1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat vind jij van skaters??

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door xboxmasterchief, 22 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Very good point Blade! 100% mee eens!

2. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt gewoon toevallig een hekel aan die gasten maar voor de rest houd het op met je skater kennis.

Weet wat trouwens een vet spel is? Tony Hawk Pro Skater IIII

3. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens!:)
    Ik vind dit een beetje een zinloze topic, een beetje oordelen over iemand anders vellen. Hoe zou je het vinden als wij tegen jou zeggen: Hey daar komt die debiel Masterchief weer aan. We gaan ook niet stom over jou lopen lullen. Hou plz die oordelen voor je, je mag denken wat je wilt maar ga dit niet in het openbaar vertellen.

4. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Agrassive inline ook wel:+

5. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Blade heeft gelijk, heel veel mensen doen hetzelfde als xboxmasterchief ze zien een alto en zeggen meteen dat alle skaters lelijke mongolen zijn. Skaters zijn hetzelfde als iedereen maar doen ze een andere sport, skaten inplaats van voetbal, en ze dragen soms wijdere kleding omdat dat bij hun sport past. Waarom zou je metten iedereen gaan afkraken?

6. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, wij weten wel wie hier een mongool is :p }:]

7. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zeker

8. Blade

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, wij zouden het ook fucked-up vinden als ze op andere fora beginnen over 'gamers zijn nerds', slaat ook nergens op en dat is toch een beetje de groep waar wij hier allemaal bij horen of niet soms?

9. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Oei oei oei, dit loopt een beetje fout. Ik weet dat het niet mag maar hierbij vraag ik toch ff aan de admins om iets op deze threat te zetten.
    Hint: het begint met een S eindigt op LOT.

10. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken er wel een paar, vind ze wel oke, maar sommige dingen zijn gewoon vaag..ik zou nooit met dat soort kleren op straat lopen,of je haar zo lelijk laten...hoe wil je een meisje krijgen?
    en jezelf belachelijk lopen maken door expres te vallen enzo..
    Ik hou van Punk Rock, das de reden dat ik er een paar ken, ik vind het ook onzin dat Punk rock alleen voor uber blanken of skaters moet zijn, ik bedoel, ik ben getint, stylie en ijdel en girls gek, maar ik mag toch ook van mijn punk houden?

11. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    jep xboxmsterchief dus :p

12. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee joh. Laat ff doorgaan. Vind het wel grappig om te horen hoe mensen over elkaar denken. Ik dacht dat dat alleen nog op de basisschool voorkwam. Maar maybe zit masterchief nog wel op de basisschool.

13. Deazer

Deazer Espionage

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zo kan dat skatergezeik is stoppen want dit is niet de enigste thread waar skaters worden afgekraakt.

14. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Joh?

Dit gaat veel verder hoor...

15. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb wel een geskate maar ik vond het te moeilijk dus ben maar bij me Xbox gebleven ik draag wel van die skaterkleding ik hou zelf van Punk (Rock) muziek en zelf snowboard ik meer dan skateboarden.
    Ik heb ook skatekleding aan omdat ik het lekkr ruim vind zitten

16. nee ik zit nie meer op de basisschool. ik zeg ook nie dat iedereen zo is. ik heb ook een paar vrienden die skaters zijn. maar bij ons op school lopen erg veel van de vet vage gasten. ik heb trouwens ook agressive inline en vind het lache. skaten vind ik ook nie onaardig maar sommige van diie gasten zijn echt zulke nerdo's

17. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja.......ik kan dit niet tegenspreken..

18. Blade

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ie nu dicht moet, xboxmasterchief is zotezien uitgepraat en het is nu wle duidelijk wat iedereen er van vind.

*meld bericht bij moderater

edit/ oh het gaat toch door..

Laatst bewerkt: 22 apr 2003
  19. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk heb ik verschillende ervaringen met skaters...de ene is aardig de andere is een klootzak!
    Kortom er zijn aardige en er zijn minder aardige...

Ikzelf draag soms ook wijde broeken en ik vind daar helemaal niks mee!
    Mensen als je niks beterz te doen hebt ga dan je oma pesten ofzo ipv in deze superonnodige topic skaters af te gaan kraken:mad:

20. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Toch begrijp ik je wel. Maar ik denk dat jij van die alto's bedoelt. Doen meestal wat anders dan anders. Maar als je ze echt kent zijn ze echt relaxt. Maar als dat niet zo is dan kan je je idd eraan ergeren.

Ik heb dat wel met gothic gasten. Bij mij op school zitten er best veel. Maar ik haat ze niet en het zijn vast geen mongolen, alleen hun kleding en uiterlijk spreekt me niet zo...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina