1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar koop ik een apple Ipod 15GB??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door polmannetje, 11 apr 2004.

1. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wel ontopic blijven he!

2. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    eey ik kom nooit bij die winkels, ik dacht dat ik ut iemand een x hoorde zeggen oke.....:confused:

3. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    Ok vanaf weer ontopic!!!

4. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
  5. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Pol, bij de 20 gb zit niet alleen de loading dock maar dit ook:

Het iPod Dock
    De iPod-modellen van 20 en 40 GB worden geleverd met een dock, dat het opladen van de batterij en de synchronisatie van de iPod nog gemakkelijker maakt. Je hoeft namelijk niet meer te zoeken op welke poort je de kabel moet aansluiten. Het dock is een handige en elegante houder die je op je bureau kunt zetten of op een stereo-installatie kunt aansluiten. Via de FireWire- of USB 2.0-aansluiting* van het dock kun je de iPod synchroniseren, via de FireWire-aansluiting laad je de iPod op en via de geluidsuitvoerpoort kun je de iPod aansluiten op een stereo-installatie of op luidsprekers met een eigen stroomvoorziening.

Afstandsbediening met draadverbinding
    De 20- en 40-GB modellen worden geleverd met een bekabelde afstandsbediening waarmee je met één hand snel vooruit en achteruit kunt spoelen, nummers kunt afspelen, het afspelen kunt onderbreken en het volume kunt aanpassen.

Draagtasje met riemclip
    De 20- en 40-GB modellen worden geleverd met een bijpassend draagtasje met riemclip dat je iPod beschermt tegen de elementen. Klem het tasje vast aan je riem, tas of rugzak en je kunt handsfree van je muziek genieten.

Daarnaast kan je nog meer muziek kwijt :p

Laatst bewerkt: 12 apr 2004
  6. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    @johannes: er staat duidelijk dat ik geen online winkel zoek.
    @amarant: ik blijf bij mijn 15gb want daar zit ook een firewire,usb kabel bij.
    Een afstandbedieding is leuk alleen niet voor 100euro meer. en bij de 15GB zit ook een draagtasje.
    En ik vind 3700nr's wel genoeg. Ik geloof dat ik die niet eens vol krijg

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Probeer de Bijenkorf eens.
    Die hebben ook in de meeste filialen Ipod's staan.

8. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Zo ik mogen vragen waarom je hem niet over internet wilt bestellen, hoeft niet te antwoorden als je niet wilt, maar ben wel nieuwschierig.

9. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    @splinterX: Online kost me teveel tijd (wil hem het liefst zo snel mogelijk) en ik wil ook nog wat afdingen wat bij zaken als de dixons een eitje is. (wat ik eerder in deze thread al heb gezegt)

10. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    alsnog succes met teveel betalen dan dat nodig is. Online een Ipod kopen is gewoon het goedkoopste. Bij de Dixons/of een andere conventionele winkel zijn ze erg duur en er reken maar niet op dat je er zoveel kan afdingen.

Levertijd online zou (bij onder rembours betalen) misschien 1/2 dagen bedragen (mits gekocht bij de goede winkel). Het duurt bekant langer om naar de stad te fietsen...

Het lijkt me sowieso heel erg sterk dat ze daar bij zaken als Dixons intrappen (op een rommelmarkt wil zoiets nog wel eens lukken) maar bij dixons wuifen ze je hard weg ;)

11. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    Bij mij bij de dixons niet :p

12. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    Nu weet ik nogsteeds geen winkel waar ze de 15GB Ipod verkopen ;-(

13. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Er is een apple store in amsterdam waar ze geheid 1tje hebben!Maar dat is amsterdam en daar ga JIJ niet zo even naartoe op je fietsje vanuit deventer. tenzij je ouders(als je nog bij je ouders woont) er naar toe willen rijden....

14. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    Nou om nog even wat te laten horen:
    Ik heb er een gekocht bij de applestore in amsterdam.
    voor 330eurie.

15. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Je ouders laten brengen of zelf op het fietsje vanuit deventer:+ O-)

16. polmannetje

Leuk Bevonden:
    3
    Me pa moest vandaag toch in a'dam zijn dus.....

Deel Deze Pagina