1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

VVD: Rutte zet Verdonk uit fractie

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fardo, 13 sep 2007.

1. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0

bedankt voor je mening over Wilders... maar dat was het punt niet. Hij zei dat je rechts daar niet meer moet vergelijken. Wilders is wel is waar rechts, maar is hij de enigste rechtse partij? Er is ook een goed rechts hoor...

Ga links toch ook niet met Fiedel Castro of Stalin vergelijken? Of Mao? (Als of die zo aardig tegen 'buitenstaanders' waren |:-)

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Geen enkele dictator is aardig tegen buitenstaanders, zelfs niet tegen zijn eigen volk. 8)

3. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    heeft iemand al een naam voor Rita's partij ?/

Rita's Liberale Partij ..of de VAP (Verdonks Asociale Partij)

nee onze Rita moet met Wilders in zee gaan ......ze passen zo mooi bij elkaar dat ge bijna zou denken da ze getrouwd zijn (*Gamer krijgt telefoon : ze zijn getrouwt ?? da wist ik nie* :lol:)

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ben je lid? alleen leden komen binnen ;)

5. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    De beginselen van de partij staan wellicht mooi op papier, maar de vraag is of men er ook naar handelt en op dat punt valt de VVD me in toenemende mate tegen. Overigens zijn mijn standpunten over de rol van overheid inmiddels ook sterk veranderd.

De VVD staat inmiddels vrijwel op één lijn met de sociaal- en christen-democraten en het feit dat partijen zoals GroenLinks zich inmiddels ook al liberaal mogen noemen naast andere quasi-liberale partijen als D66 en VVD maakt het duidelijk hoe triest het gesteld is met het liberalisme in Nederland. Inmiddels beschouw ik mijzelf dan ook libertair.

Maar goed, dat is mijn visie in een notendop op de gehele partij. Het verschil tussen Rutte en Verdonk beperkt zich slechts tot enkele nuances. Beide koersen staan mij niet aan.

Die hadden overigens niet zo'n probleem met het integreren van "buitenstaanders". Ze hadden en hebben meer moeite om de eigen bevolking binnenboord te houden. :+

6. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef hier gewoon mijn mening en word door een aantal personen flink bestempeld als ''een rechtse bal'' en rasistisch!
    Waar slaat dit op? Ik noemde in mijn vorige reactie al dat ik voor het feit ben om de Nederlandse cultuur te behouden.
    Dit omdat ik zie dat de Nederlandse cultuur aan het verdwijnen is. (denk bijvoorbeeld aan vorig jaar toen er voor het eerst witte pieten waren met sinterklaas en bij ons in de gemeente een nieuwe moskee bouwen maar de renovering van een kerk al jaren word afgewezen)
    Dit zien jullie toch ook wel gebeuren? Ik ben totaal niet rasistisch en ga misschien zelfs nog liever met allochtone mensen om als met autochtone mensen simpelweg om het feit dat deze mensen veel meer gastvrijheid en respect voor elkaar tonen.

@ Nitram,

Je zegt dat mensen op Wilders stemmen omdat volgens hun hij de enige persoon is die opkomt voor het behouden van de Nederlandse cultuur?
    Ben ik het HE-LE-MAAL mee eens, noem jij nog eens 1 politicus die zo voor het behoud van onze cultuur ''vecht'' als Wilders.

Laatst bewerkt: 16 sep 2007
  7. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Noem dan eens de praktische uitwerking van een politieke koers die de Nederlandse cultuur behoudt. Wat voor plannen komen er dan? Want ik vind Wilders eerder anti-islamitisch dan pro-Nederlands, al doet hij alsof dat hetzelfde is.

Van die dingen als witte pieten en een verbod op de benaming negerzoenen hebben helemaal niks te maken met het 'vreemdelingenprobleem' of de 'islamisering van Nederland', maar gewoon met een paar extreem politiek correcte idioten die teveel vrije tijd hebben. Volgens mij zat er zelfs een groot percentage autochtonen achter die belachelijke ideeën.

8. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat kan wel allemaal wezen maar dit komt mede omdat allochtonen hier ook een steeds groter deel van de politiek bezetten, deze mensen komen waarschijnlijk in de politiek om hun cultuur te laten ''intergreren'' in Nederlandse cultuur.
    Hierdoor gaat de Nederlandse cultuur steeds meer wegzakken in de andere culturen.
    En een plan van het behalen hiervoor is bijv. de invoer van nieuwe allochtonen te minderen/staken.

Deel Deze Pagina