1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
?

Hoeveel pleuro's ga je dit jaar uitgeven aan vuurwerk?

1. 200 of meer

9,6%
  2. 100 - 200

6,2%
  3. 50 - 100

20,3%
  4. 0 - 50

63,8%
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jullie zijn echt slim :thumbs:

Beetje gare oud en nieuw, veel rustiger dan normaal hier, champagne was wel lekker :cool:

2. basovich

basovich Guest

damn, heb nog 300 rotjes over, 400 babypijlen en wat knockouts enzo :confused:..
    heb ook niet zoveel afgestoken enzo..maar wel wat leuke dingen gedaan zoals vlinders onder in een tunnel afgestoken8)!! omg dat was echt vet:)...filmpje zal ik dalijk wel ff op youtube zetten...denkt dat dit wel de laatste x is dat ik vuurwerk heb gehaald, gebruik volgend jaar wel het oude wat ik nog over heb :cool:.

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Kut oud en nieuw, enorme storm hier, alles zeiknat.

Zware pijlen en de 2 500gr potten gingen nog wel goed gelukkig (wel beetje 1 richting op :+)

De rest was prut. Nog stuk of 15potjes over waarvan de lonten niet aan gingen door de regen :/

Maarja achterburen hadden weer flowerbeds enzo (enorm mooi siervuurwerk) dus kwam helemaal goed.

Ging alleen wel om half 3 slapen omdat ik vanmorgen om 7:30h(!!!!!!) ontbijt moest lopen in 't hotel waar ik werk...
    Net weer terug. Niet moe gelukkig

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Bij ons was hij al met kerst kapot:+

Het was maar goed dat de meeste winkels houtplaten voor de etalages hebben gedaan, want er zouden zeker ruiten zijn gesneuveld.

Veel gezeik en gezeur gezien, meisje met een enorme hoofdwond die zo snel mogelijk naar huis wilde, maar de vriend wilde niet mee gaan|:- .

Verder werd er nog een klein kindje geraakt met een vuurpijl, maar weet niet hoe het daar mee is afgelopen.
    Ben zelf ook nog beschoten met lawinepijlen, maar kon gelukkig samen met 2 vrienden net een andere straat in rennen.

De politie was hier wel fucking gierig. Tegen een groep van 20 man durven ze niks te doen terwijl ze worden bekogeld met vlinders en weet ik veel wat allemaal, en ik en een paar anderen lopen 40 meter verderop en bij ons gaan ze kijken of we in het bezit zijn van illegaal vuurwerk|:-

Verder ook een hoop mooi siervuurwerk gezien. Die 500-grams potten zijn best mooi, maar wel erg duur! Volgend jaar ga ik denk maar wat meer potten kopen!

5. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    damn jij hebt pech jonge. respect ;)

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb nog 2 sloffen over van astronauten, de rest is allemaal op. Ik snap ook nog steeds niet dat iedereen nog steeds loopt te kloten met aanstekers, koop gewoon wat aansteeklonten, die zijn ideaal :thumbs:

7. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Dit jaar heb ik weer veel vuurwerk over, en zelfs nog vuurwerk van 2005 8)
    Ik koop veel, maar afsteken ho maar :D

8. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij was het ook uber vet iemand had echt fokking veel supervlinders en 901 pijlen maar echt niet lauw ze gooiden gewoon elkaars richting op met supervlinders en in putten die (zware) put deksel vloog echt kk hoog bijna op een auto, en ik vond een pijl een best dikke met de steiglading eruit dus hij is niet afgegaan in de lucht ik doe er met me stomme kop een nitraat in schuif hem helemaal naar binnen kon net het lontje nog aan steken het gevolg: een fokking harde klap met boeket zo'n balletje vloog net langs me hoofd:D

9. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    die mensen moeten echt dood.
    vuurwerk naar mensen gooien vind ik zo triest.. is gewoon gevaarlijk. Kan mij niet schelen als het maar een rotje is, daar zijn die dingen ook niet voor bedoeld. Kan daar echt niet tegen.
    Weet van vorig jaar nog een filmpje dat stel gasten strijkers naar iemand gooiden die haar hondje aan het uitlaten was. Walgelijk |:- .

10. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het altijd wel relaxed die ene keer per jaar lekker vuurwerk afsteken. Jammer dat er zoveel vandalisten zijn, hier lagen ook weer de nodige prullen bakken en zelfs een parkeerautomaat open.
    Het ergste vind ik nog wel dat mensen gaan gooien met vuurwerk, zoiets zou echt zwaar bestraft moeten worden.

Maarja, t was weerl euk :b:

11. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ergens hier in de buurt iemand dood gegaan doordat hij een mortier afstak -.-.

12. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    NVM, zie het net op TT staan. mooi kut is dat zeg

Laatst bewerkt: 2 jan 2007
  13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Maar het is jammergenoeg wel waar wat hij zegt.
    In hendrik ido ambacht is er een man overleden nadat een mortier in zijn gezicht is ontploft!

14. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    Laatst bewerkt: 2 jan 2007
  15. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Er waren ook nog van die zielige gasten die vlinders tussen de benen gooien.
    Gevolg bij mij daar van is, dat ik nog steeds die piep in mijn oren heb :'-(

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hier heeft iemand een iemand een vlinderbom te lang vast gehouden.....weg 3 vingers_0/

17. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja hier hadden ze ook een paar prullenbakken in de winkelstraat naar de malle moer geholpen en door de klap van die prullenbakken 2 dik grote ramen helemaal stuk 8)

Ze hadden zelfs een paar auto's met een spuitbus bekladdert, 2007! Op de zeikant van je auto....Het zou je auto maar zijn

Ja vind ik ook zwaar zielig. Reed (fiets) met me vriendin naar een vriendin van haar toe en kwamen we ook een groep jongens tegen, opeens allemaal dingen afsteken enzo. Gelukkig gooide ze nog niet naar ons....

18. JeePee

JeePee Guest

Ik treur er echt niet om hoor, al die ongelukken. Eigen schuld dikke bult. Moet je maar geen vuurwerk afsteken. Bij mij hier ook in de buurt lopen van die koters 2 dagen lang vuurwerk af te steken. Waarom kan je gewoon niet wachten tot oud & nieuw?

Voor hetzelfde geld dat je aan vuurwerk afsteekt kan je naar een F1 race. Daar is het geluid harder, het duurt 3 dagen lang, je ziet ook nog wat en je maakt niks kapot.

Betaal je, je blauw om 3 vingers kwijt te raken :emo:

19. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind vuurwerk altijd wel vet.. Ging met me pa tennissen, alleen maar knallen door 't dorp, leek wel oorlog, fantastisch :cool:

Gelukkig magt maar één keer per jaar, want anders zou je dr helemaal gek van worden, maar voor paar dagen ist wel vet. Zelf koop ik trouwens nooit wat, geldverspilling, ik haal mn voldoening wel uit naar vuurwerk kijken :+

Enige wak idd wel dom vindt, zijn de mensen die zelf gaan knutselen.
    'k Bedoel, eigen actie, en hij mag doen watie wil, maark heb geen medelijden met ze.

20. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgend jaar zou ik graag van die grote mortieren willen kopen, echt van die grote belgische flowerbeds:9 Maar weet iemand of ze die in belgie ook het hele jaar verkopen?? Ik weet wel dat ze van die kleine dingen zoals nitraten het hele jaar verkopen, maar die grote flowerbeds ook?

Deel Deze Pagina