1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat is verliefd zijn

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Caladan7, 22 jul 2004.

  1. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Liefde is...
    samen uitkijken naar Halo2 en Fable :p
    Ik ben nu 18 jaar en heb al 2 jaar een schat van een vriendin. We zijn eigenlijk iedere dag bij elkaar en kunnen het nog steeds iedere dag goed met elkaar vinden. EN ZE VINDT XBOXEN GAAF.... halleluja, dank U voor deze fyne vriendin *) . Ze is echt een schat van een meid!!
     
  2. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    verliefd zijn is... alleen aller beste vrienden zijn, omdat je allebei niet toe durft te geven dat je van elkaar houd
    :p
     
  3. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je dat gaaf vind check dit dan: Kheb mijn vriendin overgehaald om naar die PU Gameplay (voorheen Game Awards) te gaan. :D
     
  4. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Verliefd zijn is een emotie... en emoties zijn tijdelijk.
     
  5. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn vriendin gaat uit haar eigen al mee :9

    Voorheen dacht ik dat ook, maar wacht maar eens totdat je de meest perfecte vrouw ontmoet (sorry, mijn vriendin is al bezet O-) )
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2004
  6. Mike

    Mike CuraƧao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik neem de mijne ook mee, Xbox shirtje aan en foldertjes ofzo laten uitdelen. Scheelt ons weer werk. :cool:
     
  7. Ik heb ff een vraag:

    Ik weet dat een goede vriendin smoor is op mij en ik niet op haar. Ik wil graag vrienden blijven.

    Wat zal ik doen? Gewoon vertellen dat ik niet op haar ben?

    Ik ben nooit zo handig in dit soort dingen. Ik heb bijvoorbeeld deze maand mijn verkering uitgemaakt per SMS :{ Viel niet echt goed
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jul 2004
  8. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen hebben we te maken met tijd... en tijd is verandering.

    Zo moet ook iets of iemand die perfect is veranderen. En omdat je vriendien al de meest perfecte vrouw is... wat zal de vrandering dan zijn??? :confused:
     
  9. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    als je verliefd bent kun je twee dingen hebben:p of je gaat juist alles bter doen omdat je zo goed in je vel zit..
    maar je kan ook domme acties krijgen..bv.nie opletten in de les..maja heb ik normaal ook...ander voorbeeld }:]
    bv. dat je nie je bets kan doen op je werk ofsow O-)
    k heb ook vaak dak gene hap door me strot krijg..da`s wel irri..
    maark heb nog nooit egt lang vriendin ghad..ben nogal kieskeurig :{
    maar ik vind juist at je veel tijd met je vriendin door moet brengen..
    nie teveel, ik vind wel dat je juh vrienden nie moet gaan verwaarlozen..
     
  10. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nu al stelt, dat je niet te veel tijd met je vriendin moet doorbrengen, hoe wil je dan later samen kunnen wonen? Liefde is ook dat je het met elkaar kunt uithouden, ook al ben je lang bij elkaar.
     
  11. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    jah da snap ik ook wel...
    k bdoel alleen da je je vrienden nie moet gaan verwaarlozen door 24 uur perd dag bij dr te zijn ;)
    natuurlijk wel zo vaak mogelijk bij dr zijn...maar gwoon da je tog nog je vrienden wa ziet..snap juh?
     
  12. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze post vind ik echt geweldig. Maar helaas heeft dit eerder met lust dan met liefde te maken. Liefde is een moeilijk te omschrijven gevoel. Wanneer je degene ziet krijg je een warm gevoel van binnen en je wilt graag bij deze persoon zijn. Continu aan deze persoon denken vindt ik geen eigenschap voor het woord liefde. Aangezien dit nogal moeilijk vol te houden is. En als het wel zo is, dan ben ik verliefd op mijn xbox :eek: ;) .
     
  13. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    WTF? Ben jij Tuvok of zo? }:]
     
  14. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    om de vraag van sammetje te beantwoorden.
    gewoon laten, als ze het zegt, zeg je nee en kan je vrienden blijven. als ze het niet zegt is er helemaal niks aan de hand (toch)?
     
  15. Outlander

    Outlander Join the Mages

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee.. hij zit niet in mijn familie. Maar zijn manier van denken spreekt me wel aan. }:]
     

Deel Deze Pagina