Wat vinden jullie van de PU?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fearless[NL], 6 aug 2004.

  1. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Power unlimited is gewoon cool. (valt niks meer aan toe te voegen)
     
  2. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    ik erger me aan de PU als ze brieven gaan beantwoorden, ze denken dan dat ze leuk zijn en geven geen antwoorden op de vragen.
    dat vind ik weer een pluspunt van gamepro, zij beantwoorden de brieven tenminste nornaal :)
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    vaak zijn ze het ook ;)

    Achja, PU is gewoon grappig. Als je in je brief normaal een vraag stelt, dan krijg je normaal antwoord. Voor de rest wel goede humor. Onderschriften zijn vaak leuk, en (p)reviews zijn vaak goed en leuk om te lezen. Weinig mis met de PU en beter dan al die serieuze games bladen :)
     
  4. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    ben abo sinds 1999 en vind het het beste blad van NL, alleen een paar redacteuren vind ik niet goed schrijven zoals Jan en Jurjen die er alles aan doen om hun favo platform er het best uit te laten komen (Jan: Spel X is het meest revolutionaire ooit, komt uit op pc en xbox maar waar het natuurlijk om gaat is dat de pc versie er het best uit ziet, Jurjen: Super Mario Sunshine is een slap aftreksel van Super Mario 64, maar het is van nintendo dus geef ik het een 94, orginele spellen asl A Dogs Life geven we een matig cijfer want dat is niet van Nintendo.)
     
  5. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de pu een beetje tegenvallen de laatste tijd. Ik let bijna nooit op hun eigen mening maar op de info die ze over het spel zelf geven (wat niet altijd erg goed is). Als dat me aanspreekt ga ik zelf naar de winkel om het uit te proberen en geef ik m'n eigen cijfer...
     
  6. Red XIII

    Red XIII Active Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    0
    Die Jurjen geeft alles een hoog cijfer als het maar met Nintendo te maken heeft, ik bedoel hou op hoor, een fanboy die voor alle consoles revieuws schrijft, dat kan toch niet?
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Yep. Neem nou die brief van de gast die een Orc op z'n bovenrug had laten tatoeëren, ook al is het idioot, zoiets snauw je toch niet direct af, hij moet er immers wel voor altijd mee lopen. Neem nou dat Nintendo-tatootje van Jurjen, daar hoor ik ze ook niet over, hoewel dat ook knap idioot is.
    Idem dito, normale brieven krijgen meestal de meest idiote antwoorden.

    Verder vind ik het wel een leuk blad, leest lekker weg, en de powerspy is altijd leuk om te lezen.
    Soms zijn ze wel wat laat met reviews, zoals die van Driv3r, maandje te laat, ondertussen wist iedereen al dat hij zoog.
    Ook hun taalgebruik is ietswat.. apart. Soms varieërt het van normaal tot domweg opgepast, en soms is het gewoon idioot (Tha bomb! Gare shit! etc, het lijkt Boris wel :{ (die van Idols;)))
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2004
  8. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die tattoo van die orc juist meesterlijk :)
    Alleen Jurjen : dikke drenste fanboy.
    Met zijn Nintendo logo op z'n been...:{

    Ik vind wel dat de antwoorden in ''YO POST'' serieuzer mogen.
    Maar soms staan er vragen in waarbij je denkt; jongen, lees het magazine |:-
    En in een andere thread werd Boris het dieptepunt van de PU genoemd.
    Dat vind ik niet, Jurjen is gewoon een dikke fanboy.
    De PU heeft een aparte schrijfstijl die niet bij iedereen goed valt.
    Ik vind het blad en de PU/Gamekings crew gewoon lau.


    @ Dodgie : Die review was zo laat omdat de e3 er ook nog tussen zat he.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2004
  9. Iosh

    Iosh !

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger kocht ik nog wel eens een PU'tje. Vroeger, toen ik nog binnen de doelgroep van t/m 10 jaar viel.

    Irritant wannabe ghetto gedrag, met domme opmerkingen. Je moet er van houden. Ik heb liever een lekker lezend objectief reviewtje. Geen lapje tekst vol met modewoorden, om aan het eind nog snel even te lezen wat het spel al dan niet voorsteld.
     
  10. Endorim

    Endorim The Homertrix

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    1
    K heb de 1e 5 jaargangen altijd gekocht..daarna vond ik het steeds minder worden. Het werd meer flashy en minder inhoudelijk. Je krijgt reviews die in mijn ogen niet klopte (MENING!!). Vond het ook toen minder geworden omdat een aantal schrijvers weggingen, Björn als k het goed heb (weet niet meer zeker), waardoor de schrijfstijl veranderde die mij niet echt lag. Enorme lange verhalen die dan wel humoristisch waren, maar weinig vertelden over hoe het spel nu eigenlijk speelt. Maarja nu kan het wel verandert zijn, maarja k kijk toch alleen nog maar naar x-box spellen, dus dan is een xbox only magazine wat toepasselijker.
     
  11. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben abo geweest en heb nu XBM. De leuke manier waarop het game-nieuws gebracht wordt in de PU mis ik nog wel in XBM (hoewel ze het wel proberen). Ik lees bijna elke xboxartikel in de PU door en het is gewoon leuk om te lezen.
     
  12. Da Big Man

    Da Big Man Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik vind de PU wel grappig maar er zitten soms dingen tussen waarvan je denkt moet dat nu?
    Zo was er een keer een review (ik geloof die van Yager) waar zowat de halve pagina over van alles en nog wat gaat behalve over die game. Met als gevolg op het einde een korte alinea , oja het spel is ook nog vet.
    Dat vind ik wel eens jammer voor de rest vind ik het wel een goed blad (met name de reviews van Jan en J.J.)
     
  13. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    wel ok blad koop het elke maand tog maar weer :d
     
  14. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Koop em elke maand weer, al zins het 3e blaadje heel heeel heeel veel jaar terug. Beste nederlandse blad voor games voor verschillende consoles. Ideaal als je meerdere consoles hebt en tis gewoon een goed blad. Goeie mix van informatie humor etc. Leuk om door te lezen :cool:
     
  15. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Echt een enorm CRISISBLAD. Slechte reviews, triest 'stoer' (lees kinderachtig) gedrag, slechte layout etc...
    Geef mij maar lekker de EDGE 't enige goede multiplatform magazine!
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Edge wordt pas afgekraakt :D.

    PU ruleert gewoon, ze schrijven lekker hebben verstand van games hebben geweldige humor en hebben ook alle platforms en zijn goedkoop.
    gewoon een lekker totaal pakket.
     
  17. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    bij die pu dvd e3 ligt er een gebruikt condoom achter de kast op ed zijn kamer en ed doet wel vaag :p

    btw ed gaat racen wat een whacke item
     
  18. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ook lid van de PU en ben erg tevreden, maar er zitten wel wat minpuntjes aan zoals al gezegd werd: die brieven bijvoorbeeld. en soms gaat een review niet eens over de game maar bijv. over de voorganger of ander gelul eromheen. en dat taalgebruik ergert me af en toe :'-( :confused:
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik ben al jaren lid van de Power Unlimited ! Ik vind het lekker om te lezen, mooi uiterlijk en overzichtelijk, humoristische bijschriften ! Leuke DVD's. En natuurlijk de Gameplay ! En het heeft een coole "crew". K'ben nog nooit (owk een enkele keer) ontevreden geweest !

    Een nadeel echter vind ik dat ik eigenlijk aleen op de Xbox game, maar in de PU behandelen ze natuurlijk alle consoles (wat mij vrij weinig interreseert)
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2004
  20. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    :+ My bad, bedoelde de slech5te preview van fable, en de slechte review van Sudeki.

    En Fearless, een goede gamesmagazine? The Edge, no doubt. Eerlijk, diep en prachtig vormgegeven.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2004

Deel Deze Pagina