1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat of wie moet van de buis?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Casperge, 10 apr 2004.

1. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    De meeste programma's/ zenders die van mij mogen oprotten zijn al genoemd. Ik noem een EO, heel NL3, RTL5 en van mijn part ook dat Fox Kids. Qua programma's mogen al die real life soaps van de buis af en die zooi van buffy, angel etc.

Dingen die absoluut terug moeten komen en moeten blijven? The O.C., Simpsons en uiteraard Spongebob. ;)

2. Casperge

Casperge Guest

Dat EA op de tmf awards won was is idd heel verassend,de genomineerde waren:

Fifa 2004 =van EA
    Need for Speed Underground =van EA
    De Sims =van EA

Goh wat raar dat EA tevens de sponsor is:confused:
    btw,ik vind dat de beste game top drie er heel anders uit han moeten zien:1.Halo 2.Splinter cell 1 3.?

3. ZeRo T

ZeRo T Banned ;)

Leuk Bevonden:
    0
    heel NL3? En al die coole cabaret voorstellingen dan...?

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    idols dat mag weg......apritivo mag wel
    de hele tele tv shit mag weg en wat erbij moet is canal+ gratis :+

5. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    froukje is juist een wandelende strijkplank..

6. TheWalrus

TheWalrus Guest

Uhm, Sylvie en froukje mogen best eens bij me langskomen, maar goed, gezien ik zo verdomde sexy ben moeten zij ook gewoon netjes in de rij gaan staan.

Clawviper, Nederland 3 helemaal van buis gooien? Wat ben jij voor cultuurbarbaar? Nederland drie zend geweldige documentaires uit, is de enige zender die goede kinderprogramma's maakt voorzien van mooie liedjes en leuke onderwerpen (ik noem schudden tot het sneeuwt, sesamstraat, klokhuis, het jeugdjournaal en alles van Villa Achterwerk) en biedt een goed journaal.

Echt pijnlijk dat mensen die ellendige zooi die uitgezonden wordt steeds meer waarderen. Wat moet van mij van de buis? RTL4!!!

RTL vier is een bejaardenzender bij uitsstek met domem spelshows, belachelijke films, en het walgelijke live and cooking, sinds telekids van de buis is vind ik RTL4 gewoon om van te kotsen. (En nee, live en cooking is niet half zo goed als telekids).

De meeste commerciele zenders worden gered door de films die ze uitzenden, maar die eeuwige soapseries en sensatie programma's mogen van mij allemaal van de buis.

En BNN, tja, dat is eigenlijk ook niks......

Laatst bewerkt door een moderator: 14 apr 2004
  7. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    alle spellen die genomineerd waren waren van ea , dus ze moesten wel winnen(promotiestuntje van ea, is echt zielig)
    ze moeten eens stoppen met promoten en eens starten met goede games maken (niet dat ze die niet hebben)O-)

8. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    LOL :cool: :+ \

9. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    De bevalling is vet ja :D
    Lag daar eens een zwanger mens op bed, daarnaast een voedvrouw. Zij had het moeilijk met haar puffen, die voedvrouw schreeuwen en doen:"Pushen, pushen... pushen, pushen..." Zij kreeg het moeilijker, voedvrouw krijgt het in de gaten:"Daar komt ie..... Ik zie hem aankomen......POEPEN MAAR!!!!!!!

Muwhaha, raar mens, vergeet het nooit meer _O_
    Half jaar later keek zag ik haar weer eens voorbij komen bij iemand anders, weer schreeuwend! 8)

Wat er van de buis moet? Volgens hem, volgens haar, zo'n saai, flauw, slecht programma heb ik nog nooit gezien :{

10. Heavenraiser

Heavenraiser The raiser of heaven

Leuk Bevonden:
    25
    de postcode loterij en staats loterij show enzo mogen ook wel weg

en zonnetje in huis sukt ook zwaar, ik geloof dat dat nu gelukkig niet meer komt

11. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die thuisshop programma's te irritant voor woorden. Soms heb je op iedere zender wel zo'n programma. En die belspellen zijn helemaaaal irritant.

12. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    alles van nickellodeon behalve sponge bob. 24 uur sponge bob per dag:D

13. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    alles wat niet door de publieke, bbc, brt, ngc, discovery of cnn uitgezonden word...WEG ERMEE!!!
    (heb ik het wel over het tv-pakket van Arnhem)

Die zooi kost 15 nog wat en wat kijk ik er van?
    VRIJWEL NIETS!!!!....gelukkig heb ik een xbox met live...heerlijk tv kijken(vind zelfs mijn vrouw)

14. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3

_O_ _O_ _O_ 8) 8) _O_ _O_ _O_

15. berend

berend Santa Blows

Leuk Bevonden:
    0
    tmf, het is een ongeloofelijke onvolwassen zender die volwassen probeert te zijn.
    dit proberen ze te bereiken door onder andere een nieuws item te maken, maarja daarvoor kijk ik wel nederland 2

vanmorgen zat ik tot mijn grote schaamte toch te kijken, en wat ik toen zag was te dom woor woorden, in die tickerbalk onderaan was nu ook een soort opsporing gezocht.
    echt mega debiel, ik helemaal flippen

16. Casperge

Casperge Guest

Dat nieuwe programma van gerald joling(only joling) is op rtl4 nu.Wat een dom programma,mag er ook af.

17. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    TMF wat een k%^^eVIE#$#^%pe#%terin# zender is dat zeg !!!

Ook Veronica Vibes is te erg voor worden. komt in plaats van prince of belair :{

18. xboxser

xboxser xboxen is verslavend

Leuk Bevonden:
    0
    ned 1,2,3 k%^^eVIE#$#^%pe#%terin# zender is dat zeg !!!
    en net 5 en sbs 6 heb je ook nie veel an
    alle game programaas moeten gewoon blijven natuurlijk

19. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    IDOLS !!

20. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    ik krijg alleen bij dat woord al kotsneigingen..

Deel Deze Pagina