1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
?

Hoeveel pleuro's ga je dit jaar uitgeven aan vuurwerk?

1. 200 of meer

9,6%
  2. 100 - 200

6,2%
  3. 50 - 100

20,3%
  4. 0 - 50

63,8%
  1. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag kwam er een agent naar ons toe en die zij,

Kijk een beetje uit met die crofty bommen

Puff, die hadden we niet eens. Veelste gevaarlijk :+

2. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha we gooiden net een tering grote pot op de weg, schoot ie tegen het verkeer aan ahahah was te grappig, wij zagen geen auto's kwam er een auto aan ging ie helemaal omrijden enz. zon andere auto stapte lachend uit en zei: HAHA jullie zijn echt gek! maar wel mooi! het is omdat het 1 keer per jaar s jongens, nog een fijne avond!) haha te bruut!

en we deden een giga vlinder in eeen heel klein ijzeren honje en das niet wel kapot.. (dat hokje gebruikt niemand, is leeg)

en meer shit! TE BRUUT!

en oow, ik had een nitraat waar eerst kleur uit kwam dus zei tegen me pa: kijk ik heb mooi siervuurwerk! gaat ie van 2 meter afstand kijekn ineens BOEM! hij heel droog: Nou mooi zeg! alhoewel die knal wel lekker is!

Laatst bewerkt: 31 dec 2006
  3. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    LoL MiGilles :lol:

Nou mijn broer heeft nitraat gekocht, dikke rommel een Thunder King kanlt zelfs harder.
    Thumping Thunder heeft die ofzo, die blauwe.

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    die prullenbak was heel ergens anders (en ben daar altijd tegen, onzin). Dat mens wou niet dat we voor haar gingen afsteken, maar elk jaar vegen we het gewoon weer op en dat weet zij ook donders goed en dan gaan dreigen dat ze de politie ging bellen (wat ze ook had gedaan maar we stonden net ergens anders af te steken). Maja...

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Okee...

Ik heb wat filmpjes. Niet echt zulke leuke.

Hier eentje

Waarschijnlijk vanavond nog filmen.

6. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen giga vlinders enzo (een maatje van me wel) maar ik heb crackers, kweet het gierig maarja. Ik had ze gehaald bij Halfords op vrijdag 2 sloffen. Dus ik zaterdag weer 3 sloffen halen en wat waren die dingen gierig. Dat lontje deed het niet:emo: Heel erg veel deden het niet en als ik hem aanstak dan ging het londje gewoon echt branden(gewoon een vuurtje erop). FUCKING GIERIG.

7. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Oeehh Big Spanish crackers (supervlinders in zwarte doos) en de chainthunders knallen echt meesterlijk!

8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Puff, was net bij het winkelcentrum.
    Zijn daar een stel meisjes die tegen iedereen rotjes aan het gooien zijn.
    Zeggen ze ook nog d'r na: ow sorry hoor ik zag je niet. Flikker toch op :mad:

Steekt er ook nog z'n gast daar een dikke montier af.
    We moesten daar wel voor weg rennen, als ik dat niet had gedaan hoorde ik waarschijnlijk niks meer.

Stelletje mongolen daar :mad:

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ofwel jouw IQ zit onder de tachtig of je bent 12...:+

10. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4

Gast..die gast heeft nooit gezegd: kijk uit met die croftybommen.. anders zat je nou lekker op t bureau. :)

11. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :):

/Mod Reageer dan niet

12. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    En zo als ik hier in belgie op het online nieuws kan lezen is er wel wat méér gesneuveld dan een prullenbak...
    Lees zelf maar....

http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_338820.html?wt.bron=categorieArt5

:eek: =(

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    ja ik las het op tekst, agjah sommige mensen hebben weinig verstand...

En migilles, eerst keer dat je vuurwerk hebt gezien ofzow? tsjongejonge... Nitraten zijn trouwens zondegeld vind ik.

Laatst bewerkt: 31 dec 2006
  14. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft tog plezier, mag tog?

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ohww wat een pokke weer zeg. Hopelijk houd het snel op!

16. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. leek wel als of er meer als andere jaren was hier in de beurt. Echt dikke shit om 24:00 _O_.

17. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook dat is egt troep je moet indians of diepte bommen en betton strijkers hebben amar dan ook egt die flink dikke en dan die matten uit belgie met een eindbom er aan dat is het echte werk :)

18. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Puff, wat een kloten oud en nieuw.
    Heel het winkel centrum vernield (incl een deel van de wijk), ME busjes stonden al voor ons klaar.
    Zat politie, ik ben precies op het goede moment weg gegaan want de Politie en de ME kwam er al aan.

19. Morninglight

Morninglight RB6

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had 2 potjes van 20,-/stuk... die waren op zich wel leuk maar vielen een beetje in het niet tov de mortieren en kisten van een paar vrienden.. sjemig wat een kannonnen zeg _O_

happy newyear :lol:

20. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zo, wat een oud op nieuw hey!\o/

Maar OMG, wat mij is gebeurd vanacht hey:lol:
    Ik zou met een vriend van me nog naar een discotheek gaan, maar toen we daar om half 5 vanacht aankwamen en zagen dat we nog 20 euro entre moesten betalen, zijn we maar omgedraaid. Dus wij weer naar huis aan 't rijden, totdat we langs de weg ongelofelijke(!) potten zagen liggen (echt van die belgische flowerbeds). Dus wij daar eens even rond aan het neuzen, en opeens zagen we daar een vuurpijl liggen compleet met lont en al, en nog een paar potjes in de verpakking|:- . En dus kregen wij het briljante(!) idee om maar eens even langs een andere vriend te gaan en dat daar ff in zijn achtertuin, bij zijn slaapkamerraam af te steken:)

Dus wij daar vanmorge rond 6 uur die tuin naar binnen, zetten die pijl op de kop in de tuin zodat hij niet kon wegvliegen, steken hem aan, lopen rustig weg........maar hadden er geen rekening mee gehouden dat dat een lawinepijl was 8)

WAT EEN SLAG :) :lol:

We zijn wel nog maar even terug gereden om te kijken of de ruiten er nog allemaal inzaten:+. Gelukkig zaten die er nog in:thumbs:

Laatst bewerkt: 1 jan 2007

Deel Deze Pagina