1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat is jouw favorite manga/anime ????

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door sasuske, 13 aug 2003.

1. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Maar Ichy the Killer is wel gebaseerd op een anime en strip, dus een discussie over deze film is niet geheel onlogisch :)

2. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is Itchy dan precies?
    ik weet het niet echt te plaatsen

3. el powkoz

el powkoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind manga ook wel graaf!! heb vandaag mijn eerste manga dvd gekocht blood the last vampire en vond hem wel heel goed alleen duurde hij wat kort. maar echt wel een goed filmke.

4. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

ah lol dat wist ik niet :9
    Dan kan ik het begrijpen.

Ik hoor veel mensen altijd over dat Naruto maar ik heb er zelf niks van gezien.

5. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    word het tijd dat je eens naar www.toriyamaworld.com of www.animesuki.com de nieuwste zijn bij www.gotwoot.net.
    het downloaden is niet illegaal vanwege de simpele reden dat het niet gelicencieerd is. Vaak worden suc6volle animes pas onder een licentie gedaan als ie af is, want dat kost minder geld.*)

6. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb maar 1 manga, en dat is Striker.. dus dat is ook gelijk m'n favoriet..

m'n favo anime is denkik wel DBZ.. ik begin er nu toch wel genoeg van te krijgen maar alles voor de Buu saga is erg leuk.. Verder heb ik een tijdje terug Akira gedownload.. een zeer vette film, kan ik iedereen aanraden.. waarschijnlijk heeft ongeveer iedereen 'm al gezien, magoed..

7. PhenomenoM

PhenomenoM Musique Electronique

Leuk Bevonden:
    0
    Sasuske heeft wel praatjes en alles, maar als je de naam van je character niet goed kan spellen ;)

Het is (Uchiha) Sasuke.

Mijn favoriete anime is op dit moment ook Naruto..

Ik ben bij de Chuunin Exams (dat ze tegen elkaar moeten gaan vechten, episode 38 ofzo)...

Ik heb episode 1 t/m 47, moet alleen nog tijd maken om die andere 9 episodes af te kijken.

Me favoriete char uit Naruto is : Kakashi ; doper als hem komen ze niet ;)

Outz

8. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    wat een eikel he zon typvout maken :p

9. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik weet dat. van die S. ik kwam er te laat achter. maar is wel een goede oplossing als iemand al zo heet. (Als een moderator dit leest kan hij dan me naam veranderen)

enneh ik weet dat het Uchiha Sasuke is enzo net als Uzumaki Naruto etc.
    sorry want deze anime is heel goed cker episode 48 dan gaat gaara vechten(voor de naruto fans onder ons. De animaties zijn super!

10. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Die aflevering is goed! Vooral wanneer zijn tegenstander(Lee?) zijn snelheid wat opwaardeert.:)

Er komt trouwens ook een spel van op de GC voor de gene die het nog niet wisten. Ik heb een aantal filmpjes gezien en het lijkt echt net op de tekenfilm.

11. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat een spel naar de gamecube komt maar weet jij of hij ook in NL uitkomt ?

Deel Deze Pagina