1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat vinden jullie van BMXen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Berrie, 23 dec 2004.

1. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Shit man wat is dit voor gezeik, kunnen jullie niet gewoon je mening geven of iets over ervaring ermee ofzo. iets nuttigs ofzo.

2. Casperge

Casperge Guest

BMXe is cool _O_ .

Ik heb alleen een hekel aan die wannabee-pro's met hun hoge eigendunk en enorme ego die je soms weleens ziet in van die clips van slechte nederlandse rappers.Bevoorbeeld er zit zo'n patser in de nieuwe oersaaie patserige clip van de rap''ballen tot we vallen'' geremixt door de grootste aap ooit, dj chucky

dit is cool: *)
    Dit niet: :{

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Jah idd, dan steken ze daar van die sukkels in die er geen fak van kunnen. ik ben ook niet super maar ben jij dat op dat onderste plaatje?

4. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Daar zit ook 20 jaar tussen. Kan je natuurlijk niet vergelijken.

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    haha idd, ik hoop niet dat jij dat bent anders zit ik nu hard te laggen haha. Maar die bovenste kan aardig wat volgens mij. Flatland is ook een van m'n favorite style's. Daarna street. Dirt vind ik echt s*cks.

6. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Nee hoor zat toen waarschijnlijk nog in de luiers ;).

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Haha idd, en met een luier aan bmxt ook niet zo lekker he.

8. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    BMXen roelt echt de shit! :eek:

Zou graag zo'n fietsie willen hebben, maar heb het geld er niet voor over. Flatlanden is ook m'n favoriete stijl, echt waanzinnig hoe sommige mensen kunnen stunten zonder extra attributen.

9. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb het vroeger gedaan met een ouwe kinderbmx, totdat de voorvork het begaf..

10. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, als je een bmx wilt kopen moet je wel gelijk een goeie kopen. Ik heb zelf een harobike (freestyle). Waar ik dus eigenlijk een beetje alles mee doe, Street b.v. Maar meer de basictricks van flatland. Daar ben ik dol op. Bij ons moet je echt de stad in wil je echt vet gaan streeten.

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Nou, neefje. Je mag je kunsten wel eens vertonen en vragen of iemand foto's neemt die je vervolgens hier kunt plaatsen.

En ik vind BMX'en ook vet, alleen doe ik het zelf niet, ik geef het te snel op, denk ik.

Ik ben met skateboarden ook gestopt

12. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    skateboard ook, maar op de skatebaan zijn er ook gozers met een bmx. kan een paar van die standaard dingen. flatlanden vind ik wel tof en het leukst om te doen.

13. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Standaard tricks. Welke styl op de skatebaan? Of bedoel je gewoon Endo en wheelie enzo.

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    ik zag laatst op internet een heel vet filmpje van BMX'en en het zag er echt vet uit. die gasten konden het heel goed, maar een vrouw ownde ze allemaal!

15. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja er zijn toch nog redelijk wat vrouwens die kunnen bmxen en skaten. Wel vet dat er toch nog meisjes zijn die het doen. Maar er zijn er toch niet veel.

16. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    de merendeel van die meisjes zijn allemaal van die domme huppelkutjes die de de hele dag op de skatebaan hangen en je in de weg lopen. terwijl ze denken dat skaters ze leuk vind.

17. Ruud

Ruud Guest

Wat een gruwelijk lelijk topic over een mooi onderwerp.

18. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het 1 keer geprobeert voor de lol.......ik ben toen zo hard op mijn bek gegaan dat doe ik nooit meer mijn hele gezicht lag open. Wel stoere sport maar ik ben niet echt een door zetter en ik ken ook niemand die het doet.

19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    bij mij precies het zelfde, geef ook te snel op. kijk, op m'n Xbox kan ik na 5min. BMX'en in het echt duurt het TE lang voor mij. ;)

20. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is wel waar. Je moet echt blijven oefenen. Soms oefen je bijna een heel jaar voor 1 trick!

Deel Deze Pagina