1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat vinden jullie van de PU?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fearless[NL], 6 aug 2004.

  1. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    PU is goedkoop en bevat vrij veel info, dat is ook de reden waaorm ik hem af en toe koop. Maar de stijl, reviews, kennis, zgn humor enz laat nog wel wat te wensen over. Dat Nintendo fanboyish gedrag vind ik af en toe ook wel te ver gaan, maar ach..daar wen je aan. Met de reviews ben ik het vaker niet dan wel eens. Oja ze vinden zichzelf geweldig dat irriteert ook het lijkt soms wel een soap. PU is meer voor de kids eigenlijk.
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2004
  2. XeoN

    XeoN Guest

    Powerspy is altijd leuk.
    De PU is een blad dat lekker wegleest.
     
  3. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Wat deed die volgeschoten condoom achter die kast ed? :+
    weet je vrouw dit?
     
  4. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Hoe lang blijf je nou doorgaan over dat toneelstukje op die dvd? Ja, er was een codnoom gevonden op Ed's kamer. Haha, leuk, Ed is vreemdgegaan. Been there, done that,
     
  5. XeoN

    XeoN Guest

    Maarten is helemaal weg van die dvd :)
    Maar Maarten reageer over het blad, niet over de dvd :+
     
  6. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm... :confused: ...

    dat is juist vet k*t omdat dan niemand brieven meer gaat schrijven |:-

    niemand wil toch gedisst worden (en zeker niet door losers die iemand dissen in een blad zodat ze geen reactie terug krijgen)!!!
     
  7. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik heb vroeger drie keer met ene brief in d epu gestaan. telkens zaak ik de pu af, en reageerden ze hele leuk. Maar dat is zeven jaar geleden ofzo.
     
  8. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind de PU matig tot slecht. Ze geven aardig goede reviews en previews al vind ik sommige echt slecht. Ook geven ze vaak on-serieuse antwoorden op vragen en gaan ze met de nieuws elementen niet echt goed om. Ze praten te veel over onzin en dat belemmert het lezen soms behoorlijk. Ook moet ik zeggen dat ze een ding niet slim aanpakken, ze zijn fanboy en daardoor krijgt een spel of console een te hoge berekening, je hoort dan geen min punten.

    Ik ben er zelf nog lid van tot nummer 1 van 2005. Ik heb de PU namelijk al afgezecht, ik ga lid worden van de Xbox magazine (NL-versie, andere is te duur)
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2004
  9. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kun je oxm eigenlijk kopen? of moet je die bestellen ofzo?
     
  10. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    OXM (engelse versie) kan je gewoon bij een goede boekhandel kopen (bruna etc)
     
  11. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Maar is aardig prijzig en een beetje fanboy.
     
  12. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Xbox magazine heb ik een keer gekocht, redelijk leuk blad, maar overbodig wat betreft nieuws en reviews. Internet is beter. Daar waar de pu echt grappig is, is Xboxmagazine eigenlijk meer dan een stapel oud nieuws.

    Games zijn voor de lol, dus je moet ze eigenlijk ook niet te serieus benaderen. Als ik opd e bank zit te gamen met vrienden is het vaak meer schelden, lachen, en dergelijek dan gamen. Het zijn niet voor niks spelletjes.
     
  13. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    fearles gozer? _O_ Ja ik vind die dvd super lachen :cool: Ik zal niet meer praten over dat volgeschoten condoom of over de dvd...
    Official xbox magazine is een goed blad maar tog iets te duur dus heb ik maae 2 keer gekocht
     
  14. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die jurjen toch zo'n ongelofelijke fanboy, hij is bijv de hele E3 op de nintendo stand geweest, schrijft bijna alleen maar artikelen over gamecube en de gba.
    Is het jullie wel eens opgevallen dat jan ong. de helft van de previews/reviews schrijft? Ik vind het verder overigens een leuk blad
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat jij games voor de lol vind, is puur jou mening. Daar kan je dus geen games magazine objectief op beoordelen. Er zijn namelijk massa's gamers die gamen als heel serieus beschouwen (wat het ook zeer zeker kan zijn) en die willen dus ook gewoon dat de games op een serieuze manier worden benaderd.
     
  16. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    goed blad _O_
     
  17. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Hoe kun je gamen als iets serieus beschouwen? Het is toch voor de lol? O[p live heb je ook wle lui die alles heel serieus nemen, maar videogames zijn toch een vrijetijdsbesteding?
     
  18. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan toch ook op een serieuse manier je vrije tijd besteden. Er zijn zat mensen die gamen serieus nemen en ik kan ze niet blaimen ook. Je zou het kunnen zien als een sport. Je kan het op een recreatieve manier benaderen maar ook op een serieuse manier.
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2004
  19. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Inderdaad, het is zelfs in meerdere landen zo dat je gamen als beroep kan hebben (ook in Nederland). Zo heb je zelfs meer aanzien in Zuid-Korea als je prof Starcraft Broodwar speler bent geweest, dan iemand die dat niet is geweest. En je kan er nog akelig veel mee verdienen ook. Niet alleen met het prijzen geld maar ook het maandelijkse salaris dat je van sponsors krijgt is zeker niet te zuinig.
     
  20. XeoN

    XeoN Guest


    Humhum , back ontopic dan maar weer?
     

Deel Deze Pagina