1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat vinden jullie van BMXen?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Berrie, 23 dec 2004.

1. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Nog steeds te zien..

2. Ruud

Ruud Guest

Dan ben je een flatlander die z'n grenzen te hoog legt.

Tuurlijk zou ik er zeker een jaar doen als ik 'n superman backflip wil leren _0/

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het voordeel van flatlanden is wel dat je miner hard valt inplaats van dirt of vert. Bijvoorbeel de Dubbel Backflip. Vet als je die kan maar als je pleurt ben je wel dik de kanarie.

4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    BMX'en .... tja .... Ik heb een aantal jaar geskateboard, en dat vond ik echt vet gaaf om te doen ! Maar bmx'en kan ik absoluut niet O-) ... Ik ben een keer grandioos op mijn bek gegaan daarmee !

(met skateboarden ook wel heur 8))

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja met skaten kan je ook behoorlijk hard vallen. Als b.v. je plank onder je voeten wegschiet. Maar met bmx'en kan je fiets nog eens op je vallen.

6. Ruud

Ruud Guest

No shit Sherlock.

Nu lees ik bergen suffe prietpraat hier, maar is er ook maar iemand die uberhaupt een manual of ababuca kan?

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Een manual is zeker te doen. Alhoewel je niet over lengte praat is ie eventjes wel te doen.

8. Ruud

Ruud Guest

Je hebt zojuist de plaats van MassHyponitomoticotikut ingenomen, gefeliciteerd. Je-zus wat een niveau zeg, damn!

Een korte manual doen de kids bij mij in de straat ook, maar daar noemen ze het 'steiger-band'. Dat zijn iig geen posers... :{

9. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Dus wat versta jij onder kort?

10. Ruud

Ruud Guest

Afstand is niet belangrijk, je moet 'n manual zien om te zien offie stylie is. Hoe beheerster hoe mooier.

Heeft niemand filmpjes of foto's van jezelf?

//edit: beter VK?

Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2005
  11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Stop the slowchat.

12. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen wat foto's. Ik zal wel eens kijken.

Deel Deze Pagina