Ik heb onlangs ene power unlimited gekocht vootr tien eurocent in de bibliotheek. Hij was nog maar twee jaar oud..... Maar goed, ik vond het dus heel erg meevallen. leuk blad, vol humor en goede reviews. Dat vele mensen het blad afzeiken komt mede doordat ze soms gewoon eerlijk zijn in hun oordeel en ene stuk minder biased dan andere exclusief aan één console verbonden publicaties. gevolg, elke consolebezitter kraakt ze af omdat de pu medewerkers net iets verkeersds zeggen over hun console. Heel triest. Ik vind de brievenrubriek wel leuk. Gewoon een hoop geouwehoer over en weer. Niet van die serieuze nerds, maar vrolijke gamers. Ze doen ook vele aan zelfspot. In een power unlimited stond ooit die hoofdredacteur op d efoto met van der vaart en koeman, met als onderschrift, deze twee jongens wilden natuurlijk graag met een beroemde pu redacteur op de foto.... Dat vind ik humor!
In de tijd van internet heb je niks aan een blad met alleen informatie. Daarvoor hebben we internet. Een blad moet zich onderscheiden door humor en achtergrond informatie bij games. Dat doet de PU redelijk.
Beste gamesmagazine ooit? Ik vond the official Sega Magazine een zeer goed blad.Hele vele humor en vele goede interviews, reviews en achtergrondinformatie. Ik lees nog weleens CVG en IGN, maar echt geweldig vind ik die bladen ook niet.
Laatst bewerkt door een moderator: 7 aug 2004