1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Je had toch ook elfjes enzo? :eek:
     
  2. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    jah:cool:

    wood elfs
    High elfs
    Dark elfs

    als ik het goed geleze heb, t liefst wil ik met de wood elfs gaan spelen, k weet ook niet warom. maja.
     
  3. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Áls je elves gaat spelen, doe dan wood elves. Die zijn fet:) Dark elves ook wel maar ze zien er niet altijd even indrukwekkend uit. High elves zijn lelijk, maar schijnen wel sterk te zijn. Maar ik heb geen zin om met mijn Chaos leger tegen wood elves te spelen. Ze hebben namelijk armour piercing bogen8)
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2003
  4. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed aan warhammer fantasy, ik had namelijk Dark Elves, maar ze zitten nu onder het stof...

    Duur duur en neemt veel tijd in en het is duur:p
     
  5. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    HOLY KUTSHIT 80 EURO???????!!!!!

    doe dan maar een vette game ofzo...
     
  6. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    zkers, het is echt duur! En de meeste stoppen er al na een tijdje mee...
     
  7. little_muppet

    little_muppet Kirby!!!

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik jou was zo ik er niet aan beginnen, wil je eeen redelijk legen hebben kost dat je al gouw 200 euro's!|:-
     
  8. little_muppet

    little_muppet Kirby!!!

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    leger sorry
     
  9. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    edit;) :cool:

    maar ik heb m al gekocht, ben al een tijdje bezig met verze, nog knap lastig hoor, maarja het is egt wel leuk om te doen, heb the empire.
     
  10. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ook ik heb veel orks boven 500 euro gekregen van een vriend gratis*) heb nu necrons & space marines & orks ehm ik zal wel ff een fototje posten hoe doe ik dat?? er staan 10 soldiers of zo op..

    Hiero! *) de foto!


    [​IMG]

    dit is echt nog lang niet mijn leger!!! heb zoveel meer! *)
     
    Laatst bewerkt: 8 feb 2005
  11. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik speel nu zo'n vijf jaar warhammer fantasy met een stel vrienden....ik speel met orcs & goblins en ben bezig met een chaos leger. Het blijft een heel erg vet spel om te spelen en te schilderen.
    Het is idd duur, vooral de laatste 3 jaar is het enorm duur geworden, je bent zeker €300 kwijt wil je een leuke pot kunnen spelen. Het beste kun je twee regimant deals kopen en wat losse characters, dan heb je een leuke basis om mee te beginnen en ben je het goedkoopst uit. Ik heb toevallig deze week een wyvern geschilderd, het is nog niet af, maar voor de rest is de basis wel klaar:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  12. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Wow! Die draak ziet er top uit!

    Ik heb trouwens nog wat Chaos liggen, misschien zou jij 't willen overkopen? Heb 1 regiment (12 warriors), 5 knights en een lord (niet archeon) ; allemaal geschilderd. Ongeschilderd heb ik nog een champion en een sorcerer op een paard. Interesse? Je kan de boel altijd overschilderen.
     
  13. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0

    zeker mooi!
    gebruik jij ook spels???
     
  14. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    uiteraard gebruik ik spells....de waagh is erg sterk...zeker in close combat...
     
  15. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ken jij die spell als mensen met bows/canons alles wat schiet..dat er een wolk of zoiets boven je komt en dan moet hij met zijn dobbelsteen gooien en kijken of hij er door komt...
    a.s zaterdag is er een fanstasy toernooi in zutphen(wel een klein toernooitje)maar daar ga ik kijken*)
    heb zelf de 26ste een toernooi met 40k!
     
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.820
    ik vind de prijs toch wel meevallen ... heb het 2/3 jaar liggen maar was er al snel op uitgekeken maar heb voor zoon 150 euro aardig wat spullen... waarvan 1/5 af is ofso./. ik eb trouwens high elfs./.. fantasy dus..
     
  17. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ja..
    Ik wou eerst overstappen op fantasy maar ben toch 40 k blijven spelen..
    zokm er hier eigenlijk wel veel 40k spelers???

    *gelukig dat ik hier niet de enigste warhammerspeler ben*
     
  18. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmm ik wou eerst zelf een Warhammer thread aanmaken maar ik zag dat i er al was :D

    Ik heb zelf heel lang warhammer gespeeld\hobby. Toen ben ik gestopt en heb wat verkocht. Tussendoor wel nog wat van LOTR tabletop games gekocht. Vooral omdat ik Lotr mooi vind en omdat heel wat vrienden Lotr spelen en niet warhammer :mad: Toen kwam van Deagostini met pakketen van Lotr tabletop games. Die waren veel goedkoper dan in de winkels. Ik heb nu al een aardig legertje goblins waar ik de meeste nog van moet gaan verver. (200 stuks) Ik heb 7 nazguls 6 lopend en 1 op paard. En ik heb 1 nazgul op fellbeast. (draak). Ik ben het spel helemaal verleerd maar ga denk ik toch weer een keer beginnen. Het is wat anders dan gamen en dat is voor mij ook wel een keertje goed.

    Ik heb laatst 1 regiment warhammer orcs gekocht voor te verven. Ook daarme schiet het niet op. :mad: Ik ben het hele verven verleerd en het gaat nu weer tamenlijk langzaam. Omdat ik dit vooral voor de hobby doe en niet echt voor het spel doe ik rustig aan. Ik heb trouwens nog wel een kleine regiment van dwarfs bedenk ik me net. zon 18 stuks. Ik vind het vet om te (zoals ik het zeg) muteren. Gewoon de gekste dingen doen met de ventjes. Ik heb bijvoorbeeld een dwarf van mij een schild gegeven van Chaos. (chaos schild is grooter dan de dwarf) :+ Maar ook bijvoorbeeld een snotling een hanekam gegeven van dat spul wat bij het ventje zit wat je los koopt. Mijn mooiste werkje vind ik tog wel mijn Nurgling :D Die heb ik helemaal zwart geverd en dan een vlammenhanekam gegeven met wat ''green stuff''. Die heb ik wat vlammende kleuren gegeven en op de soort pukkeltjes op zijn huid geel & rode kleuren gegeven. (Ik heb daar de dikke Nurgling voor gebruikt :D ) Ow en ik heb uhm ook nog wat piepkleine vleugeltjes gegeven.

    Ik hoop dat er hier nog mensen zijn die aan Warhammer doen. Het spijt me van de spellingsfouten. Het is nogal warm en ik typ iets te snel. :D

    /Edit

    Mooie draak maar is die niet van de Dark Elfs? Want ik zie dat je ook een Orc hebt. *)
     
  19. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    nee die is niet van de dark elves, dit is trouwens een wyvern en geen draak, die van de dark elves is wel een draak, die heeft voorpoten.......het is het oude model wyvern van Azhag de Slaughter...die heb ik ooit eens ergens erg goedkoop kunnen kopen....ik heb ook de nieuwe, maar in de praktijk gebruik je de wyverns bijna niet, te duur om in te zetten....hier nog wat foto's...het schilderwerk is nogniet klaar, maar je ziet wel wat het gaat worden:
    Wolfchariot:
    [​IMG]
    goblin fanatics:
    [​IMG]
    goblin squig herd en hoppers:
    [​IMG]
     
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Aha, ja ik was op zoek naar een Warhammer 40K topic gewoon om erover te babbelen over de spelervaringen etc, na een tijdje ben ik er ook weer mee bezig. ;)

    Nou speel ikzelf met Eldar, en zo ook Space Marines maar die ik over het algemeen hanteer als Allies voor naast de Eldar, beiden legers heb ik vrij klein gehouden met wel ieder een tank, ongeveer zo'n kleine 1000 punten bijelkaar vond ik wel goed genoeg. Wel vroeger speelde ik met grote Units enzo, maar ik vind het persoonlijk dan minder leuk en heb ik veel verkocht, en kleinere battles geven me ook meer voldoening, zeker als de tegenspeler stiekem in het voordeel zou zijn, dan is de overwinning extra sweet. Maar ik speel het met veel humor, altijd leuk hoe ze proberen mijn Eldar Avatar als eerst uit het veld te willen schieten lol. :p Wel merk ik dat legers zoals Eldar steeds moeilijker word om te hanteren gaandeweg de spelregels herschreven worden, de Psyker elementen zijn niet meer als dat ze waren, en maakt Units zoals de Warp Spiders Warlocks een beetje ondermaats nu, en daarom speel ik het meest met Eldar Aspect warriors, snel en altijd wel doeltreffend en erg nuttig in de Assault phase. :)

    Tja over de kosten... de prijzen zijn belachelijk hoe mooi de miniaturen ook zijn aan verbeteringen, aan detail en composities en alles geheel van plastic en dus geen tin/metaal figuren meer, gewoon alleen om te knutselen en verven zou ik het zelf ook niet doen. De Space Marines en Chaos zijn eigenlijk beiden het makkelijkst en voordeligst om bijelkaar te verzamelen, nog steeds veel geld maar omdat het taaie gasten zijn, zeker aan te raden als je wilt beginnen.
     

Deel Deze Pagina