Uhm, Sylvie en froukje mogen best eens bij me langskomen, maar goed, gezien ik zo verdomde sexy ben moeten zij ook gewoon netjes in de rij gaan staan.
Clawviper, Nederland 3 helemaal van buis gooien? Wat ben jij voor cultuurbarbaar? Nederland drie zend geweldige documentaires uit, is de enige zender die goede kinderprogramma's maakt voorzien van mooie liedjes en leuke onderwerpen (ik noem schudden tot het sneeuwt, sesamstraat, klokhuis, het jeugdjournaal en alles van Villa Achterwerk) en biedt een goed journaal.
Echt pijnlijk dat mensen die ellendige zooi die uitgezonden wordt steeds meer waarderen. Wat moet van mij van de buis? RTL4!!!
RTL vier is een bejaardenzender bij uitsstek met domem spelshows, belachelijke films, en het walgelijke live and cooking, sinds telekids van de buis is vind ik RTL4 gewoon om van te kotsen. (En nee, live en cooking is niet half zo goed als telekids).
De meeste commerciele zenders worden gered door de films die ze uitzenden, maar die eeuwige soapseries en sensatie programma's mogen van mij allemaal van de buis.
En BNN, tja, dat is eigenlijk ook niks......
Laatst bewerkt door een moderator: 14 apr 2004