1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat vinden jullie van de PU?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fearless[NL], 6 aug 2004.

  1. little_muppet

    little_muppet Kirby!!!

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    XBW geeft wel meer info als pu maar kheb nog meer consoles als de xbox dus ben toch maar lid van de pu...
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is idd een punt dat ik ook nog niet heb opgenoemt. Het taalgebruik van de redacteuren. Zo praat je mayb in een wannabe rapper random chatboxje, maar van een magazine mag je toch wel wat meer verwachten lijkt me.
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    ook worden die brieven afgezeken en dat moet lollig zijn ?
     
  4. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad, daar zie ik ook het punt niet van in. Als ze daar mee moeten scoren zegt dat heel veel over het niveau. Agja, de redacteuren vinden zichzelf heel wat, en strelen hun ego in dmv dat blad.
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    hoeveel zullen ze nu verdienen met zo blad ? :confused:
     
  6. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik heb onlangs ene power unlimited gekocht vootr tien eurocent in de bibliotheek. Hij was nog maar twee jaar oud..... Maar goed, ik vond het dus heel erg meevallen. leuk blad, vol humor en goede reviews. Dat vele mensen het blad afzeiken komt mede doordat ze soms gewoon eerlijk zijn in hun oordeel en ene stuk minder biased dan andere exclusief aan één console verbonden publicaties. gevolg, elke consolebezitter kraakt ze af omdat de pu medewerkers net iets verkeersds zeggen over hun console. Heel triest. Ik vind de brievenrubriek wel leuk. Gewoon een hoop geouwehoer over en weer. Niet van die serieuze nerds, maar vrolijke gamers. Ze doen ook vele aan zelfspot. In een power unlimited stond ooit die hoofdredacteur op d efoto met van der vaart en koeman, met als onderschrift, deze twee jongens wilden natuurlijk graag met een beroemde pu redacteur op de foto.... Dat vind ik humor!

    In de tijd van internet heb je niks aan een blad met alleen informatie. Daarvoor hebben we internet. Een blad moet zich onderscheiden door humor en achtergrond informatie bij games. Dat doet de PU redelijk.

    Beste gamesmagazine ooit? Ik vond the official Sega Magazine een zeer goed blad.Hele vele humor en vele goede interviews, reviews en achtergrondinformatie. Ik lees nog weleens CVG en IGN, maar echt geweldig vind ik die bladen ook niet.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 aug 2004
  7. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf ook een abbonement op de PU, en ben der zeer tevreden over. Meestal kijk ik er ook wel naar uit, alleen soms, heel soms, valt het blad me een beetje tegen doordat ze bepaalde games naar mijn mening een te laag cijfer geven. Ook vind ik de interviews met bepaalde medewerkers van een bedrijf nogal saai. Ik heb toch geen PU voor lullige kut interviews?!

    Bij de PU vallen me bepaalde dingen telkens weer op:

    van veel spellen zeggen ze dat de graphics geweldig zijn, en dan komt het cijfer: een 8. Bij andere spellen zeggen ze dan: ziet er wel goed uit, en dan krijgt dat bijv. soms zelfs een 9! Absurd toch?

    Ook zijn ze bij sommige spellen super enthousiast, en zeggen ze: wat een goed spel, en de AI is ook al perfect. Komen ze een paar maand later met een ander spel: de AI lijkt die van spel X weer te overtreffen, daar waar spel X veel steekjes liet vallen....

    Verder vind ik de PU wel een tof blad, alleen soms met een beetje rare stukjes.
     
  8. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat dit ooit uit mijn mond komt, The Walrus; je hebt gelijk.
     
  9. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Graphics zijn niet het belangrijkste in een game. Kom op zeg, dat is een gestoorde gedachte. Sommige games kun je graphics een negen geven, amaar als de gameplay slecht is dan wordt het eel laag cijfer. Het is geen gemiddelde. Games hebben soms goede dingen, en tevens slechte dingen. Alleen ene game als Zelda of halo presteren op alle niveua goed. Gameplay bepaalt 90% van het cijfer.
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    maar toch 1 van de belangrijkste reden dat ik geen pu meer koopt en andere gamebladen

    re en previews lees ik wel op internet :) zijn ze vaak nog beter en veel uitgebreider
     
  11. XeoN

    XeoN Guest

    Zoals Fearless al zei, de PU heeft een aparte schrijfstijl die je in geen enkel ander blad terug zal vinden.
    De een vind het top; de andere vind het flop.
    Ik persoonlijk vind de PU een tof blad om te lezen en ze hebben leuke humor.


    Ieder zijn mening.
     
  12. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    meen je dat nou |:- alsof ik dat zelf niet weet! :mad: Ik gaf ook alleen maar een voorbeeld van hoe de PU soms reageert op spellen die misschien weer net even iets beter zijn (bijv) qua AI. Als bijvoorbeeld het ene spel nog lovend binnen werd gehaald om zijn 'perfecte' AI, en er komt een nieuwer spel, dan is die 'perfecte' AI volgens hun ineens niet meer zo perfect. PU, wees toch duidelijker!
     
  13. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Games zijn aan constante ontwikkeling onderhevig, kortom wat nu goede AI is, is over twee jaar niet veel soeps meer. Halo's AI was destijds super, nu alweer wat minder.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 aug 2004
  14. Blox

    Blox 老外

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan je in hemelsnaam nog melden over Mario Party 5 dat enige nieuwswaarde bezit? Zelfs de meest casual gamer weet al wat voor spel het is; hoe de multiplayer in elkaar zit, hoe lang het je zoet houdt, hoe lang het spel is, etc, etc. Ze geven met die review aan waar het spel voor is bedoeld (namelijk het uitnodigen van mensen om te gamen) en dat verpakken ze met wat humor. Ik denk dat je op den duur wel iets 'moet' gaan verzinnen om nog een leesbare review bij zo'n uitmelk-spel te kunnen schrijven
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2004
  15. Virus666

    Virus666 BIER!!!

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de PU een leuk blad dat lekker leest en dat leuke humor heeft.

    Maar volgens mij is/word dit een thread waarin je maar 2 kanten hebt, diegene die de PU leuk vinden en diegene die dat niet vinden, en ik zie het de richting op gaan waarin iedereen die wordt afgezeken, wordt afgezeken omdat diegene de PU leuk/niet leuk vindt. Hierdoor kan er in mijn ogen ook geen diepe discussie ontstaan omdat bovengenoemde tot fanboy gedrag zal leiden. (misschien een idee om er een slotje aan te hangen?)

    Maar dit is natuurlijk maar mijn mening.
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Toen ik mijn eerste PU kocht was ik nog niet echt een gamer. In die eerste PU stond Mario Party 2 beschreven, ik had geen idee wat voor gamer dat was. Dat had ik gelezen in de review en het leek mij een interessant spel.
    Maar als je nu een net pas aan games begint dan lees je zo'n review en dan snap je er nog geen hol van. Het spel heeft dan wel geen vernieuwingen, maar dat werd niet eens genoemd.


    Nee, in mijn ogen heeft de PU zijn gave verloren (of ik ben er op uitgekeken).

    Wat ik wel nog steeds goed vind is de humor van de PU, vooral die afzeikende reacties in YoPost en de onderschriften bij de plaatjes (de XBM probeert dat soms ook, maar die zijn niet eens half zo grappig).
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2004
  17. Fearless[NL]

    Fearless[NL] Ik zit niet op deze

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent er op uitgekeken ;)
     
  18. XeoN

    XeoN Guest

    De PU heeft de laatste ajren wel wat veranderingen ondergaan.
    De een vind 't positief en de andere weer negatief.
     
  19. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een erg leuk blad :)
     
  20. XeoN

    XeoN Guest


    Kun je je mening niet wat meer onderbouwen :)
     

Deel Deze Pagina