1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar wil jij (later) wonen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ol' Capone, 11 jul 2004.

1. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    Nog erger:

Je moet de inbreker van te voren waarschuwen dat je een hond hebt. Als je dat niet doet kan die *******de inbreker nog een schade vergoeding krijgen ook! |:-

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8

Amerika is idd een klote land qua sociale voorzieningen. Maar toch wil ik is kijken of ik (na me studie) een half jaartje/jaartje aan de slag kan in New York. Lijkt me ook wel lachen :)

3. box_menno

box_menno Fatboy slim addict..

Leuk Bevonden:
    1
    Canada...

4. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Amerika dit Amerika dat :{.
    Van feesten zal er niet veel terecht komen kinders :9.
    Maar wat vinden jullie er nou zo mooi aan dat land? Ik blijf fijn in Nederland. Jullie hebben ook wel allemaal praatjes van ja dan koop ik me daar een huis en dit en dat. Ik wil jullie later nog wel eens zien :).

5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Als het aan mij ligt blijf ik niet heel mn leven in dit koude kikkerlandje (nu mn vriendin nog overtuigen). Amerika lijkt me wel wat, anders ergens in het caribisch gebied. In ieder geval moet de zon schijnen. Iemand die ik ken heeft alles wat hij hier had gewoon verkocht en is in Brazilie helemaal overnieuw begonnen (€100.000 op zak). Daarmee kom je daar de tijd wel ff door. Alleen mag je daar alleen gaan wonen als je met een Braziliaanse getrouwd bent.

Laatst bewerkt: 11 jul 2004
  6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Tja zolang je in het goede deel van Amerika woont :) Als je in de criminel buurten leeft, ben je niet zo blij dat je in "het" land woont

7. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Beetje spanning kan geen kwaad. Dan voel je tenminste dat je leeft :)

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Tja.. als je daar zolang leeft ;)

9. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, Amerika is hier duidelijk zeer populair :). Anyway, misschien ga ik later als ik afgestudeerd ben (dat duurt nog wel ff) wel emigreren naar Australie of Canada. Lijken me echt geweldige landen, in Australie is het wel echt heet, misschien niet wat voor mij omdat ik niet echt een hittemens ben. Canada daarentegen is best koud :), alleen nog niet polair lijkt me :+, en stel dat het Canada wordt: dan ga ik niet in het Franse gedeelte wonen, met hun klotetaal.

10. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Iedereen heeft het wel zomaar over emigreren, maar wat ik weinig voorbij zie komen zijn plannen hoe het land binnen te komen. Want vergeet niet he, we zitten hier wel met zijn alleen te schelden over economische asielzoekers die nederland binnenkomen, maar dat word je dan zelf ook!! Ikzelf ga niet vanwege economische redenen maar puur voor mijn amerikaanse chick :)

11. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    ik wil wonen in Benidorm Spanje dat is voor mij gewoon DE plek op aarde:)

12. NimroD

NimroD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou later echt in Amerika willen wonen.
    Het land spreekt me zo aan.
    Het liefst in Florida. Ergens op de Keys, een boot verhuurbedrijvje hebben, lekker in de zon zitten. HEt is altijd warm daar. De mensen zijn daar aardig. Veel honkbal.

Ook wil ik wel ergens in New York wonen.

Ik zou dan niet in de ghetto wijken van Miami willen wonen ofzo, want dat ziet er daar echt niet uit, heb het zelf gezien.

In Oktober weer naar Florida ^_^

Laatst bewerkt: 11 jul 2004
  13. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen zegt amerika :) ik ga er vd vakantie naartoe, maar wonen lijkt me niet zo

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Elk jaar een orkaan op je dak. Weg je zaakje.

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet wel dat ik iig niet in Nederland wil blijven wonen.
    Ik denk dat het Amerika of Canada word. Ik ga na het HBO namelijk naar een Universiteit in Canada of Amerika en ben dan van plan daar meteen te blijven wonen of werken.
    In Amerika heb ik de voorkeur voor: Los Angeles (en omgeving), Florida, New York en Texas (vooral Houston).
    Maar naar alle waarschijnlijkheid word het Miami of Los Angeles aangezien daar de twee Universiteiten zitten die voor mij geschikt zijn.

In Canada zou het om Vancouver gaan.

Maar ik zou ook best graag in Australie willen wonen.

16. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik blijf denk ik gewoon hier. In het mooie zeeland. Ik wil absoluut geen nieuw bestaan in een ander land opbouwen. Ik ben niet heel erg goed in andere talen leren. Engels zou wel lukken maar dan toch. Ik blijf gewoon hier. Ik ga ook niet in een "grote" stad mijn kinderen op laten groeien. s'Avonds kan je dan geneens je kinderen buiten laten spelen.

Nee hier in Zierikzee is precies goed. Je kan je kleren en eten hier kopen en toch relatief veilig over straat lopen.

Heel heel heel mischien zou Belgie/grens van Nederland me ook wel trekken. Mijn zus woont in Baarle-Nassau en dat is ook een fantastisch stadje.

17. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    Japan!

18. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Finland! zomers 30 graden, winters -15 weet je teminste zeker dat je zomers kan zwemmen/bruin bakken en winters kan skieen etc! en de mensen zijn daar heel aardig
    En de meisjes zijn het mooiste van de wereld daarzo!
    Ik zou er egt graag willen wonen, maar ga denk ik eerst hier een opleiding doen(universiteit) en dan op zoek naar een baan in finland, maarja ik zie wel hoe het gaat lopen

19. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuke plek om een paar weken naartoe te gaan, maar dr wonen zou er voor mij niet inzitten. Ik zou 3 keer zo veel uitgeven dan ik verdien. Nee, dan liever naar Australie. Een van de mooiste landen die er zijn.

20. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Mn droom, je hele leven op verschillende plekken wonen, Australie, Oekraine en mn leven eindigen in Canada.
    Hoop dat ik dat kan waarmaken en dat ik als ik oud ben niet de neiging heb om in vertrouwde omgeving te blijven, maar nog durf verhuizen naar ergens totaal nieuw.

Deel Deze Pagina