1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat of wie moet van de buis?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Casperge, 10 apr 2004.

1. Casperge

Casperge Guest

maarre...Terug naar de thread wat/wie mag er weg

2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Duidelijk Idols, het is alleen maar om geld van ontwetenden te ontfutselen.. Dat mensen er in trappen.. En al die klote real life series zoals oa Puur Froger mogen ze van mij ook er af gooien.

3. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    Patty Brard moet egt weg met dr jankende rotkop. word egt moe van dat mens

4. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    I agree...

5. Hit `em hard

Hit `em hard gimme one of those!!

Leuk Bevonden:
    3
    Patty brard en balkenende.......... such people make me sick:p

6. Casperge

Casperge Guest

Oja,balkende is vast ook niet geliefd....(altijd leuk zo'n moppertopic (of tread het is maar hoe je het noemt)

7. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    al die tell sell reclames en die series waarbij je meeleeft met bepaalde personen. verder idols natuurlijk;)

8. Ik vind in ieder geval dat die kop van Patty Brard, maakt niet uit bij welk programma, snel weg moet.

9. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    offtopic/ dat ge-patty gedoe loopt tog al niet meer..weet wel dat binnenkort gerad jolling ook zoiets gaat doen of nie.

als je is goed nadenkt zijn der maar een stuk of 5 programma's wat nog leuk is....

10. Casperge

Casperge Guest

Nee toch,gerald joling is nog erger.Dan kunnen we zeker zien hou zijn nieuwe haar groeit terwijl hij een ''hit'' maakt.(Kan iemand zich een hit van gerald joling herrineren?)

11. Mart

Mart Flexibel

Leuk Bevonden:
    0
    Rene Froger is ook triest. Mag van mij ook wel weg.

12. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Z@ppelin: schiet zijn doel hopeloos voorbij. Alleen programma's als kolkuis en sesamstraat wordene cht goed bekeken, en dat werden ze altijd al. Voor de rest is het een kansloze poging om kinderen weg te lokken van de commercielen. Tja, en om dan een fucking zeppelin als logo te nemen? :confused:

13. Casperge

Casperge Guest

zappelin brengt idd niets nieuws

Laatst bewerkt door een moderator: 10 apr 2004
  14. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Gerard Joling, kwijlebal en denk dat die lollig is. -_-

15. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    Georgina verbaan en die Jort Kwelder.. (ja ja.. ik weet dat hij ietsjes anders heet) ik word echt ziek van die gast... laatst zat hij bij de formule 1 voorbeschouwing.. en maar zeuren met zun lelijke kut kop... AAARGH.. jammer dat ze hem geen hamburger aanboden.. Owja.. en die Georgina.. tjesus.. wat is die dom zeg.. kijk maar naar een willekeurig bnn programma waar ze toevallig in mee doet.. iedere keer doet ze wel een domme uitspraak..

Verder mag Cash en Carlo van de buis ja.., rtl shop, en vooral ook de EO..

16. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Als ze om te beginnen eens de EO en RTL4 van buis af gooien dan ruimt dat iig al lekker op. Wat betreft een aantal recente programma's dan zou ik het ook niet betreuren als The O.C., Ali G's laatste show en de vernieuwde Kopspijkers zouden oprotten. De eerste is imo maar een slechte Beverly Hills 90210 wannabe, Ali G is inmiddels compleet passe en die vernieuwde Kopspijkers is echt totaal niet leuk meer. Nu was Kopspijkers al een tijdje saai, maar dit slaat echt nergens meer op.

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Kijk, met jou kan ik praten.

Oprotten?

Ned 3, EO, RTL4, TMF, real life soaps met een ster, Idols.
    Als we daar nou eens mee beginnen... :)

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Man ik wilde net zeggen "Gek dat de EO nog niet genoemd is". Zijn jullie 2 me al voor. De EO is echt onzin, vooral die kinderprogramma's! Dat is gewoon die kinderen vol stoppen met ideeën van het Chirstendom. Dat heeft een naam, ik kan alleen niet meer op het woord komen. :eek:

19. Casperge

Casperge Guest

dat heet hervormen of bekeren of zoiets

20. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Mag wat mij betreft blijven hoor? televisie is zo in elkaar gezet dat er voor ieder wel wat is. Hier en daar wat voetbal/ films/soaps/series/eo.. voor iedereen vaak wel wat. Als charmed maar blijft vind ik het al goed

Deel Deze Pagina