hoi ik ben 19 jaar
en die kerel doet na 10 jaar weer hetzelfde (zo gaat het in de meeste gevallen) en tja het zou jou kind dan maar zijn na die 10 jaar dan word je wel een iet wat boos he.
Je hangt zo'n kerel op (jij noemt het vermoorden ok.) het is niet naar om zo iemand op te hangen als je terug denkt wat hij heeft gedaan....
Ik beschuldig je nergens van maar het feit dat jij zo iemand maar 10 jaar wilt geven zegt genoeg over jouw manier van denken.
Groetjes
Bij een pedoviel is het bijna altijd wel duidelijk dat het de dader is als er geen 100% ckrheid over bestaat dan wordt deze kerel uiteraard niet tot dood veroordeeld. Eigenlijk laat zo iemand altijd wel sperma of haar sporen achter genoeg voor een duidelijke dna test.
mm vind het niet netjes dat jij mij dan net zo erg vindt als de dader
Maar ok in jouw gedachtegang van dat hij er te makkelijk af komt kan ik mij vinden dat vind ik goed gezegd
Maar ik denk dat ik als ouders zo iemand graag de wereld zou zien verlaten ipv nog lang het leven houden. Aangezien het in Nederland ook geen afschuwelijke omstandigheden zijn in de cel als je het vergelijkt met bijv. Thailand
Laatst bewerkt: 26 aug 2004