1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat vinden jullie van de PU?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fearless[NL], 6 aug 2004.

1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik had een aantal jaren een abo op de PU. Maar die heb ik sinds 2 maanden niet meer. ik las het blad nauwelijks. Vroeger las ik er graag in, en las ook graag in mijn oude PU's. De laatste tijd las ik ze en toen verdwenen ze in mijn map voor een lange tijd.
    Ik vond de PU niet boeiend genoeg.

2. Dark Shadow

Dark Shadow Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kan het blad beter GameCube magazine noemen want alle kut gc spellen geven ze hoge punten en alle xbox spellen weten ze wel weer iets over te zeiken.

3. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Misschien omdat veel gamecube spellen behoorlijk goed zijn, en veel xbox spellen niet? :{

4. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dankzij Jurjen, een grotere fanboy bestaat niet volgens mij.
    Jurjen: ga toch lekker bij een Nintendo blad werken, doe je ons ook een plezier

5. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

dan denk ik dat de mensen die dat zeggen een nog grotere fanboy is

6. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Spreek voor jezelf.

7. NimroD

NimroD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een super gaar blad.
    Die redacteurs denken echt dat ze heel wat zijn.
    De grappen waren vroeger nog wel leuk, nu zijn ze wel heel afgezaagd.

Oja, voordat ik PU fanboys op me krijg; Dit is mijn mening.

8. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ook dat Jurjen een nintendo fanboy is maar ik vind ook dat een hoop gamecube spellen erg goed zijn.
    Maar toch fanboys geven automatisch een hoger cijfer zo vond ik dat Jurjen bepaalde spellen wel wat strenger mocht beoordelen(welke spellen ik bedoel ga ik hier niet zeggen).
    Maar verder vind ik de power unlimited erg cool ik ga het niet slecht vinden alleen omdat er een nintendo fanboy werkt.
    Trouwens ze maken zelf grappen over Jurjen zoals 1 of 2 maanden geleden die strip bij de nintendo booth op E3 ik moest daar keihard om lachen.

9. Master Ch!ef

Master Ch!ef Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn, de aankomende maand moeten we Ed missen, hopen dat die Drentse fanboy z'n plaats een beetje goed overneemt :). Maarja, ontopic; Ik vind het een goed blad, ik koop het omdat het lekker doorleest, mede door hun taalgebruik (wat sommigen hier dus kut vinden maarja, ik vind het wel lekker lezen :D). Overigens koop ik het blad ook voor m'n plezier, omdat het niet enkel gaat om serieuze reviews & previews maar ook lollige kleine stukjes informatie zoals in de powerspy en de YO POST. Verder las ik dat iemand iets schreef over dat de preview van Fable slecht zou zijn; maar Jan schrijft in z'n stukje gewoon wat de verschillende mogelijkheden in het spel zijn, en wat je allemaal precies kan doen. Lijkt me een goede preview toch? Er worden zelfs nog plus en minpunten bij gegeven. Hij geeft alleen is een ander soort preview dan het soort dat je gewend bent, maarja dat vind ik juist top. Dezelfe persoon zie ik later overigens schrijven dat de meeste xbox spellen niet zo goed zijn en de gamecube spellen wel, oid. Toch vind ik dat de xbox er opeens een hele hoop toppers bijkrijgt, chronicles of riddick, Sudeki en binnenkort Fable en Halo 2. De gamecube heeft weinig toppers en aankomende toppers, :eek: dat doet me er aan doet denken dat Jurjen, jaja the fanboy himself, in de laatste PU schreef dat de xbox stoer is en goede games heeft en de gamecube een stuk minder goed bezig is :):) zo dat was het wel

10. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat jij het zo goed weet mag jij zeggen waarom ik een fanboy ben _0/

11. armageddon

armageddon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm...blijkbaar lees je ze wel, terwijl je het kut vind...apart :)

Er stond trouwens géén review van Fable in hoor, alleen een preview. De review komt volgende maand. Trouwens...je kon de preview best slecht vinden, maar hij was wel origineel :)

Ik koop de PU wel regelmatig. Okee...het is soms nogal laagvloers enzo, maar ik vind het gewoon lomp om 3 bladen te moeten kopen als je op de hoogte wil blijven van je PC,Xbox en PS2. Dan koop ik wel de PU, leest lekker weg en ik pis soms in m'n broek van het lachen om de strip achterin.

Laatst bewerkt: 7 aug 2004
  12. maarten=xbox

maarten=xbox Guest

ik beweer niet dat jij een fanboy bent ik zeg dat mensen die dat zeggen een grotere fanboy ZOU kunnen zijn :+ :+

13. Project_Sharky

Project_Sharky Huh!

Leuk Bevonden:
    0
    De PU is een leuk blad, leuke humor genoeg info over games en wat er niet in staat search ik wel op Internet. ik ben sinds 1998 en nog geen jaar spijt :)

14. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al eerder zei : De PU heeft de afgelopen jaren een bepaalde schrijfstijl ontwikkelt die niet iedereen bevalt.

Ik vind het een leuk blad (ben er ge abonneerd op) en vind de crew wel oké.
    Ze doen wel verschrikkelijk belachelijk met die brieven beantwoorden maar volgens mij onderscheid de humor en de dvd's, en de uitgebreide verslagen van tripjes hun van de rest.

15. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    De PU is een goed blad. Ze verwerken er tenminste humor in en dit mag ik wel. Een blad moet niet te serieus zijn. Daarnaast ziet het blad er goed uit en zijn de artikelen ok. Maar wat ik toch mis:
    - Grotere (p)revieuws
    - Meer info in plaats van gelul
    - Wat meer details over de live functie van een game, dus niet alleen: De game bezit live, maar ook in welke vormen.

16. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik had mezelf al verbeterd, bedoelde de review van Sudeki, en de preview van Fable. Wat mij niet aanstond aan Jans preview is het feit dat na jaren aan updates, fable dagboeken, kleine nieuwsstukjes hij eindelijk de speelbare versie in handen heeft, ne vervolgens niks nieuws schrijft. Want iedereen wist al dat tovenaars oud en rimpelig worden, dat bandieten er evil uit gaan zien, en dat je gespierd wordt door veel vexhten. Schrijf dan iets nieuws over de gameplay zelf, en niet dit soort non-informatie.

En ik wilde mijn abonnement vorig jaar al opzeggen, maar toen was net het bedrag afgeschreven voor huidig jaar. Als ik het nu zou opzeggen, zou het betekenen dat ik 60 euro (oid) voor 6 tijdschriften zou betalen.

17. Iosh

Iosh !

Leuk Bevonden:
    0
    Hij mag dan wel een fanboy zijn, maar heb je hem ooit betrapt op een overdreven subjectieve review?

Ik niet. Loop toch niet zo makkelijk achter iedereen aan.

18. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    De review van Sudeki was inderdaad KUT..:{
    Maar dat is de engiste review tot nu toe die me is tegen gevallen.
    En zoals MasterApu al zegt, moeten ze wel wat meer vertellen als de game Live optie heeft; wat die optie dan inhoudt.

19. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    De PU vind ik het meest overgewaardeerde blad in het gebied der gamesmagazines. Waarom? Heel simpel:
    Als ik wil lachen, koop ik een Donald Duck of het nieuwste boek van Youp van 't Hek. Punt. Nee, geen GAMES magazine.
    Als ik een games magazine koop, en er wordt daar een cijfer bij een game geplakt, dan wil ik weten hoe ze tot het cijfer zijn gekomen. Dus dan wil ik onderbouwde argumenten zien. Iets wat altijd zoek is in een PU..
    Als ik een GAMES magazine koop, dan hoef ik niks te weten over de redacteuren en hun onderlinge relaties. Daarvoor kijk ik wel naar Oprah of koop ik een Peoples Magazine.

Me 2e punt is simpelweg de druppel voor mij, datgene waar het blad voor bedoeld is, is van een gigantische lage kwaliteit. En de grapjes en humor kan je ook ergens anders vinden maar dan 10 keer zo grappig. In mijn ogen slaat de PU dus als een tang op een varken.

/edit
    Kijk naar zijn cijfers die hij geeft, voor een overdreven subjectieve reactie. Hij geeft een 10 voor een game, en onderbouwt dat met het argument: "Het heeft Nintendo magie".. OMFG Zo kan ik ook alles wel gaan onderbouwen. Die kerel probeert gewoon zijn mening als een feit door te drukken.

20. box_nick

box_nick Neo

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm...de PU IS wel een goed blad maar doe mij maar Xbox Magazine :D:D:D

Deel Deze Pagina