1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wat vinden jullie van de PU?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Fearless[NL], 6 aug 2004.

  1. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3

    ik ben 13 denk je nu echt dat ik net zo zielig ben?? :eek:
     
  2. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    nee Donald , jij kan nimmer zulke stijlstukjes schrijven met daarbij passend cynisme en sarcasme omdat die zaken op die leeftijd niet begrepen worden. :p
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 aug 2004
  3. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, helemaal mee eens. Vooral bij die jurjen (nintendo-dude) is alles van nintendo goed en dat zou ook best kunnen maar geef dan argumenten waarom... (omdat het gemaakt is voor een nintendo console is geen goed argument). Nu noem ik 1 overduidelijk voorbeeld, maar zo zit het dus ook met skate en z'n voetbalgames, Ed met z'n racegames en Boris met makkelijke games (ze moeten vooral niet moeilijk zijn, want je zou maar eens moeten remmen met een racespel..) Persoonlijk vind ik zelf Steven het beste lid van die PU clan. Dat komt ook omdat hij verstand heeft van retro en rpg en daar liggen ook mijn interesses. Maar het is ook, dat hij (p)reviews schrijft met argumenten erin. Waarom het spel wel of niet goed is, is toch fijn om te weten wanneer je een spel koopt :cool:
     
  4. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    hmm, ze kraken ook ninetndo games af.maar al met al kun je het volgende stellen. Zelda The Wind Waker, mario Sunshine, Metroid Prime, Eternal Darkness en F-zero zijn absolute topklasse. Al was het geen fanboy kan je die games neit afkraken, elke onpartijdige reviewer prijst die games de hemel in.

    Het wordt pas lastig als een dergelijk reviewer een game van een andere console zou reviewen en afkraken op basis van zijn faboyschap. Dat gebeurt dus absoluut niet!
     
  5. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Agree. Jurjen is inderdaad een nintendo fanboy, maar wel een objectieve. Hij ziet de fouten die nintendo maakt (check zijn columns maar eens), en vindt echt wel PS2 games leuk. Ico anyone?

    Tja, en dat hij nintendogames hoge cijfers geeft, misschien heeft dat met de kwaliteit van die games te maken? Nintendo is nu eenmaal een topdeveloper, die keer op keer garant staat voor kwaliteit, ook een Jeroen, Skate of Steven zal dat echt wel zien.
     
  6. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoofdkenmerk van een fanboy is juist dat hij niet objectief is :confused:
     
  7. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Je kan toch van een ontwikkelaar fan zijn, maar toch zien dat ze er regelmatig naast zitten?
     
  8. XeoN

    XeoN Guest

    XBM is ook niet een super blad.
    PU is veel beter.
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    En dat baseer je op... ?
     
  10. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    De PU is wel pro-Xbox de laatste tijd... hmm
    Anyways ik vind die nieuwe gast (Steven) wel koel, bij hem merk je wel dat ie verstand van games heeft. Verder zijn de reviews van J.J ook wel goed.
    Voor de rest is er bij iedereen wel iets aante merken.
     
  11. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat er meerdere platformen op besproken worden bijvoorbeeld.
    Er zit een hoop humor in niet humor voor iedereen maar best lachen over het algemeen.
    De prijs is ook al een pluspunt goedkoper dan xbm niet dat dat voor mij wat uitmaakt maar toch voor sommigen wel.
    Wel een nadeel het is niet echt een toegankelijk blad voor als je zeg maar een nieuwe gamer bent.
    Maar ik vind de pu dus ook beter dan xbm ik koop xbm ook wel maar pu vind ik toch leuker.
     
  12. XeoN

    XeoN Guest

    Ja, het is gewoon een Multiplatform blad.
    En de Humor leest lekker weg dus...
    Tof blad !
     
  13. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Goh, pas de zoveelste keer dat je dat zegt.
     
  14. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    De review van otogi was wel supergoed by the way... als ze dat nou ns vaker doen.
     
  15. XeoN

    XeoN Guest

    Die van Hitman Contracts vond ik ook goed. :)
     

Deel Deze Pagina