1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar wil jij (later) wonen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ol' Capone, 11 jul 2004.

1. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ik wil iig niet in tiel wonen

2. Undergrounder

Undergrounder .

Leuk Bevonden:
    4
    Ik wil in ieder geval in een grote stad wonen. Ik heb een pesthekel aan dorpjes. Ik kan gewoon niet tegen die stilte.

3. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Me neighter. Tiel is echt een groot getto.... Goed om ff te winkelen, maar meer niet.

4. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het liefst afgelegen wonen en zeker niet in een grote stad. Japan kan trouwens heel mooi zijn hoor. Ik heb een keer een werkstuk over dit land gemaakt. En de berg gebieden zijn echt prachtig.

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    In Amerika zijn er genoeg mensen die afgelegen wonen. Je kan uren over de snelwegen rijden en af en toe zie je ver in de woenstijn (meer rotsen vaak dan groen) nog hier en daar een huisje staan. Lijkt me niks, je kan niet even wat drinken of eten gaan halen.
    Mexico is ook niet verkeerd. Kwam met de vakantie in een mooi gebied, een stukje van de stad waar de rijkeren wonen, met een golfbaan in hun achtertuin. Een extreem grote vila voor maar 500.000 euro (met zwembad erbij natuurlijk). Voor dat geld heb je hier een klein huisje.

6. mars15

mars15 Guest

ben nu 16 maar op me 20-25 zou ik wel paar jaar naar de usa willen gaan ( miami of new york of washington ) lijkt me wel mooi

maar zal moeilijk worden

7. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    Dat huis in spanje was zcker mooi :cool:

Deel Deze Pagina