1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

waar ga jij naar toe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Lord Kain, 5 jul 2004.

  1. janizzz

    janizzz wazig persoon

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat het hier erger is. zitten hier in de drugs streek van nederland he.
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2004
  2. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gaat 10 dagen naar Italië, camping Sapasquali. Daarna ga ik nog even lkkr relaxen thuis en dan naar Lowlands. Wat ik allemaal meeneem... Mijn GBA, voetbal en doeltjes en mijn goede humeur
     
  3. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga op vakantie en neem mee: voetbal zwembroek en goed humeur...owhjah en zonnebril...

    Maar nee, ik ga ergens tussen bordaux en dordogne...ofzo naar bungalow park met golfbaan etc etc etc...meot wel goed komen denk ik....
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Tja, *zie signature* :cool: Al die NL'ers die daar zitten zullen wel niet te genieten zijn daar ....... K'ga trouwens vrijdag !
     
  5. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga ook naar chironisoss of hoe je het ook schrijft 8), 8 daagjes in een cheap ass hoteltje, nou maar hopen dat het wel een beetje goed slapen is enzo...



    Volgnes mijn bronnen is die plaats de beste plaats voor discotheken en gaat bijna iedereen die naar Kreta gaat daarheen, dus ik wee tniet waar jij je info vandaan haalt, maar ik hoor er gtoch wel graag meer over..als het betrouwbaar is.
    En wat bedoel je met kampers...
     
  6. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    K zou 2 weken naar Yugoslavië gaan, maar moet de hele vakantie werken. :mad:

    Misschien dat er nog een weekendje texel in zit.

    :'-( JOEPIE

    /edit: Idd weinig discotheken in Chersonissos, en bij de grootste discotheek is er zelfs meer bar dan dansvloer. Anyway, Starbeach ruled wel.
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2004
  7. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    i kga nee weekej naar Friesland-Bergumermeer ofzo:eek:, i kga daa rmet 2vrienden met de trein heen, me ouders staan daar paar weken op de camping dus komen wij de camping oo keen dagje onveilig maken:cool: ik ga vrijdag weg tot vrijdag de 16e_0/
     
  8. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    eerst un weekje naar Zeeland met een maat van mij met de boot, daarna nog 3 weken naar Spanje lekker feeste daar
     
  9. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    2 weken naar Turkije 5 sterren all-inclusive heerlijke zwembaden en restaurants bij het hotel........................
     
  10. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    kga 4 weken naar Zweden, naar Gräsmark :D

    en wie neemt er nou zn xbox mee op vakantie :confused: ik heb wel wat beters te doen daaro
     
  11. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    hahaha ja wij hopen dat ook, volgens mij is dat appartement echt ontzettend pauper :p. we gaan 15 augustus pas, en dan met zn 5en in een 5 persoonsappartement.

    ja dat dacht ik eerlijk gezegd ook dat er veel discotheken waren :confused:. niet dat het mij uitmaakt, een bar kan net zo leuk zijn, als er maar vrouwen zijn :9. en idd, wat zijn kampers? ik neem niet aan dat ie campers bedoelt? :confused:
     
  12. styliciouz

    styliciouz grasshoppert

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    patsers met aussies en goude kettingen, beetje kermisklanten denk k dat ie bedoelt.
     
  13. janizzz

    janizzz wazig persoon

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    denk eerder van de vinkenslag mensjes
     
  14. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    grofweg één groep dus. ik denk juist dat dat soort mensen eerder salou kiezen omdat dat nog goedkoper is. hoewel kreta ook steeds goedkoper wordt zullen 'kampers' (om ze dan maar zo toe noemen :confused:) er heus wel van dat soort mensen komen, maar ik denk toch eerder dat ze wat dichter bij huis gaan gabberen.
    ik kan me er eigenlijk niet aan irriteren, als je dat doet verpest je je eigen vakantie toch alleen maar.
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    2 Weken naar Aruba. Lekker chillen met mijn reet in de brandende zon!!! Heerlijk heb er echt weer zin in.
     
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben vorig jaar een week naar Berlijn geweest dus ik heb wel wat leuke plekken voor je.

    -De TV toren op Alexanderplatz: fantastisch uitzicht over de hele stad.
    -De Rijksdag: vooral de koepel, weer een mooi uitzicht.
    -Naar Checkpoint Charlie, heel bijzonder om in het echt een keer te zien, zit ook een mooi museum bij
    -Natuurlijk de overblijfselen van de Berlijnse Muur
    -In Potsdam (ongeveer 20 minuten vanaf Berlijn) ligt een heel groot park genaamd Sanssouci, met alleen maar paleizen van de grote heersers van oud Europa. Vooral ''Das Neue Palais'' is waanzinnig.
    Er is daar een hal met de grote van een half voetbalveld, waarvan het hele plafon uit goud en beschildering bestond. De rest van de kamer is helemaal van marmer.
    -Net buiten Potsdam, ligt het Cecilienhof, hier is toen een vedrag getekend na Wo2 met Rooseveld, Churchil en Stalin die hier een aparte kamer hadden. Deze kamers zijn nog volledig intact gebleven en je mag alle kamers in.
    -Daar vlakbij staat een huis aan de Wannsee ligt een huis waar Hitler met zijn top de besluiten over de Jodenvervolging heeft genomen.
    -Op ongeveer een uurtje rijden van Berlijn ligt het concentratiekamp Sachsenhausen. Dit is echt de moeite waard. Een klein deel van de barakken is nog intact, waar je allemaal in mag, de martelplaats is er nog, de toegangspoort is er nog, de ziekenhuisje is er nog, de vergassingskamers + oven is er nog, en de lijkenkelder is er nog (de lijkenkelder waar je trouwens in mag, zal er wel een foto van posten). Dit grijpt je echt heel erg aan.
    -Berliner Zoo is heel erg groot en leuk.
    -Natuurlijk de grote winkelstraat de Kurfustendamm
    -En het grootste warenhuis van Europa op de Kurfurstendam, genaamd het KDW.
    -Unter den Linden met de Brandenburger Tor is heel mooi.
    -Potsdamer Platz, wat tien jaar geleden een grote open vlakte is staat nu vol met ultra moderne wolkenkrabbers. Het is vooral de moeite waard om het Sony center te bezoeken.
    -Ook de Berliner Dom is heel mooi.

    Tja, er is nog veel meer te doen in Berlijn, maar dat zal je zelf wel zien.

    Kan wel wat foto's plaatsen als je wil?
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2004
  17. Ik ga eerste week met 5 vrienden weg naar Luxemburg. Daarna 3 weken met mijn ouders en vrienden naar Zuid-Frankrijk. En de laatste 2 weken met een vriend mee naar Franrkrijk
     
  18. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    zozo heb je al gespaard :+
     
  19. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga NU op vakantie dus....:'-(

    _0/_0/_0/hiep hoi allemaal_0/:'-(_0/
     
  20. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gaat er vanacht ook vandoor _0/ _0/ _0/ _0/ _0/ :cool: :cool:
     

Deel Deze Pagina