Alles in Amerika is 1 grote samenzwering , oke dit is natuurlijk niet waar maar op TV en internet vind je van die dingen waardoor je gaat denken dat het echt zo is. Zie ook deze site http://www.asile.org/citoyens/numero13/pentagone/erreurs_en.htm
Het vliegtuig werd er gewoon met een boog ingevlogen, hij kwam nl al schuin (draaiend) aanvliegen waar slaat dat nou weer op?! Het vliegtuig moet dan laag hebben gevlogen, wat daar niet mogelijk is. Dat het vliegtuig opeens een duikvlucht heeft gemaakt kan ook niet, hij kan dan nl niet op tijd de neus omhooghalen! En er blijft altijd wel IETS over, een motor, stuk vleugel, een stoel, de zwarte doos, ect.!
hier over te praaten heeft eigenlijk geen nut, beide kanten(amerikaanse regering en de mensen die zeggen dat het een raket was) zullen altijd iets vinden zodat zij gelijk hebben, de waarheid zal toch nooit aan het licht komen net als bij de moord op kenedy.
Tuurlijk wel! Het is toch onzin om er niet over te praten, omdat beide kanten hun (tegen)argumenten hebben?!
discussiëren doe dat je gelijk krijgt, maar hier kan niemand gelijk krijgen want de waarheid heeft de eene kant en die wil hij niet laten zien
Wat ik heb gehoord is dat ie inderdaad moest bijsturen om het WTC niet te missen. Maarja je hoort zoveel.
Het wtc moet je bekijken in de breedte ipv de hoogte , dit geeft veel minder kans om je doel te raken dan het pentagon. dit is in oppervlakte vele malen groter dan de twin towers, je kunt daar bij wijze van spreken niet naast vliegen. Wat me wel verwonderd , is de afwezigheid van wrakstukken . Bij een crash van een 757 moeten de wrakstukken in het rond spatten , en hier op deze beelden is daar niets van te zien , dit lijken mij eerder beelden van een raketaanval.
Wij, hier op xbw, kunnen ook niet concluderen welke waarheid klopt... maar toch heeft het hier wel zin om naar elkaar te luisteren
Een vliegtuig juist wel omdat een mens deze op het laatste moment nog aanstuurt, uiteraard zijn er ook wel raketten die dit kunnen... Maar dat zijn dan wel hele goed (lees hele dure, en laten we hopen niet makkelijk te krijgen) raketten... Maar ik denk dat ff een passengerlist checken de oplossing bevat...
Het is inderdaad een vreemde zaak. Normaal trek ik me niet zoveel aan van al die complot theorieën, maar dit is toch wel vaag. Je zou gewoon schade moeten zien aan de gevel van de vleugels. Deze schade was bij de twin towers wél zichtbaar.
Wat het vliegtuig betreft heb je misschien wel gelijk. Dat raketten duur zijn maakt voor een terroristen organisatie van Bin Laden niks uit, die man is miljardair. En mensen met geld kunnen alles krijgen. Op de zwarte markt is alles te koop ook raketten helaas (niet op een zwarte markt zoals in Beverwijk natuurlijk).