1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waarom kopen ze GameKings niet op?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fearless[NL], 9 jul 2004.

  1. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ze doen het niet elke dag op dezelfde tijd, omdat dan niet iedereen kan kijken. Diegene die om 3, of 8 uur niet kan, wil misschien wel om 1 uur kijken.
     
  2. n0rax

    n0rax ........

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja het zou idd jammer zijn als het zou verdwijen want ik vindt tot nu het beste game programma ...
     
  3. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij kunnen het niet eens ontvangen. Dat is helemaal shit
     
  4. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    De entertainment neemt games nog niet echt serieus, ze onderschatten de invloed die games nu al op de samenleving heeft. Al die conservatieve directeuren enzo zien dat niet in en dat is dom want veel kijkers is winst en dat lopen ze nu mis. Alhoewel games wel erg op films lijken zou het ook kunnen dat dit soort programma's gewoon niet veel kijkers kunnen trekken.
     
  5. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is niet alleen zo dat game niet serieus genomen word, maar een zender als RTL4 en SBS6.. daar past tussen de programering niet zo'n rommel programma als Gamekings tussen. Zie het eerder naar Veronica gaan. Maar gelukkig is er nog Consolevania op http://www.consolevania.com :cool:
     
  6. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    GameKings wordt Geproduceerd door BLAMMO TV.
    Boris , Ruben en Dre zijn de eigenaars van dat bedrijfje dus ik neem aan dat die dan mee moeten verhuizen als gamekings bijv wordt opgekocht.
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Het bedrijfje zal dan wel blijven bestaan, bij opkopen zal het denk zo gedaan worden dat een ander zender het uit mag zenden en the box niet meer, waarbij BLAMMO TV onveranderd blijft. Vind het ook wel best op The Box. Nog niet iedereen kan het vreemdgenoeg niet ontvangen, maar The Box wordt wel op meer plaatsen ontvangbaar.
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gamekings ís van Blammo TV. Gamekings is niet van The Box, het wordt slechts uitgezonden op The Box. Dus zodra hun onderlinge overeenkomst afloopt kunnen ze gerust ergens anders heen. Alleen ben je te kortzichtig om in te zien dat Gamekings helemaal niks te zoeken heeft op de commerciele televisie. Niemand die daar zijn vingers aan zal branden. Daarnaast trekt het echt niet zoveel kijkers als dat jij denkt. Zo'n hitformule is het niet. Ook hoef je niet bang te zijn voor de overname door MTV. TMF is immers ook van MTV en dat heeft gewoon zijn eigen identiteit behouden. The Box kan er alleen maar op vooruit gaan en zal (maar daar heb ik me verder niet in verdiept, is meer logica van mijn kant) dezelfde formule hanteren als nu.
     
  9. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja , maar maybe is het toch beter als ze van zender veranderen.
    Veel mensen kunnen the Box niet eens ontvangen.
     
  10. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hoeven gamekings helemaal niet op te kopen! Zet een paar leipo's bijelkaar die over de nieuwste games praten en ze ook nog eens laten zien en that's it. Met andere woorden: je kunt makkelijk een soortgelijk programma maken. De publieke omroepen zie ik het zo snel niet doen, want die mogen maar een beperkt aantal uren aan amusement uitzenden, en daar zitten ze nu eigenlijk al boven. Maar voor yorin zou het een gouden zet zijn. Zij hebben na de ondergang van gamequest niets meer. SBS (Veronica) heeft Gammo (bout programma maar goed....). Waarom nog niemand het gedaan heeft is mij ook een raadsel....
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Je doet alsof het een keus is. Maar in het echte leven gaat het om vraag en aanbod, en bovenal geld.
     
  12. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar mischien zijn Games & TV helemaal geen "winning formula" net zoals Filmprogramma's...
     
  13. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaming is aardig booming vriend... Iedere jongen heeft tegenwoordig wel een spelcomputer en anders speelt hij wel op de pc. De Gameindustrie is al groter dan de filmindustrie en groeit nog steeds explosief... geen winning formula???? Aan reclame zouden ze veel kunnen verdienen, menig game/spelcomputer of aanverwante artikelen zal wel willen sponsoren. Lijkt me dus wel dat er in zit, zeg maar....
     
  14. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0

    Helemaal mee eens.
    Check steden zoals Tokyo bijna alles draait daar om games man.
    Als jij geen gamecube hebt daar dan ben je 'uit'de mode.
    Een vriend van me is daar geweest en bijna alles draait daar om GAMES. :)
     

Deel Deze Pagina