1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat te doen met de dagen toto Halo 2

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door falcon NL, 6 nov 2004.

1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ontkenningsfase _0/

2. Da Big Man

Da Big Man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik het nog farcry liggen die maar eens uitspelen en daarna weer een keer halo en dan tja dan mag ik hopen dat het donderdag is.....

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Geen Halo2 voor mij, ik heb deze week ook nog wat proefwerken dus ik kan sowieso niet veel doen. Vrijdag wel van vele horen hoe geweldig Halo2 wel niet is:)
    Ik wacht liever op NFSU2 tot die tijd THUG2.

4. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    gta san andreas spelen naturlijk

5. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    ik ga mooi ergens kijken of ze hem dinsdag en/of woensdag kijken of ze hem al ergens onder de toon bank verkopen.... ga alle winkels wel af... en dan donderdag een halfe dag naar school :9 en vrijdag ben ik zowiezo al vrij :D

6. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Ik denk dat ik zelf donderdag maar een *kuch halo *kuch ziekte krijg.En tot die tijd mijn kamer halo2 klaar maken

7. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    JA WANT HET ZOU WEL ERG ZIJN ALS ER EEN STOFJE OP DE GROND LIGT, WANT DAT LEIDT AF!

Serieus, doe normaal mensen. Het is gewoon een vervolg op een goed spel, niks revolutionairs ofzo. Ga je liever druk maken over belangrijke zaken in plaats van te verzinnen wat je moet doen om de tijd door te komen totdat een spel uitkomt.

8. twentysomething

twentysomething Trainspotter

Leuk Bevonden:
    0
    Donderdag: werken :'-(
    Vrijdag: werken en koopavond |:-
    Zaterdag: werken :mad:
    Zaterdagavondnacht etc.... HALO2 spelen _0/ tschuss!

tot die tijd: Chronicles of Riddick, XIII, Crimson SKies, Driv3r, en nog wat andere shit snel uitspelen :cool:

9. Zondag: Telegraaf lopen
    Maandag: School
    Dinsdag: School
    Woensdag: School
    Donderdag: School en heel ff Halo 2 spelen
    Vrijdag: School en heel ff Halo 2 spelen
    Zaterdag: Halo 2 uitspelen
    Zondag: Kontenkicken op Live

Het is maar ff dat je het weet

Laatst bewerkt door een moderator: 6 nov 2004
  10. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    een leven krijgen ;)

11. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is nu een hele goeie te koop op ebay dus begin met bieden. 8)

12. pobo

pobo Ganja User

Leuk Bevonden:
    0
    Maandag:tot 16:15
    Dinsdag:Halo 2 bestelen
    woensdag:leren pw
    Donderdag: :9 halo2
    Vrijdag: :9 :9 halo2
    Zaterdag:halo 2 spelen natuurlijk
    zondag :confused:uikerfeest(ramadan)
    Maandag:vrijnemen :p moet bij komen van de suikerfeest

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd, zeg!
    Ik word er ook een beetje moe van. Veel mensen doen het net overkomen alsof er een wereldwonder gaat geschieden. Het is maar gewoon en spel hoor, niks meer en niks minder.
    Ik ben blij dat dat spel eindelijk eens uitkomt, want ik word die Halo2 hype onderhand een beetje zat.
    Kijk voor mensen die van games zoals Halo houden zal ie de shit zijn, maar dit soort threads en reacties vind ik te overdreven.

14. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tss, ik maak me eerst nog wel druk om de 8 toetsen die ik de komende 3 schooldagen moet doen, de dag daarna spijbel ik wel een dagje met een vriend van me een gaan we hem halen(toch niks nuttigs op school te doen vlak na de toetsweek).

15. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Hmm.. Neem dan de Nintendo geeks als voorbeeld, zij geilen al op de nieuwe Zelda sindsdat hij is aangekondigt. Ik snap niet waarom jij hier zo'n overdreven reactie neerkalkt, het is de laatste week voordat het vervolg op 1 v/d beste spellen ooit uitkomt, en dat lijkt mij meer dan genoeg reden om enthousiast te zijn.

Ik? Ik tel de dagen af, voor mij zijn de afgelopen dagen (en waarschijnlijk de komende) niets behalve een aaneenschakeling van sleur, en voor mij kan het nu al niet snel genoeg zijn, laat maar komen :9

16. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog anderhalve week toetsen, dus ik heb wel wat te doen :{

17. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Nou eeeh ........ Ik heb zOO'n groot probleem met een leraar op school :{:{ ........ En DAARMEE kan ik de rest van de week nog wel op voorbereiden :'-(

Ik denk maar zo ..... Als ik Halo² heb, is alles voorbij !

18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is helemaal geen overdreven reactie! Ten eerste voor sommige mensen is Halo een van de beste spellen ooit, het is geen feit.
    Ten tweede snap en deel ik zijn uitspraak. Veel mensen zijn volgens mij een beetje de realiteit verloren en zijn een beetje Halo2 minded. Er zijn hier maar weinig mensen die echt kritisch naar Halo2 kijken. En dat is waar ik me een beetje aan stoor. Omdat Halo goed was, is Halo2 meteen veel beter. Er word niet echt kritisch naar deze game gekeken. Veel mensen vinden het al het beste spel ooit zonder er ook maar 1 seconde te van hebben gespeeld.

19. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    dit weekend beta guild wars.En dan jah pff AA ofzow beetje chille ruste for the big day ?

20. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er onbelangrijk aan een spel? Mensen verdienen hier niet alleen goed geld aan, sommige, waaronder vele hier op het forum, zien er erg naar uit dit spel te spelen. Het is hun intresse, en hun probleem hoe ver ze daarin geïnteresseerd zijn. Er zijn mensen dat postzegels verzamelen, en er een pak geld voor neerleggen voor die "verzameling"... da's hun keuze.
    Wij zijn onbenullige mensen die hier leven op deze planeet, we kiezen gewoon wat we doen, en we zorgen dat we ons vermaken, binnen de beperkingen van de gevolgen ervan. Als sommige hun leven weiden aan games, dat is hun probleem, al weid iemand zich aan een welbepaald schaap, dat volgens hem kan praten. Zolang we maar gelukkig zijn.
    :+ Amen

Wat ik ga doen:
    Zondag: Huiswerk van volgende week al eens proberen
    Maandag: Huiswerk van in de week misschien nog eens herhalen
    Dinsdag: Huiswerk van woensdag maken/leren
    woensdag: hopen dat Halo 2 in de bus zit (belgië he)
    donderdag: vrijaf, halo 2 (+ herhalingstoetsen leren :mad: ) / wachten op halo 2 die ik nog niet heb :mad:
    vrijdag: hopen op halo 2 vandaag / halo 2 spelen
    weekend : halo 2 :9

Deel Deze Pagina