1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat of wie moet van de buis?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Casperge, 10 apr 2004.

1. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Idd, Charmed en Buffy is eigenlijk het enige leuke wat ik nog kijk op tv qua series en moeten blijven! Wat van mij weg mag is al die Tellsell zooi enzo hoewel het soms best melig kan zijn :p

2. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Patty, die chick van van der vaart, Gerard Joling, alle Nederlandse soaps en programma van Bridget *kots, kots

3. greenbean

greenbean Pow! ur dead!

Leuk Bevonden:
    1
    ik kots echt van IDOLS (uiteraard). maarja d'r is echt een hele lijst van k*tprogramma's. ten eerste tellsell; Duh!, wat is dat gaar zeg. en dan al die mensen die zeggen dat het werkt he :p. En ik vind ook die medische sh!t erg irritant. net of opengsneden mensen leuk zijn om naar te kijken sjezus! en verder alles wat al is opgenoemd. :-D

4. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    De bevalling...bahh

5. Serial

Serial AK-47 Serial

Leuk Bevonden:
    0
    De EO erger ik me ook steeds meer aan...zeker die orkesten die spelen!

Edit: Telsell is altijd wel handig als je niet in slaap kan komen. En waarom wordt de Bevalling precies rond etenstijd uitgezonden?

Offtopic: Weet iemand een site van OZ? Want ik heb gezocht, maar niet gevonden :'-( En er is zeker nog geen DVD box uit?

Laatst bewerkt: 10 apr 2004
  6. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dvdboxoffice.com

Seasons 1, 2 & 3.
    Ongeveer €45,- per stuk.
    En de Oz website?

Zoek via Google.nl of ga naar de HBO homepage.

7. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    EO zendt ook 2 Vandaag uit...

zeer interessant programma imo

maar al die andere zooi van de EO: [​IMG]

8. Karelax

Karelax Guest

De bevalling is koel man.. echt als je niks te doen hebt met een paar vrienden en een kratje bier kijken, echt een aanrader

9. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo zat ik laatst naar het RTL ontbijt nieuws te kijken, met, zoals de naam al zegt, mijn ontbijt, vertelt de nieuwslezer dat er in mexico een vrouw zichzelf een keizersnede heeft toegebracht met een keukenmes. Ik had ineens veel minder trek in mijn broodje hagelslag.

10. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Van mij mag alles wel van de buis behalve de sport_O_ :+

Even serieus, als er iets weg moet dan is het dat Hart van Nederland wel, want dat komt altijd tussen een programma door en dat is heel irritant:mad:

Verder heb ik niet echt een programma waar ik echt een hekel aan heb, maar die reclame blokken mogen ook wel wat korter want dit lijkt nergens op, met soms blokken van wel 10 minuten lang:mad:

11. Sokkebokje

Sokkebokje Guest

denk dat je indoctrineren (met een k?) bedoelt

idols mag weg cash en carlo ook euhm hart van nederland.. domme reklames van frisia financieringen enzo. meer kan ik er ff niet bedenken... maar ik erger me dagelijks terwijl ik aan het zappen weer aan van die kut programma die totaal nuteloos zijn. Reklames trouwens ook

12. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    Kijk.. om eelijk te zijn is dit wel een cool topic.. maar om te zeggen dat reclames weg moeten is niet reeel. Wat ik bedoel is.. dat programmas waar niemand naar kijkt en waar veel commetaar op is. dat het dan wel reeel is dat die verdwijnen.. en dat is maar goed ook. Maar al sje zegt.. alle recalmes moeten weg.. ja.. dat zal nooit gebeuren.

13. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Van mij mogen alle zenders er wel af, behalve:
    [ _O_ mode ]Discovery channel, Animal Planet, Nederland 1 en CNN en de BBC 1 en 2, en Canal + natuurlijk
    [/ _O_ mode ]

Laatst bewerkt: 10 apr 2004
  14. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    jah cash en carlo moet weg
    egt een dom programma

frisia financieringen reclame owns!!! das mijn blijvende lievelings reclame
    die reclame van ing moet weg die met die leeuw rauuueur ofzoiets

[_O_ mode] yorin/rtl shop, tell sell, loco toco en die leuke spelletjes programmas waar je 15000 euro kan winnen als je de jackpot haalt die je nooit haalt[/_O_ mode]
    oke bedankt voor uw tijd

15. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    die programma's zijn namelijk "live" met de nadruk op de aanhalingstekens, iedereen bellen kan je niet in de uitzending komen.
    en weet je wat ownt gamekings, als ze dat van de buis, nou dan(vul zelf wat in)
    was het maar mei

16. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    idols mag er af domme zooi met veels te veel reclame en ja ik heb het vandaag gezien!!!

17. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    en??? wie is eriut??

gamekings begint 10 mei
    am i wrong? am i wrong?

18. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    irma, en no you're not, en ik hoor het trouwens, ik mag mijn sociale status niet kwijtraken door een programma van zo'n laag niveau als idols te kijken ahem

19. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Idols, komt bij mij ook met stip op nummer 1 op de -oprotten-van-mijn-televisie-lijst-. Verder vind ik dat de publieke omroepen moeten doen waar ze voor bedoeld zijn en dus niet de strijd aangaan met de commerciële omroepen maar werkelijk andere programma's aanbieden. Programma's die commercieel wat minder interessant zijn wellicht, maar die zich op het gebied van kunst, cultuur, nieuws, kennis en educatie richten. De programmering van de publieke omroepen moet zich veel duidelijker onderscheiden ten opzichte van die van de commerciële omroepen. Daarom mag EO wel van mij blijven en BNN bijvoorbeeld niet. BNN voegt in tegenstelling tot de EO niets toe aan het publieke bestel.

Laatst bewerkt: 11 apr 2004
  20. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    MENSUUUH ER IS NU EEN MIS BEZIG OP DE EO KIJKUUUUH!!!!

Deel Deze Pagina