1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar wil jij (later) wonen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ol' Capone, 11 jul 2004.

1. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0

Ja, dat is mooi daar.
    En nog niet duur ook.
    Als je ziet wat die marokanen voor huizen hebben in marokko daar schrik je van :)

een vriend van mij die heeft me een rekening laten zien van hun huis in Marokko : 12 metselaars voor 1 week 500,- GULDEN nou dat is toch niks voor 12 man voor een hele week :)
    Zal weleens wat foto's vragen ken je het zien:)

Laatst bewerkt: 11 jul 2004
  2. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel in Canada willen wonen, ik ben er 1 keer op vakantie geweest en ik vond het cool daarzo, er woont ook nog familie van mij

3. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Alaska :)
    Schitterend landschap.

4. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Canada (krijg koude rilingen over z'n rug!) ziet er mooi uit enzo, maar wat zijn de mogelijkheden daar?

5. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt nog veel Frans gesproken:p
    Maar lijkt me wel mooi :)

6. Ol' Capone

Leuk Bevonden:
    1
    Ook wel vet: Australie of nieuw zeeland :D

lekker weer enzo :)

7. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    oh, ja iedereen wil weg uit nederland, maar uit eindelijk blijft toch iedereen hier wonen.

ik blijf denk lekker in mijn woonplaats wonen of in omstreken. lekker rustig en niet te ver van de stad af. en de huizen zijn veel goedkoper in een dorp dan in een stad.

8. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Mij maakt het niet zoveel uit, zoland het maar aan zee ligt en een strand heeft. Het moet daar natuurlijk ook mooi zijn. Mocht ik later veel verdienen (wat natuurlijk ook zal gebeuren O-) ) dan wil ik wonen in Californië. En dan niet in de bekende grote steden (L.A. enzo) maar in een kleine kuststadje.

Natuurlijk is de kans klein dat dat gebeurt. Dus realistisch: blijven in Den Haag maar dichter bij zee.

9. Ol' Capone

Leuk Bevonden:
    1
    niet als iemand het écht wilt! dan ga je er echt wel voor :)

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Qua politiek en gerechtigheid is Amerika niet veel soeps, maar dat is het hier ook niet. Soms walg ik hier wel eens van de politiek en justitie. Als je een goede baan hebt is het in Amerika prima uit te houden, veel minder belasting dan hier, slechtere uitkeringssituatie vind ik ook voordeel. Krijg je minder mensen die op hun luie kont zitten en gaan leven van de uitkeringen die uiteindelijk van onze belasting worden betaald. Geen extreme benzineprijs. Veel is er goedkoper, zoals auto's en electronica en dergelijke. Al met al zou ik het er prima kunnen vinden, als ik wel eens kijk naar al die slechte dingen die me hier niet bevallen.

11. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er maar aan hoe iemand zijn prioriteiten stelt, als ergens anders gaan wonen bovenaan staat, dan zal het zeker gebeuren, maar als je baan behouden daar bijvoorbeeld boven staat, dan kan dat lastig worden. En je kan trouwens dan beter daar gaan wonen voor je iemand vind met wie je wil trouwen, of iig de rest van je leven mee wilt delen, want anders word het helemaal lastig. De kans namelijk dat zij(/hij?) niet mee wil, is nogal groot.

12. janizzz

janizzz wazig persoon

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat ik later maar in een doos ga wonen, lkker geen zorgen

13. Ik zou het liefst in Spanje gaan wonen. Dat is ook mijn favoriete vakantieland. Daar wonen lekkere meiden en vallen allemaal op blond en ik op donker. :9

14. Ol' Capone

Leuk Bevonden:
    1
    't is maar net hoe je het bekijkt he ;)

15. t-dog

t-dog BLEEH

Leuk Bevonden:
    0
    k ga denk k maar naar de jungle dan word k tarzan 8) :+

16. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Dit gaat grappig worden.

Veel mensen kennen mij hier voornamelijk als amerika-criticus. Well, deze jongen gaat binnenkort (ongeveer een jaar) naar Amerika emigreren. Kan ik eens even kijken wat waar is van die verhalen van jullie. Bottomline is wel dat het leven daar op heel veel vlakken anders is van Nederland. Er zijn zat dingen beter (goedkoper leven, benzineprijzen), maar ook heel wat dingen slechter. Vergis je niet, 30% van de amerikanen leven onder de armoedegrens en als je daar je baan kwijt bent, dan ben je ook écht f*cked. Serieus, ons uitkeringssysteem is lang zo slecht nog niet. Maarre, word leuk! :)

17. t-dog

t-dog BLEEH

Leuk Bevonden:
    0
    amerika is ook leuk ma k ga tog maar voor de jungle tusse de aapjes 8)

18. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik wil later hier wonen.... Of in Amerika als ik straks een huis kan kopen zo groot als mijn huidige wijk :)

19. Fearless[NL]

Leuk Bevonden:
    0

Wow cool !
    Je moet het maar durfen om alles achter te laten.
    Je vrienden / kenissen / familie.
    Maar je bent dan toch weer een ervaring rijker :)

En inderdaad als je je baan kwijt raakt dan heb je een probleem.
    Ontslagen worden is daar ook veel erger dan hier.
    In Amerika is het een schande.
    Hier heb je zo weer nieuw werk als het meezit :)

20. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Amsterdam! Dan de trotse speler van Ajax! :p

Deel Deze Pagina