1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat vinden jullie van tupac

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Osin, 30 jul 2003.

  1. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Dus jij komt niet in een thread over homo's? Wat deed je dan in deze thread?

    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=30879

    Let met name op je opmerkingen op pagina 4/ 8 t/m 11.

    Je kunt ook gewoon normaal met iemand in discussie gaan.
     
  2. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus men mag geen commentaar leveren op iemand die dood is, die toevallig voor jou een idool is? :{.
    Doe toch eens niet zo verschrikkelijk sneu, als je Tupac zo nodig wilt vereren zonder dat er een tegenreactie komt, ga dan naar de Hiphop thread....
     
  3. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    het gaat mij erom dat iemand zoal als perfect shit en (waarschijnlijk jij ook) geen verstand hebben van hip hop (tupac) en daarom alleen maar onzin uit zitten te kramen waar je niks aan hebt.

    en die ene thread over homo's het was geen thread van Hier vindt je je perfecte holmaatje.het ging over politiek.
     
  4. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    dit is toch ook geen thread van: 'zeg wie je rapidool is en waarom'

    het gaat mij niet om dat die gast zo'n vreselijk goeie rapper is (ik neem aan dat het zo is, ik geef ook toe dat ik amper verstand heb van hiphop/rap), maar het gebeurt niet iedere dag dat iemand na 7 jaar of hoeveel het ook is weer verschijnt die zo bekend is... ik mag dan geeneen lied van hem kennen, ik heb respect voor de man en ik was nieuwsgierig...

    en ik weet niet veel ervan hoor. Maar als je tupac een hip-hopper noemt, heb jij het toch ook niet juist. De essentie van hip-hop is mijns inziens zwaaien met kettingen, auto's, veel negerinnen met enorme asses. Rap is poezie (wat tupac is (de nummers die ik van hem gehoord heb, gaan tenminste ergens over))...

    dus jij hebt volgens je eigen redenering niet eens recht hier mee te discussieren ;)
     
  5. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij ben jij ook degene die er niks van snapt.
    Je hebt bij je "Customer User Text" staan "Westside Niggaz!!", maar als je een beetje verstand van die rap/hip-hop shit hebt, dan weet je dat die hele "oorlog" nergens over gaat.

    Ik zie jou meer als een meloperig "gangstertje" die zelf ook geen stand van zaken heeft.

    Lekker tegenstrijdig ook, in die bush thread zit je de hele tijd over "De Bijbel" en zo te praten, maar je "Customer User Text" is wel Westside Niggaz!! Ik weet niet hoor, maar daar klopt echt iets niet!
     
  6. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    lol red je hier maar eens uit DMX :)
     
  7. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Tja, Yupac een muzikaal genie ? hmmm....

    Dat vind ik dus niet, zijn muziek is niet inventief en al helemaal niet intelligent. Vooral de nummers die bij het grote publiek aansloegen waren ronduit slecht en vormden slechts een stukje rap in combinatie met refreintjes van oude nummers. Tupacs oudere werk vind ik muzikale eenheidsworst. Eminems ritme's zijn complexer, en de melodieen zijn, al zijn ze simplistisch veel knapper in elkaar gezet dan de nummers van Tupac.

    Tekstueel vind ik hetgeen ik gehoord heb overigens wel goed. Maar omdat hij alles doorleefd heeft en goede teksten kon schrijven is hij muzikaal nog geen genie. Eerder een moderne poeet.

    Ik ben zelf geen rapfan, ik hang geen bepaalde stroming aan. Eigenlijk is Tupac in mijn optiek een soort Acda en de Munnik; goede teksten, maar de muziek vind ik in veel gevallen niks.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2003
  8. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje zielig figuren die geen idee hebben waar ze het over hebben, proberen op een 'intilegente' manier iemand (in dit geval pac) aftekraken om zelf een beetje aandacht te trekken. Het is me namelijk uit je andere trieste posts in dit topic wel duidelijk dat het je daar om gaat en dat je pacs muziek niks vind.

    zo hier heb je aandacht, je mag me nu bedanken.
     
  9. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    hip hop is volgens jou dikke wagens, veel wijven en kettingen.
    Tupac had het alle drie vooral de wijven hij heeft zelfs een clip die alleen op playboy net mag worden uitgezonden. Duss Tupac is wel Hip Hop. mister eminem is geen hip hopper ofzo :9
     
  10. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    dus is hij net als al die andere trieste negertjes (niet rascistisch bedoeld)... standaard concept rapper/hiphopper...

    en reageer nou es op die reply van blokkie15...

    ik citeer:

     
  11. Wendy

    Wendy Active Member

    Berichten:
    1.078
    Leuk Bevonden:
    9
    Dus mensen die hun mening geven zijn voor jou zielige figuren? Want hij zei toch duidelijk dat vind ik...

    Ik vind dat jullie een beetje fel beginnen te reageren. Iemand triest o.i.d. te noemen hoeft natuurlijk niet. Ieder zo zijn eigen mening.

    Mijn mening over 2Pac...Mja wel leuke nummers, maar ben zelf niet zo weg van de stijl. Vooral de zogenaamde 'hip-hop/rap-stijl' van nu...Het is echt compleet omgeslagen naar wannabe.

    Ik ben er zeker van dat deze gast niet terugkeert. Het is gewoon de hoop waar mensen blijkbaar mee zitten.
     
  12. Veggie

    Veggie Guest

    Dan heb jij het verkeerde beeld van hiphop ...
    Jij beschrijft het hiphop van dit moment, de hiphop/rap van de jaren 90 was echt veel beter dan deze troep.
    Nu zijn er veel 'biters ' ... na-apers.

    Je zegt zelf dat je geen rapfan bent, dus veel verstand heb je er dan ook niet van.
    Ik raad je aan om wat songs te downloaden, want hij is nog steeds de beste songwriter ooit als het om diepe lyrics gaat.
    Maar daar hebben jullie hier geen verstand van ...

    Zulke tekst noem ik dus echt niet 'acda en de munnik' :

    http://www.hitemup.com/tupac/lyrics/betterdayz/disc2/01-myblock.html
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 sep 2003
  13. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    de oorlog ging over twee groepen east en west die elkaar niet mogen. Ik heb zelf altijd meer van de westside muziek gehouden. Dre, snoop, tupac. ik heb gewoon helemaal niks met biggie, puffy diddy what ever. ik ga maar niet in op dat bush gebeuren anders gaan we nog meer off topic
     
  14. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    of ga je er niet op in, omdat je weet dat je toch geen gelijk hebt en tegenstrijdige informatie uit loopt te kramen die je nu niet meer kan verdedigen O-)
     
  15. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    het is 13 september '03 geweest geen pac , dit topic kan dicht, laat ik hem mooi afsluiten met een toepasselijk tupac gedicht

    In the event of my demise (dedicated 2 those curious)

    In the event of my demise
    When my heart can beat no more
    I hope I die for a principle
    or a believe that I had lived 4
    I will die before my time
    Because I feel the shadow's depth
    so much I wanted 2 accomplish
    before I reached my death
    I have come 2 grips with the possibility
    and whiped the last tear from my eyes
    I loved all who were positive
    In the event of my demise

    R.I.P
     
  16. DMX

    DMX X gonna give it 2 ya

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien komt ie wel met pasen in 2004

    of op 07/07/2007
     
  17. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze heb ik als achtergrond op me pctje_O_
     
  18. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    geloof mij; er zijn vele diepere teksten...

    ik heb net 'Last wordz' doorgelezen (en dan met name de tekst van Tupac) op een of andere songteksten site. En zoveel verschilt het echt niet van de gemiddelde hip-hopper van tegenwoordig... het gaat allemaal over negers afmaken, dat de politie niet slim is om hen te arresteren... en dan ook iets dat de rap-cultuur onstopbaar is....

    en dat na een keer lezen...
    als je echt zo geilt op diepe teksten:

    Bloody Cape van de Deftones;
    http://www.azlyrics.com/lyrics/deftones/bloodycape.html

    Thrice - Deadbolt;
    http://www.plyrics.com/lyrics/thrice/deadbolt.html

    bekijk het op zn minst even...

    trouwens; ik zie rap meer als poezie, en in dat opzicht is Tupac redelijk goed in die tekst van Last Wordz... maar echt een diepe tekst??? imho zo doorzichtig als glas...
     
  19. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    God bless the child that can hold is own
    Indeed
    Enemies bleed when I hold my chrome
    Let these words be the last
    To my unborn seeds
    Hope to raise my young nation in this world of greed
    Currency means nothing if you still ain't free
    Money breeds jealousy, take the game from me
    I hope for better days
    Trouble comes naturally
    Running from authorities
    Till they capture me
    And my aim, is to spread more smiles than tears
    Utilize lessons learned from my childhood years
    Maybe mama had it all right
    Rest your head
    Straight conversation all night
    Bless the dead
    To the homies that I used to have
    That no longer roll
    Catch a brother at the crossroads
    Plus, nobody knows my soul
    Watching time pass
    Through the glass of my drop top Rolls
    Hold your head
     
  20. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    _O_ _O_
    ik geef toe; mooooie poezie...

    maar echt diep vind ik het toch echt niet hoor... uiteraard minder toegankelijker dan de gemiddelde Snoop Doggy Dog of Eminem, maar toch echt diep; sorry...

    maar misschien kun je me overtuigen, post nog eens iets wat jij heel diep vindt, wat mij aan het denken kan zetten (geen flauwe grap hierover plz :D )
     

Deel Deze Pagina