1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat ga je studeren?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Greate Pier, 31 mei 2006.

  1. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Werktuigbouwkunde in rotterdam
     
  2. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    International Business Administration aan de VU.
     
  3. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Lekker, een beetje opgepropt zitten in een cubical de hele dag kantoorwerk. Het werk zelf zal niet veel verschillen van hier met de uitzondering dat je hier vaak wel comfortabel aan de slag moet én met goede arbeidsomstandigheden en regelingen.
     
  4. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    ICT studeren op Fontys Eindhoven. :)
     
  5. zeme

    zeme None other..

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas helaas.. sinds afgelopen zomer afgestudeerd en deel uitmakend van het 'echte' leven... :'-(

    Oh well... heb het toch tot 7 jaren weten te rekken. :9:thumbs:

    Voor de volledigheid; Mijn studie Econometrie (richting; algemene econometrie), aan de Erasmus univ. in r'dam afgemaakt.

    Succes met je studie alvast!:b:
     
  6. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Informatica aan de haagse hoge school in Zoetermeer.
     
  7. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker haags dan. Die haagsche hogeschool neemt ook al die hogescholen onder hun vlag, de TH RIJSWIJK is nu ook al Haagsche hogeschool...
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Dat vreten maakt me geen fuck uit, dat reizen vind ik irritant. Vooral als je een project moet maken (ik spreek nu met ervaringen van de VU) waarbij de 1 in schagen woont, de ander in alkmaar en de laatste in almere.

    Nu is een hoop te doen via internet maar met zijn 3en werken in 1 ruimte werkte voor mijn gevoel een stuk sneller.

    Daarnaast als jij zegt dat het qua niveau niet zo'n groot verschil is heb ik geen zin om een uur te reizen naar amsterdam. Vond dat verschrikkelijk in die klote spits. Ik wil na een dag school lekker rustig naar huis fietsen :)

    maar is er een verschil wat betreft leraren? niveau enzovoort
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    TH Rijswijk was al langer onderdeel van de HHS en met de vestiging in Zoetermeer had de HHS ook al langere tijd een band.
    Sinds de nieuwe huisstijl van de HHS is volgens mij besloten om die twee vestigingen duidelijker als onderdeel van de HHS op de kaart te zetten oid.
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mja gezeik met projecten omdat mensen op verschillende plekken wonen heb ik niet echt gehad. Natuurlijk was het relaxt dat ik in mijn eerste jaar, toen ik dus bij vrijwel alleen Alkmaarders in de klas zat, kon afspreken ergens in Alkmaar om er aan te werken. Nu moet ik vaak daarvoor naar Amsterdam. Echter plan je het vaak wel zo in dat je dan gewoon op de dagen dat je school hebt ook aan die producten werkt. Op die manier voorkom je extra reizen. Dan reserveer je gewoon een projectruimte en dan kun je er gezamenlijk ook aan werken.

    En wat betreft docenten. Tsja op het InHolland had ik uiteindelijk één docent die ik geweldig vond, maar die is hetzelfde jaar als ik vertrokken naar de HvA. :+ Dit vanwege slechte arbeidsvoorwaarden enzo. Verder zijn ze wel capabel daar op het InHolland enzo, dat is tenminste wel wat ik er nu nog voor gevoel aan over heb gehouden. Je hoeft er niet bang voor te zijn dat het echt allemaal heel erg onder de maat is. Ik heb op beide scholen betere en mindere docenten gehad. Wellicht dat het HvA gemiddeld net iets betere docenten aantrekt, maar het ontloopt elkaar niet zo veel.

    Dat reizen in de spits maak ik trouwens ook niet altijd mee. Vaak is het sowieso rond een uur of 5 's middags het drukste in de trein, maar dan zit ik heel vaak alweer gewoon thuis. In de ochtend is het wel vaak druk, maar als je gewoon goed voor of achterin gaat zitten heb je over het algemeen altijd wel een zitplek. Ik ben er nu gewoon aan gewend, het doet me nog weinig. Meestal reis ik met een (oud) klasgeno(ot)(te) of zet ik een muziekje op en sla ik de krant open.
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Mja ik was op de VU vaak om kwart voor 6 klaar.....HELLLL!


    Wat was voor jou de echte reden dat je naar de HVA ging dan?
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mijn opleiding kan ik niet op het InHolland volgen. ;)
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.700
    Maar het grappige is dat de TH Rijswijk binnenkort weer op TU Delft terrein komt te staan. :+ Hoe bedoel je identiteitscrisis?
     

Deel Deze Pagina