Ik geef hier gewoon mijn mening en word door een aantal personen flink bestempeld als ''een rechtse bal'' en rasistisch!
Waar slaat dit op? Ik noemde in mijn vorige reactie al dat ik voor het feit ben om de Nederlandse cultuur te behouden.
Dit omdat ik zie dat de Nederlandse cultuur aan het verdwijnen is. (denk bijvoorbeeld aan vorig jaar toen er voor het eerst witte pieten waren met sinterklaas en bij ons in de gemeente een nieuwe moskee bouwen maar de renovering van een kerk al jaren word afgewezen)
Dit zien jullie toch ook wel gebeuren? Ik ben totaal niet rasistisch en ga misschien zelfs nog liever met allochtone mensen om als met autochtone mensen simpelweg om het feit dat deze mensen veel meer gastvrijheid en respect voor elkaar tonen.
@ Nitram,
Je zegt dat mensen op Wilders stemmen omdat volgens hun hij de enige persoon is die opkomt voor het behouden van de Nederlandse cultuur?
Ben ik het HE-LE-MAAL mee eens, noem jij nog eens 1 politicus die zo voor het behoud van onze cultuur ''vecht'' als Wilders.
Laatst bewerkt: 16 sep 2007