1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat vinden jullie van tupac

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Osin, 30 jul 2003.

  1. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Meen je niet! Je hebt een wedje met iemand gelegd die écht denkt dat 'ie terugkomt? Mag ik zijn adres? Dan ga ik nu ook ff een wedje met hem maken voor 1000 euro :D
     
  2. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou we zullen morgen zien. Zou wel lachen zijn als het wel zo is, dan geloof ik trouwens ook gelijk in Aliens:D
     
  3. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    hahah denk je dat ik mag alleen er van profiteren en niemand anders }:]
     
  4. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Als ik niet mag meeprofiteren zorg ik er persoonlijk voor dat 2Pac weer terug komt!!!

    *kijkt ondertussen waar hij zijn zwarte pieten verf heeft laten liggen*

    :D:+
     
  5. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Owja, morgen heh.. :) Zou echt wel koel zijn als 'ie er morgen echt ineens is 8). Maar das natuurlijk niet zo :eek:.

    LOL @ Da -Z-'s ondertitel, avatar, gamertag en sig :D!
     
  6. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Al zou hij terugkomen, dan zijn er toch weer genoeg mensen die hem alsnog naar het hiernamaals willen sturen. En deze keer een enkele reis graag:D. Ik vind die gast echt zo'n KKK(en nee geen klu klux klan member).
     
  7. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    hij komt hij komt, die lieve goede 2pac...

    morgen toch??

    /edit: strax zul je zien dat hij een film ofzo heeft gemaakt voor zn dood, en dan maken ze dat morgen bekend

    hij zal niet concreet terugkeren, daar ben ik voor 99,99999% van overtuigd...
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2003
  8. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ok stel je voor dat ie terugkomt (ik geloof er niet in ofzo) how gebeurt dat dan...komt ie dan op mtv ofzo ''Hey guys im back wassup?'' iik snap dat dus niet.
     
  9. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien wel als zo'n tape van Sadam Hoessein ofzo 8). "Ik leef nog, maar niemand weet waar ik ben" :+.
     
  10. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    het is te hopen voor de ouders van dit baaske dat pac toch morgen terug komt anders moeten ze een bordje minder dekken:

    Vermiste Damion wil zelfmoord als Tupac niet 'herrijst'
    Susan Jöris
    MEPPEL - De vijftienjarige Damion Boender uit Meppel, die sinds maandag wordt vermist, heeft hoogstwaarschijnlijk zelfmoordplannen. Volgens J.Debbenhof, huisvriend en woordvoerder van de familie, vreest de moeder dat de jongen via Limburg op weg is naar Luik, waar hij een afspraak met een wapenhandelaar zou hebben.
    De familie maakt dit op uit een brief die Damion achterliet. Ook de kamer van de jongen is doorzocht en zijn computer doorgelicht. Twee hackers waren gisteren, op uitnodiging van de familie, nog bezig om in te breken in de e-mailaccount van de jongen. Het vermoeden is dat hij via het internet de afspraak met de wapenhandelaar gemaakt heeft.

    Damion Boender is volgens Debbenhof al drie jaar bezig met de stap. Hij concludeert dat uit de brief van Damion. De jongen is fan van de Amerikaanse gangsta-rapper Tupac Shakur, die op 13 september 1996 om 16.03 uur overleed, nadat hij op 7 september was neergeschoten. Rond de moord is een cultus ontstaan. Duizenden fans geloven dat Tupac zijn moord in scène heeft gezet en zeven jaar na dato, morgen om 16.03 uur, zal 'herrijzen'. Volgens Debbenhof wacht ook Damion op de herrijzenis. Gebeurt dit niet, dan zal hij een zelfde dood kiezen, zo vreest de familie.

    Debbenhof omschrijft Damion als een ,,vrolijke en normale jongen''. ,,Er is nooit iets gebeurd wat een voorbode kon zijn voor deze stap'', zegt Debbenhof. Hij meldt ook dat vrienden en familie, naast de officiële instanties, een klopjacht zijn begonnen om Damion te vinden. De jongen is per fiets onderweg en kwam gisteren waarschijnlijk door Limburg.
    vrijdag 12 september 2003


    --------------------------

    mindernacht bnn checken katja gaat opzoek naar pac in LA
     
  11. unrealmaster

    unrealmaster Badboy Killa

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las ook idd dat Katja naar LA ging op 2pac te zoeken. Beetje vaag alleen dat zij op zoek gaat naar 2pac als zelfs de fbi en al die andere gasten niet weten of ie nou leeft of dood is. Lijkt me lachen als katja em vind haha:D Maar ja hoop dat ie terug komt, maar zal toch wel egt dood zijn helaas
     
  12. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Mafkees in Meppel, gaat zijn internet vriendinnetje even versieren, en de ouders denken er leuke dingen bij.

    Tupac is dood, Johny cash lives!!!
     
  13. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Wanneer komt dat van Katja in LA, wil ik toch wel ff zien :D :9.
     
  14. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik kan t niet vinden in de gids
     
  15. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
  16. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb net een mailtje van Tupac ontvangen!!!
    ik zal niet in details treden maar hij zegt blij te zijn dat hij weer is.
    Hij weet nog niet wanneer hij alles aan de media bekend gaat maken en hij logeert voorlopig even bij zn moeder.

    welcome back homie
     
  17. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Hé volgens mij heb ik die ook gehad!
    Bij mij was het adres van de afzender
    tupac@heaven.com ;)
     
  18. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    hou zo zogenaamd 16.03 us tijd terugkomen hoelaat is dat hiero?? 22.03 nl tijd.
     
  19. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    is dat New York tijd of San Francisco tijd? Als het SF tijd is mag je er nog een paar uurtjes bij op tellen
     
  20. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Is 'ie nou al terug? :+
     

Deel Deze Pagina