1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
?

Hoeveel pleuro's ga je dit jaar uitgeven aan vuurwerk?

1. 200 of meer

9,6%
  2. 100 - 200

6,2%
  3. 50 - 100

20,3%
  4. 0 - 50

63,8%
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    als een nitraat in je hand klapt ben je niet echt blij nee :+

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoeveel geven jullie gemiddeld nou uit aan vuurwerk?

Vind het trouwens erg apart dat er niet over illegale games gepraat mag worden of waar je films kan downloaden, maar dat illegaal vuurwerk wel vrolijk besproken mag worden op dit forum :+

Laatst bewerkt: 14 okt 2007
  3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    lol, miss een poll maken? over hoeveel mensen uitgeven

4. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Tja , over illegale spellen op een xbox forum lijkt me eerder zegmaar dat het niet mag dan vuurwerk.
    Vuurwerk is in belgie gewoon beter/mooier dus ik snap het ook niet eigenlijk.

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb vorig jaar zo'n 225 uitgegeven maar ik ben dan ook een groot vuurwerkfan. Al lijkt het dat het met het jaar afneemt.

6. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Vorig jaar heb ik ook voor ongeveer 200 euro vuurwerk gehaald, vooral siervuurwerk. Het jaar daarvoor had ik ongeveer voor 300 euro aan vuurwerk.

Dit jaar gaat ook weer duur worden denk ik. Ik heb al lawinepijlen liggen (mijn kosten € 30,-), ik wil nog minimaal 2x een chainthunder 500 (25 euro per stuk), minimaal 1x zink 914 (18 euro per stuk) en waarschijnlijk nog wat 3" Ti Salutes (€14,- per stuk) en dan nog een aantal mooie potten.

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    maar illegale games mogen ook niet in belgie
    en svennies doet op deze manier niets verkeerd :)

8. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, inderdaad aangezien dit een games forum is mag hier uiteraard wel over illegaal vuurwerk gekeuveld worden....En op een forum waar het alleen over vuurwerk gaat , mogen we dan wel weer over illegale games praten....:+:b:

9. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    ik hou het dit jaar tussen de 250-400 euro. Gewoon beschaafd, als je het vergelijkt met sommige bedragen op vuurwerksites ..

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Beschaafd...lol

Van dat geld ga ik persoonlijk liever een heel weekend weg met mijn vriendin :thumbs:

Ik geef tussen de 30 en 40E uit en altijd aan een sierpakket...tenminste als ik uberhaupt wat koop ;)

Had vorig jaar trouwens vrij toevallig nitraatbommen weten te bemachtigen. Icm een portiek die fungeerde als klankkast ben ik bang dat ik aardig wat gehoorbeschadiging heb opgelopen :x

11. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Rond de 350 euro bij mij.

Meeste buitenlands.

12. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Hierzo tussen de 100/150 , dan wel allen echte klappers.
    Sier koop ik vant jaar niet denkik kijk ik wel bij andere.

13. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Waarschijnlijk gaan de salutes voor mij niet meer door, deze worden dan vervangen door explods. Een soort dynamiet staaf gevuld met 50 gram flash:)

In dit filmpje worden ze vergeleken met een italiaanse bom (welke kleur weet ik niet), jammer dat je ze alleen niet hoort doordreunen op het filmpje.

http://video.google.nl/videoplay?docid=-6298590179272365357

Hier een foto van wat knallers:

Laatst bewerkt: 15 okt 2007
  14. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Moet ook weer vuurwerk regelen, maarja het illigale is allemaal niet zo makkelijk te verkrijgen zonder afgezet te worden als je niet de juiste mensen kent. Zoek eigenlijk al tijden naar gewoon zink 901, maarja ik eindig altijd met de standaard oranje blitzknalle :mad:

Mooie collectie trouwens ;)

15. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Is hoogst waarschijnlijk niet van hem.

Explods zijn wel erg nice, nog niet tegengekomen dit jaar.

16. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel betaal je voor je explods als ik vragen mag? Vorig jaar waren ze hier schaars, maar ik heb er nekele aangeboden gekregen toen voor 15 euro per stuk..gaat me iets te ver hehe. Volgens mij knallen de titanova's wel wat harder als explods, dat zijn salutes die 'op de grond horen'.. richtprijs 12,50

Sja wat je zegt hordo, het ligt er puur aan hoeveel personen er tussen zitten en hoe dicht je bij de groothandelaar zit. Italiaanse bommen zijn ook eigenlijk puur bommen, zo heet het ook . Deze dingen zijn sinds vorgi jaar of het jaar daarvoor te krijgen in nederland, terwijl bijna niemand weet hoe je zo'n ding goed moet afsteken ( lont niet uitrollen geloof ik, de knikjes zijn voor de vertraging, eventueel verlengen met lont enzovoorts )

17. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Die explods kosten voor mij 12 euro per stuk, vrij duur is dat. Misschien dat ik er eentje koop voor de heb ofzo, moet ik nog even over nadenken.

In die collectie is inderdaad niet van mij :b:

18. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien mt grote afname wat goedkoper maar voor dat geld doe ik er liever een zink bij;)

Klinken in het filmpje niet hard , maar omdat er een ital bom bij zit weet ik ong wel hoe hard ze zijn.
    Is goed te doen.

19. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0

In die explod zit wel slecht kruit geloof ik. Zat toch 45 gram in? Als ze daar 45 grams kwaliteit zilverkruit instoppen knalt dat ding veel en veel harder..( + gehoorbeschadiging gegarandeerd 8) )vergelijk het met een trueno risaca..die heeft 3 gram goed kruit en gaat al richting een supervlinder..

20. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Maar vergeleken bij die italiaanse bom klinkt ie ong het zelfde dat is niet slecht , maar voor 45/50 gram kun je inderdaad iets beter maken.

Ook vindt ik de vele rookontwikkeling van die explod minder fijn.
    Waarom weet ik ook niet.

Deel Deze Pagina