1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat te doen met de dagen toto Halo 2

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door falcon NL, 6 nov 2004.

1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Ik ,humorke gaan gewoon deze week werken, en ik sta met de late, dus geen probleem.
    woensdag om 10 uur sta ik wel op de stoep bij de game mania in mechelen om de halo2 op te halen die ik gepreordened voor mijn zoon, die pak ik thuis in als verjaardagskado voor hem , en dan ga ik gewoon werken, zo simpel is het :)

Laatst bewerkt: 7 nov 2004
  2. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    :D
    Ik ben zelf behoorlijk gamesminded, en kijk ook best uit naar halo2. Maar momenteel lijkt het alsof bungie niks fout meer kan doen op dit forum. Als ze in alle gamesdoosjes een drol hadden gedaan, had driekwart van de juichende meute fanboys het met smaak opgegeten. Ok, vage vergelijking, maar ik denk dat mensen hier gewoon doorslaan. Dat je filmpjes bekijkt, koel. Dat je speculeert over nieuwe screenshots, be my guest. Maar de dagen aftellen totdat een spel uitkomt, en een complete planning maken wat je gaat doen als je aan het spelen bent? Gaat mij een hele grote stap te ver.

Nintendo geeks zijn inderdaad nog enger dan Sega of xbox fanboys. Als je half klaarkomt tijdens een presentatie, is dat gewoon freaky, ja. Maar ik denk gewoon dat sommige mensen een grote roze bril ophebben, en daardoor niet in staat zijn om enigzins kritisch te kijken naar de hype die halo2 omringt.

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Noshke niet overdrijven he, met wat je hier schrijft , ik weet zelf voor 100% dat jij bij wijze van spreken zit de springen om toch maar halo2 te kunnen spelen , een goeie raad van een hele ouwe vos , oefenen op halo1 en dan gaat de tijd zo voorbij :cool:

4. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, we zijn allemaal wat in een Halo 2 fase, je krijgt er vet veel zin in.
    Ik maak geen planning (nou niet zo gedetailleerd :+) ik maak nu eenmaal vrij snel een klein planninkje (nu ga ik dit leren, dat duurt ongeveer zo lang, en dan dat, da's wrs zo lang...) maar ja, misschien zeg je "ach, die jongen heeft wel gelijk, ik zou ook m'n huiswerk nu al eens beginnen maken, of al leren voor m'n proefwerk, zodat'k het nie tzo erg is als ik zenuwachtig ben met halo 2 die dag"

Ik probeer zelf ook nooit te veel te gaan verwachten, maar ik heb gewoon zin in Halo-multiplayer, maar dan uitgebreider en mooier. En een nieuwe singleplayer (ook al verwacht je automatisch al wat), nu maar hopen dat ik niet te veel (onbewust) verwacht had van Halo 2...

5. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Daarvoor zijn we belgkes, he humorke , we plannen graag , maar we zijn heel realistisch he, we laten ons niet graag verrassen , en als het goed is ,dan zullen we het ook zeggen :cool:

6. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wachten .......... nog 4 dagen en dan is het zo ver! En hopen dat het niet tegenvalt en me op de live mogelijkheden verheugen!!!

greetz wooly

7. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Wiekse wie unne gek!:+

(wiekse is btw dorpse taal voor rukken)

8. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Nee ik bewaar liever mijn orgasme tot die dag :D.

9. StealthViper

StealthViper a.k.a. SlashBite

Leuk Bevonden:
    0
    flink werken aan m'n schoolopdracht, me verheugen op me verjaardag en maar blijven aftellen...

10. Victor

Victor Guest

T.V. kijken en en bijde splinter cells uitspelen.
    Dat ga ik doen tot ik genoeg geld heb en dat is over 20 weken.:'-(:+

Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2004
  11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Mijn schema

Zondag: Engels leesverslag maken en huiswerk
    Maandag: Huiswerk (gamen)
    Dinsdag: Huiswerk (gamen)
    woensdag: Leren etc (gamen)
    donderdag: Halo 2
    vrijdag: Halo 2
    weekend : Halo 2 en Halo 2 Live

12. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ben ik helemaal met je eens!

13. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar zeg je wel wat... iedereen loopt hier te verkondigen van: Halo 2 rules, Halo 2 is de beste, beste spel ooit gemaakt etc. etc.. Kun je lachen als het tegenvalt, dan zegt iedereen: nou, Halo 1 was ook helemaal niet zo goed.

14. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je niet in de ban van Halo 2 zijn?
    dat maakt het allemaal van te voren al leuk en heb je straks dubbel pret.
    en waarom zouden we kritisch moeten blijven, wij (de meeste van ons tenminste) hoeven geen reviews te schrijven.
    Als ik halo2 speel wil ik ondergedompeld worden ik de sfeer en niet overal kritisch op letten.

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dus slechte/negatieve dingen wil je niks van weten als die er zijn? En dat alleen omdat het Halo2 is? Dat bedoelen Nosh en ik nou. Omdat het Halo is, dan is het wel goed, dan kunnen er meteen geen negatieve kanten meer aan zitten, omdat het Halo is. Je kan er wel heel erg naar uitkijken, maar om nou alles door de vingers te zien omdat het Halo is gaat te ver, en is eigenlijk belachelijk.
    Als je er niet kritisch naar kijkt, en dat je van eventuele minpunten niks wil weten, dan neigt dat een beetje naar fanboyisme. Ik keek bijvoorbeeld heel erg uit naar GTA San Andreas, en ik ben een hele grote GTA fan, maar ik heb toch kritisch naar GTA San Andreas gekeken. Ik kijk ook of er minpunten inzitten, en die zie ik niet door de vingers omdat het GTA is.
    Het is een apart spel wat je apart moet bekijken van zijn voorganger, hetzelfde geld voor Halo2.

Laatst bewerkt: 7 nov 2004
  16. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet ook wel dat er minpuntjes aan halo en zitten, en bij halo2 zal dat niet anders zijn. Maar ik heb geen zin om het hele verhaal op te letten of er foutjes in zitten.

17. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn proefwerken leren voor in de proefwerkweek. Gelukkig ben ik 11 november de hele dag VRIJ!!!!

18. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Morgen (maandag) beginnen voor mij de eerste examens :'-(. Heb eigelijk nog niet veel gedaan dus ik moet nog veel leren. Ik begin morgen met economie. Heb dinsdag vrij. Woensdag wiskunde en donderdag geschiedenis en engels. Ik ben die donderdag vroeg klaar en fiets dan ook meteen naar de gameboer om hopelijk mijn LE op te halen! Vrijdag heb ik ook vrij dus dat wordt veel Halo 2 die dagen :p!

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Wat te doen...

Op zoek gaan naar een nieuwe TV.
    M'n oude TV verkopen.
    Fable en Halo spelen.

Donderdag en vrijdag heb ik vrij genomen, dus kan ik mooi even Halo 2 en m'n nieuwe Logitech Z-5500 testen.
    Dat word dus de Chello kabel weer flink misbruiken op Xbox Live. :cool:

20. XeoN

XeoN Guest

Moet fakking veel leren die teringleijers van school kennen geen genade...:mad:

Deel Deze Pagina