1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
?

Hoeveel pleuro's ga je dit jaar uitgeven aan vuurwerk?

1. 200 of meer

9,6%
  2. 100 - 200

6,2%
  3. 50 - 100

20,3%
  4. 0 - 50

63,8%
  1. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    lol vandaag hier groepje jongens die een lawine pijl in een prullenbak had gedaan. de Filmer kreeg na de knal de deur van de prullenbak tegen zijn onderbeen aan: gevolg: ontwrichte knie WHAHAHAHA
    Zoals ze zeggen: Je bent een rund als je met vuurwerk stunt.
    Ik zei dat ze t filmpje online op youtube moesten zetten. als i erop staat, plaats ik hier de link!

2. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi kloten, ik heb allemaal vette filpjes maar niks gebuert :D *eu

3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    je bent een rund als je jezelf geen vuurwerk gunt :)

4. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor;)

Vandaag ook al lekker geknald. Vind er niet veel aan, maar tis wel chaos dan. Zal zodra ik ze heb filmpjes posten.

5. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanochtend hadden wij een 500.000 klapper chinese rol (kweet dat het er 10x minder zijn maar goed) Ik vond hem wel leuk maar was de 80 euro niet waard!
    Nu zit ik lekker uit me raam te kijken naar allemaal vuurwerk:)

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    bij ons ook weer 2 prullenbakken gesneuveld door supervlinders, ik zie er persoonlijk nooit echt de lol van in. En zon mens zeiken dat we weg moesten gaan, ja en dan vraag je erom, weet niet wat er allemaal richting dat huis vloog maar was wel droog :). Ben alleen een beetje naar van alle specials, ik heb liever vlinders die zie je namelijk nog (en die hebben tenminste een lont)

7. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wij doen een flower thunder in de put. Vanochtend werd de buurman dus heel erg boos omdat ze auto nat was:+ Maar dat vind ik een beetje te ver gaan met die prullenbakken.

8. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    geldverspilling

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    ja jullie ook al, egt te mooi gewoon die dinge, was alleen een beetje zeik wat egt te ranzig is maja. Iemand trouwens ook miss zijn toppie kwijt...ontplofte een special in zun klauw....

@ kareem, wat doe je dan in deze frikkin topic als je het toch geldverspilling vind...

10. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lachen juist\o/

11. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons zijn ze ook gek. Gewoon die dingen in het parkie gooie en dan maar zien welke kant hij op schiet. En soms twee tegelijk en dan hopen dat hij goed komt. Een pot van 30 euro neerleggen zodat hij over de vloer heen vliegt. De dop er aan de andere kant van het potje op doen en dan afsteken dan knalt hij gewoon op de vloer dat is ook wel leuk:thumbs:

Edit: Wel uitkijke voor die drie vonken die ervan afkomen want vanochtend had iemand hem op zijn gatje:b:

Laatst bewerkt: 31 dec 2006
  12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    ja bij ons liepen ze ook weer te stunten, maja interesseert me weinig, blijf gewoon goed opletten. Was er ook 1 heel slim bezig, die stak een tola aan en die gooit hem neer richting de overkant en toen die viel stuiterde die richting ons en komt die recht op ons af :emo: . Maar was wel een leuk daggie, vanavond weer verder. Alleen kan ik echt niet tegen al die zeurende en nee-schuddende mensen. Het is 1x per jaar, kom op ey...

13. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep bij ons was het ook een leuk daggie zodirect ff zuipen en dan om 12 uur weer ff naar buiten}:] :b: Kheb hier nog een ferro potje van 10 euro met 12 van die flower thunders die erin zitten en dan heb ik nog een ferro pot van 32,50 dus het wordt leuk

14. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    tis inderdaad lachen ja, maar niet voor zulk geld

15. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Houd nooit Thunder Kings in je handen, dat deed ik dus en dat ding schoot uit mijn hand.
    Deed best wel au, en m'n hand was voor de helft zwart :+

16. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
  17. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Puff oud ken ik al :+

18. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Vanavond word weer vollebak. Is het ook weer donker... Scheelt ook weer.

19. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Worden die dingen zo genoemd??? Of zijn dat andere? Maarja ik hield dus een normaal pijltje vast (een gele) en die knalde dus ook wel even. Het deed niet echt pijn maar me aansteker was wel bijna stuk8) Gelukkig zit alles er nog aan\o/

20. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Blijft vandalisme hé, andersmans eigendom slopen... dan kan je verwachten dat ze pissed worden en beginnen te zeiken.

Deel Deze Pagina