1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat vinden jullie van tupac

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Osin, 30 jul 2003.

1. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ik vind Elvis ook niet echt geweldig, behalve "Jailhouse Rock", die is vadsig.... en John Lennons oerkreet Mother is wel goed.

En dan heb je nog vadersongs; Ach Vaderlief, toe drink niet meer, ik vroeg het al zo meige keer......

Laatst bewerkt door een moderator: 28 sep 2003
  2. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    wat maakt het feit, wie als eerste een liedje voor z'n moeder zingt nou in HEMELS naam weer uit *knarsetand* :{ En of het nou bij Hiphop, Pop, garage, Metal, Punk, punkrock als eerste gebeurde aaaaaarch!!!! MUZIEK = MUZIEK of je het nou ziet als expressie, vermaak of een middel andere te irriteren (of iets anders :p) het blijft MUZIEK...

oo en wat ik van tupac vind.. Goede artiest met goede bedoeling.. beetje jammer dat jullie (zogenaamde) die-hard fans hem iedereen KEIHARD afkaften als ze ook maar een beetje kritiek hebben, hem niet goed vinden (wat kan en vooral MAG!! :{) of wat dan ook.

3. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ach ja, gewoon een beetje mierenneuken om 3 u s'avonds :p

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    hijs gewoon dood, simpel zat. Waarom zou hij zich niet laten zien?? hij was op een hoogtepunt in zijn carriere, waar hij nu gewoon mee door kon gaan, in 1996 was ik 7 en had nog nooit van 2pac gehoord, nu ben ik 14 en heb zowat al zijn nummers. dat zegt wel wat over de fans van hem, toen en nu. Als hij een nieuwe cd zelf uitbrengt (in levende lijve dus) verkootp hij zekerste weten beter als 50 Cent of Eminem. punt uit.

5. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    dood en beter dat ie dood blijft... en dat ie stopt met liedjes schrijven vanuit zn grafkist. tering hoeveel nummers had die gast wel niet klaarliggen na zn dood egt iri
    maar k geloof dat ze nu wel zon beetje opo zijn

6. Veggie

Veggie Guest

Het maakt alles uit, niemand kwam ermee ....
    Tupac bewees eindelijk dat mensen uit de ghetto niet alleen maar konden schieten en drugsdealen maar dat ze ook een hart hebben. Mjah jij begrijpt daar natuurlijk nix van ...

Dan luister je toch niet?
    Shit ey weer zo'n nerd die er niet tege kan, get a life !

Kan Tupac er wat aan doen dat hij een workaholic was?
    Als je zijn albums kocht kreeg je er tenminste wat voor terug ....

7. magic majid

magic majid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus niet er zijn nog zo'n 700 liedjes die nog niet uit zijn.

8. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar ik kan er niks aan doen maar 2pac is een dikke sukkel, die waarschijnlijk dood is geschoten nadat hij een druksdeal niet was nagekomen, want al die hip-hopers hebben wel met druks te maken. hoe komen ze bijv. aan zoveel geld om van die grote landgoeden te kopen

ik luister liever naar BLINK 182}:]

9. Veggie

Veggie Guest

OMG... domste opmerking ooit ...

Ten 1e het is 'drugs'
    Ten 2e je klinkt alsof je nog nooit naar Tupac hebt geluisterd
    Ten 3e je bent gewoon triest

Ga maar lekker naar BLINK 182 luistere, over commercieel gesproken ...

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    hoe komen ze aan het geld?
    misschien wel door reclame.....
    je ziet geen rapper meer die een deal gesloten hebt met een 1 of andere fabrikant

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    off topic: he veggie wat vind je van eazy E???
    on topic: Tupac blijft gewoon 1 van de grooste rappers alller tijden en daar kunnen jullie niks aan veranderen, Punt Uit.

12. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Eazy-E....geweldig!!! Check die nummers van N.W.A. (automobile, Rather fuck you etc) gewoon heel vet...

2pac...onzin dat die terug kwam, wel een geweldige artiest, helaas ben ik te jong om nog fan van zijn 'levende' tijd te zijn, maar toch; ik probeer mijn tijd nu een beetje in te halen...

andere vraag: wat vinden jullie van 50 Cent?
    Persoonlijk waardeer ik zijn muziek wel, maar zijn teksten zijn erg slecht...de beat maakt een hoop goed, maar het is geen nieuwe eminem....wat vinden jullie?

13. Veggie

Veggie Guest

Eazy E is de man! :)
    N.W.A ownt !

Ben et met je eens ... zn teksten zuigen maar Dre's beats zijn masterlijk.. (in da club)
    Wel cool van em dat ie meteen Ja Rule begon te dissen ... :D

14. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja z'n beats zijn idd goed (if i can't bv!)maar voor de rest vind ik het een beetje commercieel.
    Wat vinden jullie van mobb deep?
    Dat vind ik een van de beste rap ooit!
    Shook ones, Hell on earth, animal instinct, drop a gem on em, survival of the fittest...
    Ik vind dat toch wel minstens even goed als 2pac.

15. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey ff een offtopic en waarschijnlijk domme vraag, maar kan iemand me uitleggen hoe dat hele verhaal van NWA nou in elkaar zit?

16. Veggie

Veggie Guest

Als Mobb Deep even goed als Tupac was dan zouden ze hem wel terug hebben gedissed.. en zn naam dan hebben genoemd ...
    Net zoals Tupac had gedaan bij HitEmUp ...
    En als Mobb Deep zo goed was dan zouden ze niet 'Thug Life' van Tupac overnemen ... dat is gewoon triest als je iemands stijl overneemt ... Shook Ones P2 is wel een goed nummer .. maar hun flow wordt saai na een tijdje ...

Check de dvd Welcome To Deathrow ...

17. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    I guess you'r right :{

|:-

eigenlijk kan je ook niet discusieren met mensen die toch altijd gelijk hebben..

18. Veggie

Veggie Guest

Ja lollig ....

bedankt voor het verpesten van deze thread ....

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    2pac vind ik gewoon vette shit. Ik luister graag naar zijn song's heb ook aardig wat albums van hem. Hij is de beste in zijn soort en niemand zal hem ooit overtreffen. Heeft iemand trouwens die docu over hem gezien? Biggie en Tupac heet hij. Ga hem binnen kort ff huren.

20. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ja man, dat is echt wel geweldig stoer van die meneer met al zn geweertjes :{

deze thread gaat over 2pac, en aangezien jij blijkbaar alles van hem afweet, puur en alleen maar naar (edited: deze rapper) luistert, en zo ongelofelijk verdrietig bent om zn dood, zou je toch moeten weten dat dingen als dit juist escaleren, en steeds verder en verder gaan, en dan wordt jouw favoriete rappertje ook ineens neergeschoten...

en dan is het ineens niet meer stoer, he :mad:

je komt over als iemand van 12 die stoer wil lijken door Tupac te gek te vinden, maar in werkelijkheid er geen enkel verstand van heeft...

oh w8 even, dit heeft natuurlijk voor jouw helemaal geen waarde, want ik luister niet naar Tupac, dus ik heb nergens verstand van, toch??

sluit me voor de rest aan bij Johannus :D

Laatst bewerkt: 28 sep 2003

Deel Deze Pagina