1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat vinden jullie van de PU?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fearless[NL], 6 aug 2004.

1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Wannabe Mod acties kan leiden tot een OW. En het is aan de mods om te beslissen in welke mate het offtopic is, en of het schadelijk is voor de thread. In dit geval is het in mijn ogen terecht aangezien dit een korte discussie is die tot duidelijkheid kan leiden bij 1 van de argumenten van tegenstanders van de PU. Deze kan vervolgens worden begrepen door voorstanders van de PU.
    Genoeg hier over.

2. XeoN

XeoN Guest

Orcrist voelt zich eigen beledigd ?

Maar sommige mensen nemen gamen heel erg serieus; zoals ik bij counterstrike condition zero.
    Ik speel puur voor de winst.
    Op Live, gewoon voor de fun :)

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    ik vindt vaak de reviews vrij slecht bij de pu.Het komt regelmatig voor dat ze in de revieuw heel positief zijn en geen minpunten noemen maar het spel krijgt toch "maar" een 80.Of dat ze veel op een spel aan te merken hebben en er maar weinig goeds in is en het spel krijt toch bijna 90 ofzo.Ik heb dus vaak het govoel bij het lezen van de review dat het cijfer er niet echt bij hoort

4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Orcrist heeft volkomen gelijk ;)

5. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vraag me wel eens af of ze eens iets anders dan groupieneuken doen. De reviews sporen echt voor geen kant. Ik lees een review omdat ik wil weten wat voor spel het is en ik hoef niet te weten wie Boris de nacht ervoor geneukt heeft of dat een pony hem gepijpt heeft. Jeez. Vooral de reviews van Boris zijn bagger. Het lijkt wel of ze die lui uit de Bijlmerbajes halen.

6. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de PU soms ook heel vreemd cijfers geven. Dan noemen ze toch best wel een aantal minpunten, maar de game krijgt toch een 90. Dan revieuwen ze een game waar ze één minpunt noemen om deze vervolgens een 80 te geven.

Daarnaast vind ik dat ze een stuk serieuzer moeten gaan revieuwen en previeuwen. Meer info minder onzin. Wat boeit mij het nou dat Boris het 1e deel van game x in zijn luier voor het eerst speelde.

7. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een keer iemand horen zeggen (niet op dit forum overigens) : "de PU gaf halo een hoger cijfer dan xboxmagazine (NL), dus hebben ze gewoon meer verstand van games..."
    ik wist niet wat ik hoorde, dat slaat gewoon helemaal nergens op, dat is 1 game, nergens op gebaseerd...
    ik vind ook dat de PU slechte reviews geeft maar de fans zijn dan helemaal gek van de PU als ze 'hun' spel een leuk cijfer geven, maar is het wel eerlijk naar de consument toe? ik vind van niet, als ik een spel koop, wil ik wel weten of ie goed is, anders koop ik hem niet, en daarom heb ik nou een abo op xboxmagazine en niet op de PU,dank u...

8. BUZZA

BUZZA dit is mijn internet

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop em meer voor de plaatjes *)

ik kan ook niet lezen dus de rest boeit me niet....

9. TheWalrus

TheWalrus Guest

_O_ _O_ _O_

10. fluffyaddict

fluffyaddict Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het goede van de PU vind ik juist dat het een hoog fan-boy gehalte heeft. Het is een blad voor en door gamers, lekker ouwehoeren over games.

De reviews vind ik persoonlijk van een redelijk hoog niveau, zeker als je deze afzet tegen reviews van bv. Gamespot (deze slaan vaak echt de plank mis, imho natuurlijk)

Wat het uiteindelijk probleem is van elke review is dat het voor een groot gedeelte de persoonlijke mening is van de reviewer. Wanneer deze reviewer een grote fan is van Mario zal die Mario games hoger reviewen. Aardige van de PU is dat in iedergeval weet wie wat voor soort games leuk vindt, en wie een fan is van welk platform. Van andere bladen weet je dat (vaak) niet.

daarnaast is de PU natuurlijk ook lekker goedkoop, met veel leesvoer voor de lezers onder ons. en voor mensen als Buzza , veel plaatjes ;-)

11. TheWalrus

TheWalrus Guest

haha, nou ja, die reviews in d epu zijn behoorlijk eerlijk. En hoezo fanboys? Ze zijn redelijk onpartijdig. Het is slechst redelijk dat ze zelda laten reviewen door een zelda fan, omdat deze het beter kan vergelijken met eerdere games.

12. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    En zodat deze het oneerlijk zal vergelijken met games in datzelfde genre. En een Zelda fan die maanden wacht op een nieuwe Zelda game die best in orde is, ziet amper de min puntjes nog aan de game. Die is allang blij dat hij zich weer in een nieuw avontuur kan storten.

13. TheWalrus

TheWalrus Guest

haha, ja, daar zit wat in. maar de cijfers voor bijvoorbeeld Halo en Zelda in de pu zijn toch heel realistisch? Ze zijn in mijn ogen weer wat teruggegaan naar de begintijd van de power unlimitid. Ten tijd evan de PSXen de Saturn waren ze super serieus over alles. Dat is nu weer anders.

14. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat vind ik ook niet zo heel erg leuk.
    In zo'n geval vind ik dat ze dan die aanpak moeten doen net als in de vorige pu met sudeki.
    Ik was het dan ook meer eens met de mening van Jeroen dan met die van Jan.
    Die aanpak zouden ze wat mij betreft bij alle langverwachtte games moeten doen.
    Maar ik lees toch niet maar 1 blad ik lees bijna alle nederlandse console magazines.
    Pc magazines lees ik niet echt daar heb ik wel gamepro en de pu voor voor die games.

15. verboonstra

verboonstra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar als ze het een leuk spel vinden en het maar een 80 geven is het toch een leuk spel. niet iedereen heeft de zelfde smaak. ik bedoel zij geven de dynasty warriors serie gemiddeld een 70 maar ik vind die spellen helemaal te gek. je hebt toch niet allemaal toptitels in huis die 90+ scoren. ik vind de PU wel goed en vooral de humor is leuk. oke er kan wel wat meer informatie in maar al met al is het een tof blad.

16. sargeant swift

sargeant swift geen titel

Leuk Bevonden:
    0
    8)

17. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb laatst een een exemplaar gehaald (voor de E3 DVD), wat een nerds zeg.

Puberaal gedrag 1e klas, vooral die tekstjes bij de foto's, precies het gedrag wat ik vertoonde toen ik 12 was!

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Het schoot me net te binnen. Kan iemand zich nog de review van MGS2 herrinneren? Daar stond gewoon al in dat Snake dood ging! En dat ze daar heel erg van geschrokken waren. Nou toen ik de game speelde vond ik het toch jammer dat ik al wist dat hij doodging. Er stond zelfs in dat Snake niet dood bleek te zijn en dat hij later terug kwam. Nou, fijn om te horen:{
    Dat ze vertellen dat je grotendeels met iemand anders speelt, ok. Maar ga dan niet het plot veraden!

19. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind PU persoonelijk een prut blad, alleen dat wc papier achtige papier heb ik een hekel aan. En ik vind het commentaar soms niet helemaal kloppen, sommige schrijvers schrijven hele goede artikelen, (p)reviews etc.. En sommige niet. Ofterwijl ik vertrouw niet op het oordeel van Power Unlimited als ik een game koop. Vaak kijk ik dan nog even op XBW. Wat wel weer een voordeel is aan de PU dat ik meer info krijg, de cijfers maken me niet zo uit, maar de plaatjes en de info vind ik zelf wel belangrijk om een game te kopen. En PU reviewd alle consoles en de pc. Ik heb een abbo op xbm voor mijn Xbox omdat dat mijn "Hoofd console" is. Ik ben niet van plan geld uit te geven aan bladen appart van de Gamecube of de PC (wel hardware bladen etc). Daarom koop ik nog wel is een PU'tje.

20. stitchy

stitchy Yeah sure

Leuk Bevonden:
    0
    de revies zijn erg slecht gezien er veel op de redactie zitten die alleen hun ding top vinden. er is er eentje die helemaal gek is van nintendo. als hij een spel reviewd en er zit geen nintendo dingetje aan is het zwaar kut volgens hem, als er dan ook maar iets van nintendo in zit is het super. echt super triets.

Deel Deze Pagina