in nederland is het gewoon schandalig duur, zou dan voor 6 seizoenen 450 euro zijn. op amazon.com is de americaanse versie voor 45 dollar te krijgen, dus voor de eerste 6 seizoenen 255 dollar(eerst is 30), dat is 217 euro, see the difference! een regiovrije dvd speler speelt toch wel regio 1 af(neem aan van wel, anders is mijn naam peter, en dat is het niet) wie weet er goedkope americaanse online shops die ook verzenden naar europa, dan bestel ik denk ik eerder de amerikaanse versie zonder ondertitel, ik kan wel engels dus.
regio 1 eerst 4 seizoenen kan ik incl zenden voor 150 euro hebben, terwijl dat hier in nederland voor regio 2 maarliefst 290 euro kost excl zenden, denk dat ik toch bij amazon.com ga bestellen, tenzij jullie een reden hebben om het niet te doen.
Aangezien je toch een regiovrije dvdspeler hebt zou ik er gewoon voor gaan als ik jou was. Iig veel kijkplezier, maar dat is niet zo moeilijk met Buffy natuurlijk.
kep nagezocht op dvd.nl forum. amazon is erg traag. www.dvdsoon.com is vrij snel 1,5 week ofzo, kost dan 41 euro voor een heel seizoen r1, en 3 euro zenden(3 tot 15 dagen) dat is 44 euro voor een seizoen incl zenden. en ze zetten ook false bedragen op de rekening in de doos, zodat je niet word gepakt door de douane.
Dat is helemaal niet duur... Maar wel regio 1, dan moet ik beneden kijken, want m'n Xboxje wilt die niet afspelen. Maarre, geen Nederlandse subtitles, niet vergeten he... Maar maakt eigenlijk niet zoveel uit.
Dat doen alle online shops. Meestal zetten ze er ook op dat het om een cadeautje gaat terwijl ze er wel de shop naam bij zetten, dus volgens mij kijkt de douane er ook niet echt super streng naar. Alleen als het echt grote paketten zijn krijg je volgens mij problemen. Edit: ik heb het dus over de sticker die op de voorkant van het pakket zit overigens.