lol mensen overdrijve een beetje over hoe hard het gaat of hoe sterk de druk is..
ik heb elk jaar giga vlinder en/ of super vlinders (behalve dit jaar.. ik ga uit dus moet het geld houden voor bier!)
en ik gooi ze altijd GELIJK weg! en als ik ze op de straat leg dan gebeurt er niks meer dan een harde knal en een flits.
als ik ze tegen een tuin muurtje aanleg gebeurt er ook echt niks meer dan normaal!
Het enige wat 1 keer is gebeurt is dat ik hem bij ons achter in de tuin van het oude huis een giga vlinder gooide en de schuur had enkel glas en dat was eruit gesprongen van de druk.. (was wel lachen, me pa vond het wel minder...)
maar mensen overdrijven kan ook!
En Thunder kings:
Het is niet gevaarlijk om ze op de kop te zetten zolang iedereen in de buurt het weet en dus uitkijkt, wel is het gevaarlijk om ze vast te houden want ze knallen soms zonder dat ze weg schieten..
én asjeblieft ga niet runderen!
1: het is NIET stoer maar dom
2: wil je een kick? vraag dan als je mag bungie jumpen of zoek een andere hobby wat een kick geeft!
3: heb je een vriendin? doe het dan helemaal niet! want ze vind je niet zielig maar DOM! (als het mis gaat
)
dus beter niet he!
oow en aangezien ik uit ga heb ik tips gekregen:
Pas drinken nadat je stopt met vuurwerk afsteken! (met drank (veel drank) ga je gekke dingen doen)
en zorg dat er HELEMAAL geen vuurwerk meer in je zakken zit aangezien er veel sigaretten zijn..
Veel plezier jongens!
Klik om te vergroten...