1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat of wie moet van de buis?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Casperge, 10 apr 2004.

1. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cash&Carlo ruled:) Ff serieus ik kan echt lachen om die nicht

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Kan iemand me trouwens uitleggen waarom Ook Dat Nog nu nog steeds op de buis is? Dat programma is echt gewoon al jaren over de houdbaarheidsdatum heen. :{

3. Stryker

Stryker *

Leuk Bevonden:
    1
    Ohja Bergen Binnen schiet me net te binnen. Wat een draak van een serie. De eerste paar seizoenen van Oppassen waren leuk, later toen die vent overleden was, was er geen reet meer aan. En nu de opvolger.

4. Casperge

Casperge Guest

Ik vind ''ook dat nog niet leuk'',maar het is een favo programma voor veel andere mensen en het komt niet op een moment dat andere programma's stoort,dus laat maar,wie weet wat we er anders voor in de plaats komt

btw:kan iemand me uitleggen waarom de verschillende topic's telkens heen en weer springen in volgorde?:confused:

5. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    De meest recente topics staan bovenaan, als er een tijdje niet op een topic gereageerd is zakt hij naar beneden. O-)

6. Casperge

Casperge Guest

7. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Eindelijk! Als er een sitcom is, die alles is behalve leuk, is het Bergen binnen. Zelfs Oppassen was er leuk bij, en dat was al de belichaming van slaapverwekkend.

8. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    over houdbaarheidsdatum gesproken

wanneer gaan die f*cking irritante bassie en adriaan nou eens weg van nickelodeon
    doe er gewoon een extra aflevering fairly odd parents voor inde plek

9. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind dat juist fantastisch om oude afleveringen van Bassie & Adriaan te kijken. Nu pas zie je hoe enorm doorzichtig alles is, terwijl je dat toen totaal niet in de gaten had. Vroegâh..... :)

Tellsell en die belprogramma's moeten zo snel mogelijk van de buis; 't heeft totaal geen toegevoegde waarde aan het programma-aanbod, 't is alleen maar makkelijk en snel geld verdienen...

Deel Deze Pagina