1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat is er echt gebeurd op 9/11

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door SabZero NL, 4 sep 2004.

1. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Maarja, dat zijn dan ook "een van die verhalen". "Officieel", is het natuurlijk anders gelopen.

2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    mee eens, maar dit verhaal zet me meer aan het denken dan die zogenaamde raket in het pentagon

3. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Dat verhaal van die Hero Flight is toch zo duidelijk als maar kan! De "real american hero's" kwamen de staat net iets beter uit dan nog een gekaapt vliegtuig dat in dit geval er toevallig niet in slaagt zijn doel te raken.

4. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand vandaag nog de aanslagen herdacht?

5. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb tijdelijk mn sig veranderd , maar voor de rest niet echt. Er gebeuren tegenwoordig zulke verschrikkelijke dingen in de wereld wat moet je wel en niet herdenken.

6. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk nu laat je het zelf ook zien. De vliegtuig beschadigde de buitenkant de binnenkant was voor een erg groot deel gewoon intact.

ik heb effe een plaatje met paint gemaakt om te laten zienw at ik bedoel.
    (erg lame; i know)

ik zie het wel op me afkomen :)

Laatst bewerkt: 12 sep 2004
  7. TheWalrus

TheWalrus Guest

Het is het vliegtuig, the airplane en de Boïng.....

8. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

inderdaad kerel , zo kan men het patriotisme van de amerikanen aanzwengelen , door te doen net alsof de inzittenden zelf die boeing hebben doen crashen , zodat men andere niet genoemde factoren kan uitsluiten , dwz het neerhalen van dat vliegtuig door een gevechtsvliegtuig.
    Zeg nu zelf zoals het nu genoteerd staat oogt dat toch veel mooier , niet?

9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Daar ben ik het wel een beetje mee eens. Aan de andere kant, de passagiers wisten wat er zou gaan gebeuren met het vliegtuig. Ergens kan ik me het wel voorstellen. Als je weet dat dat extremistische tuig van plan is om het vliegtuig als wapen te gaan gebruiken, kan je eigenlijk twee logische dingen doen:
    1) Je laat ze hun gang gaan, en iedereen sterft.
    2) Je grijpt wat van dat tuig, maakt ze van kant, en iedereen sterft.

Dan zou ik het pleziertje nog willen hebben om het laatste druppeltje bloed uit zo'n hufter te knijpen! Al kan je nooit van tevoren weten hoe je op zo'n situatie zal reageren.

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Maar als je dat tuig wel kan uitschakelen , dan krijg je wel de controle over dat vliegtuig terug , en kan je nog via de stewardessen aan de verkeerstoren mededelen dat je de kapers uitgeschakeld hebt , tenzij je juistop dat moment uit de lucht geschoten wordt , natuurlijk :+

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dude, jij kijkt te veel films, de CIA / FBI / NSA / NASA (?) is echt niet super spannend werk hoor :|
    ja sorry, maar dit moest gezegt worden punt

12. 60 Yen

60 Yen Monetary Disaster

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al gehoord van een alternatieve pokémon samenzwering?

13. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ja en naar het schijnt zijn kabouter plop en samson en gert er ook bij betrokken O-)

Deel Deze Pagina