1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar wil jij (later) wonen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ol' Capone, 11 jul 2004.

1. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Komende jaren zou ik graag in een grote stad wonen. Ik woon nu op het platteland in een dood dorpje dus ik snak zeg maar naar het "echte" leven. Volgend jaar ga ik in Maastricht studeren/wonen dus dat is voor mij al groot genoeg :D. Later wil ik denk ik toch wel terug naar het rustige platteland. Een eigen kasteeltje lijkt me ook erg leuk. Het hoeft niet groot te zijn, ergens in transylvanië of de karpaten ofzo.

2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik lekker in spanje mijn andere familie opzoeken, lekker bij het strand en bergen. Het eten heerlijk

3. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ergens in Hollywood. In een prachtige villa met een bos erbij, aan het strand gelegen.

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    de Bahama's ownt ;)
    ik hoop dat je snapt wat ik bedoel :p

5. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Nog dichter bij de Domtoren als dat ik nu al woon.

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Mss IN de toren zelf ? Nee ik ga mijn tijd doorbrengen onderwater ! In Bikinibroek ! :cool: Ben er klaar voor !

7. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Miami, FL !

Ben een NBA/MLB freak dus dat zal voor mij wel een paradise zijn ... (not to mention the hot weather/mixed cultures)

8. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt mij niet uit... als ik maar rustig achter m'n rollator er op uit kan gaan.

9. xboxrullez

xboxrullez xbox for li(fv)e

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt mij wel gaaf om in een super grote woonboot te wonen. Aan een mooi meertje, met strandje

10. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    in spanje natuurlijk.. altijd warm, mooie omgeving en de rest owned ook gewoon zwaar :)

edit: en het liefst hierin :cool:

je 'terrasje' met een klein beetje heel erg mooi uitzicht :+

Laatst bewerkt: 22 jul 2004
  11. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Waarom Texas???

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Voor als ik met pensioen ben. Een mooi huis op het platteland, lekker rustig, warm en mooi weer. Of in Houston, is een mooie stad.
    Ja, ik hoop daar rond mijn 35ste van te kunnen genieten :cool:

13. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    - San Luis Obispo , California USA.
    Hier kwam ik langs tijdens vakantie en bleven we een nachtje slapen. dit dorpje is zo gezellig en leuk, met mooie huizen en aardige mensen. Bijna perfecte plek. Er zijn de nodige uitgaansgelegenheden, maar ook niet TE extravagant. Het is een soort Laren.Wassenaar van California, hele dure huizen enz. wel. Maar zoo mooi.

- Laren, NH :+. ik woon nu in almere, in hilversum op school, en heb vrienden en vooral vriendinnen wonen in Laren. Heel leuk dorp, goede voorzieningen, mooie huizen, sfeer. !! :)

14. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal later wel in Japan of China willen wonen ben er zelf nog nooit geweest maar lijkt me echt heel mooi daar.

15. Lord Kain

Lord Kain Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb gehoord dat in japan/china heel erg druk is en niet zo mooi zoals ik ook eerst d8.

16. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    Is dan heel Japan zo druk als Tokio of heb je dan ook nog rustige gebieden?

Een paar dagen geleden was op MTV zo'n progamma van artiesten die optraden in Hong Kong, Hong Kong zag er heel mooi uit.

Laatst bewerkt: 22 jul 2004
  17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    In nederland zou ik gewoon in Amsterdam gaan wonen, buiten nederland zou het dan al snel Zwitserland of Griekenland worden. 2 landen waar de sfeer perfect is, de mensen zijn aardig en de natuur is adembenemend.

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zou het liefst in Oostenrijk in de bergen willen wonen. In zo'n dorp in een dal.
    's Zomers lekker warm, en 's Winters sneeuw. :)

19. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    waar precies , in het ghetto van ny. of tussen de amisch op het platteland,dan moogt ge met een koetske rijden ,een zwart pak dragen en uwe baard laten groeien. :+

20. Lionhard

Lionhard Guest

gewoon in Nederland..
    rijtjes huis...

Deel Deze Pagina