De PU vind ik het meest overgewaardeerde blad in het gebied der gamesmagazines. Waarom? Heel simpel:
Als ik wil lachen, koop ik een Donald Duck of het nieuwste boek van Youp van 't Hek. Punt. Nee, geen GAMES magazine.
Als ik een games magazine koop, en er wordt daar een cijfer bij een game geplakt, dan wil ik weten hoe ze tot het cijfer zijn gekomen. Dus dan wil ik onderbouwde argumenten zien. Iets wat altijd zoek is in een PU..
Als ik een GAMES magazine koop, dan hoef ik niks te weten over de redacteuren en hun onderlinge relaties. Daarvoor kijk ik wel naar Oprah of koop ik een Peoples Magazine.
Me 2e punt is simpelweg de druppel voor mij, datgene waar het blad voor bedoeld is, is van een gigantische lage kwaliteit. En de grapjes en humor kan je ook ergens anders vinden maar dan 10 keer zo grappig. In mijn ogen slaat de PU dus als een tang op een varken.
/edit
Kijk naar zijn cijfers die hij geeft, voor een overdreven subjectieve reactie. Hij geeft een 10 voor een game, en onderbouwt dat met het argument: "Het heeft Nintendo magie".. OMFG Zo kan ik ook alles wel gaan onderbouwen. Die kerel probeert gewoon zijn mening als een feit door te drukken.
Laatst bewerkt: 7 aug 2004