1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat ga je studeren?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Greate Pier, 31 mei 2006.

  1. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ook niet. Nog twee jaar om te bedenken wat ik wil.. 't Komt wel steeds dichterbij. ;)
     
  2. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Communicatiesystemen op de Hanzehogeschool in Groningen. :)

    Kijken of dit wél de opleiding is die ik zocht.
     
  3. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Al kijk je naar je scores bij de verschillende onderdelen zie je dat horeca, voeding en toerisme samen met natuurwetenschappen eruit springen. Ik zou kiezen wat je het leukste lijkt dan komt het bijna altijd goed. Je kunt ook economie als bijvak kiezen met een beta-profiel. Succes met kiezen.
     
  4. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik zit pas in 5ath, maar mijn plannen zijn om iets met sport te doen. Sportdocent op school, of werken in een fitnesscentra ofzo :)

    Daarnaast als dat niet doorgaat hou ik altijd de landmacht (waarschijnlijk de KMA) als alternatief.
     
  5. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Logistiek en Economie in Venlo.
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    mbo
     
  7. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil als ik kalar ben met school ( over 3 jaar) naar de rockacademie in tilburg, als bassist, nog meer mensen die dit plan hebben?
    als dat neit lukt, waar ik eigelijk niet van uit ga, wil ik iets met management gaan doen of rechten...
     
  8. Consumer

    Consumer Owned...

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Logistiek en Economie aan de HES
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Zoals mijn ouders zouden zeggen, kan je daar een baan in vinden? :):
     
  10. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in 5 HAVO en ik wil eigenlijk wel een jaartje naar buitanland gaan als uitwisselinsstudent ofzo. Heb er de laatste dagen heel wat goede dingen over gelezen en het lijkt me wel heel leuk om een keer een heel andere cultuur en mensen te ontmoeten.
     
  11. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Kun je daar wat meer over vertellen? Is het HBO, of Uni? Eerste, denk ik? :)
     
  12. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    zoals je ouders zeggen?:p hebben die er verstand van?:):

    ja kan daar zeker een baan mee vinden.
    ja kan in een band beginnen, een band gaan managen
    dat soort dingen
     
    Laatst bewerkt: 20 aug 2006
  13. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Moet je zeker gaan doen, ik ga het ook doen, een halfjaar highschool in buitenland. Ik was helaas te laat voor een jaar. Maar is zeker een aanrader. Ik heb er ook heel veel zin in, en je leert er volgens mij echt heel veel van.
    Ik heb overigens 5 havo al gehaald ik doe dit als tussenjaar omdat ik nog niet precies wist wat ik wilde gaan studeren. Maar zeker doen als je kan/wilt.
    Ik doe het via deze organisatie: www.travelactive.nl
     
  14. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ga in elk geval definitief Journalistiek doen in Zwolle. Begin 1 september:cool:
     
  15. SplinterX

    SplinterX ^Chief^

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet om het een of ander, maar waarom zou je naar Zwolle gaan, als je ook naar Groningen kan, Zwolle is absoluut geen studenten stad. Groningen daarentegen juist wel. En Groningen is volgens mij ook stukken dichterbij dan Zwolle voor jou. als je in Assen woont(bij je avater).
     
  16. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij stond het windesheim in zwolle vrij goed aangeschreven :)
     
  17. Knarf

    Knarf X-Power.be

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit jaar wordt mijn laatste jaar op het gymnasium. Ik ben het wel beu aan het worden en heb ookal behoorlijk zin om te gaan studeren. Ik ben nogal geïnteresseerd in veel dingen dus ik ga denk ik een zo breed mogelijke opleiding doen: Economie en Recht proberen in Rotterdam. Ik hoop dat het lukt en anders studeer ik gewoon alleen economie.
     
  18. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb idd Natuur & Gezondheid met Economie 1,2 en Latijn :)
     
  19. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    laat ik nou net in Ede wonen en op het streek zitten (ligt naast elkaar):9 nee ik ga hierna eerst even HAVO doen en dan hogere hotelmanagment in Maastricht... ik wil mn eigen hotel starten:) \o/
     
  20. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ik mag misschien in het 2e jaar starten van de willem de kooning academie omdat ik GLR heb gedaan :D (en resulaten)
     

Deel Deze Pagina