1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar ontdek jij nieuwe muziek?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kapitein_Merijn, 16 jan 2009.

1. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ik heb samen een databaseje met een vriend van me.. we wisselen altijd elkaars shit uit en daar kom ik toch wel het meeste tegen.. plus ik download alles wat los en vast zit.. ik geef alles een kans..

2. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Youtube, Skatevideos, Vrienden & family, Games.

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    The fuck, ik ben Rock Band gewoon vergeten. Welke bands ik door Rock Band wel niet heb ontdekt. Soundgarden, NIN, Weezer, Mute Math, The Black Crowes, Rush, Blue Öyster Cult en Judas Priest. Allemaal geweldige bands die ik waarschijnlijk niet zou kennen als ik geen Rock Band/Guitar Hero had. Dus dat laat wel zien dat video games belangrijk zijn voor de muziekindustrie. :)

4. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vrienden, Games, (skate)video's, En af en toe TV :) Vaak als ik naar een barretje ga met vrienden draaien ze altijd wel muziek. En er is altijd wel iemand tussen die weet hoe het nummer heet. Daarna zoek ik er dan meer van op.

En guitar hero 3 voor mij :D

5. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Beatport!

6. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je naar De Luisterpaal van 3voor12 gaat, kun je gratis allemaal gestreamde muziek luisteren. Dat zijn vooral de nieuwste underground bandjes, waarvan ook veel uit Nederland.

Deel Deze Pagina