1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat vinden jullie van tupac

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Osin, 30 jul 2003.

  1. Veggie

    Veggie Guest

    Saaaai .. gaat alleen over de moordenaars enso ... echt nx aan :mad:

    Perfec_Shit. .. luister en luister goed ...

    De reden waarom 50 Ja Rule dissde was omdat Ja Tupac wou zijn... Niet om stoer te doen (know your info) ...

    Ik ben iemand van 16 die zich in zijn leven heeft verdiept en inmiddels al zn albums heeft ... dus whats your point?
    Dat jij nou zon nerd bent die alleen maar metal en al die andere shit luisterd .. kom dan niet over Tupac lullen!

    Als je niet naar Tupac luistert hou dan je klep dicht !
     
  2. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Perfect_Shit, ik irriteer me al langer aan een aantal metal/rock etc. freaks die alles wat non-hun stijl is genadeloos afbranden, zonder dat ze er iets vanaf weten.
    Dat met Tupac zal best dat dat een beetje ver gaat met die gangstah shit, maar ik ben ervan overtuigd dat het overgrote deel ook een hekel heeft aan het imago waarmee ze worden opgezadeld :{.

    Denk je nu echt dat metal zó onschuldig is? Die zijn wellicht nog aggressiever dan menig hip-hop bands, maar hoor je de aanhang jullie stijl afzeiken? Neen, als zij toch van deze muziek houden, laat ze dan lekker in hun waarde en begin niet te gillen over iets waar je niks vanaf weet :mad:.
     
  3. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zeg toch helemaal niet dat ik alles afbrand wat niet-mijnstijl is...

    integendeel, ik luister ook enige hiphop; eminem, Mobb Deep, 50 Cent zie ik in mijn playlist staan, maar mijn enige punt met mijn vorige post was eigenlijk om even meneer Veggie terecht te wijzen op het feit dat hij juist iedereen zit af te zeiken omdat diegene (waaronder ik dus) niet een voorstander ben van Tupac, en omdat ik maar een paar liedjes ken van hem, mag ik niks zeggen over Tupac...
    moet ik perse al zn liedjes met tegenzin luisteren omdat je dan pas mag meepraten over een rapper??

    misschien dat mijn vorige post een beetje agressief overkwam idd, maar om dan meteen door een mod uitgescholden te worden voor metal/rock freak??

    en voor de rest, je hebt gelijk dat er zeker ook wel death-metal bands (ook gewone metal, ja) zijn die bij het minste of geringste naar hun pistool, drugs en wodka pakken, maar dat hoort niet bij de muziek, dat zijn persoonlijke problemen van de bandleden.
    rappers sporen aan tot geweld, om geen enkele reden (eastside/westside-gezeik - 'jij bent nep', 'nee, jij bent nep')...

    en omdat Veggie het zo erg vind dat Tupac vermoord is, zou je toch denken dat hij al weet dat geweld en haat de eigen achterbannen (van de rappers) aansporen tot geweld plegen tov de tegenstander-rapper...
    blijkbaar niet....
     
  4. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    denk je dat je dat volgende keer kan doen zonder 2pac 'die stinkerd' te noemen?

    sidenote:

    2Pac Feat Biggie 'runnin (dying to live)'

    [​IMG]

    'runnin (dying to live)' de eerste single van de 2pac 'resurrection' soundtack is te downloaden op http://www.hitemup.com Notorious Big en 2pac voor het eerst samen op een officieel album. De beat is geproduceerd door eminem en het refrijn sampled Edgar winters Dyin to live, doet denken aan jay-z early mornin, en obie trice dont come down Tijdens het refrijn hoor je ook nog stukjes interview waarin de 2 rappers over elkaar praten 2pac 'you don't know? biggies homeboyz shot you, so you know what I'm doin I'm destroyin him, I'm destroyin him' Biggie 'I know it wasn't true I knew what I was blamed for wasn't true' erg cool. Geloof me dit nummer is ILL luister zelf maar

    hiphop history 2 legendes op dezelfde track
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2003
  5. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    vooruit dan... sloeg ook nergens op... mijn excuses...
     
  6. Veggie

    Veggie Guest

    Perfect_Shit

    Je kunt je mening niet baseren op 3 liedjes ....
    Je kunt hem niet beoordelen totdat je je in zijn leven hebt verdiept ... Zoals Tupac al zei: "Only God can judge me, fuck everybody else" .
    Dat zei hij niet om stoer te doen, maar omdat mensen hem vaak beoordelen en meteen zeggen dat het zon gangsta rapper is die alleen over moord en bitches rapt.

    Ik ben eerlijk, en zeg dat ik het erg vind dat Tupac vermoord is.
    Hij was een groot man, die meer werkte dan 10 mensen hun hele leven doen. En dat geweld is idd onnodig, maar Tupac rapte ook over geweld dat gestopt moest worden .... Mjah, daar weet jij weer nix van met je 3 liedjes.

    Oh, ja ... hier ga ik op reageren ... |:-

    Ok ff ander onderwerp ... laten we ff de Tupac-fans vs Tupac-hater discussie op pause zetten :)

    De DJ Green Lantern (Shady Records), DJ Vlad en DJ Dirty Harry mixtape 2PAC: Rap Phenomenon Part II is bijna klaar, zie hieronder de tracklist:

    Kijk hoeveel artiesten met hem samen willen (wilden) werken, dan kun je toch niet zeggen dat hij nix betekent in de rap-wereld :confused:

    01. Intro
    02. Revolution f. Busta Rhymes
    03. Fight Music ft. Xzibit
    04. Homeboyz II ft. Jadakiss, DMX, Butch Cassidy
    05. Gunz On My Side ft. Busta Rhymes
    06. 2 Glocks ft. Bounty Killa & Wayne Marshall
    07. Baby Don't Cry II ft. Wyclef
    08. Hold Up ft. Nate Dogg
    09. Bomb Ass Pussy
    10. Riders & Punks Interlude
    11. I'm A Rider f. Big Pun
    12. If You Really Want It ft. 50 Cent & Left Eye
    13. Me Against The World ft. Bun B, UGK & Brooklyn
    14. 2Pac Interlude
    15. High All The Time
    16. Thug -N Me ft. Jodeci
    17. Alicia Keys Interlude
    18. Reputations
    19. Bodyguard Interlude
    20. Thugz Mansion Slippin'
    21. Fat Joe Interlude
    22. On My Block f. Scarface
    23. Pray For Better Days
    24. Keep On Pressin On f. Butch Cassidy
    25. Lil' Ghetto Boy
    26. Are U Still Down f. Jon B
    27. Sway Interlude
    28. One Day f. Nappy Roots
    29. Afeni Shakur Interlude
    30. Dear Mama (Live)
     
  7. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat ik het er maar bij ga laten....

    beetje zinloze discussie, Tupac vs non-Tupac...

    en waarom eigenlijk ook, als je muziek geweldig vind en daar energie, emotie uit kunt putten is dat mooi...

    ik reageerde zo omdat ik nogal kwaad word om al die rappertjes van nu die met hun kettingen staan te zwaaien, geld rondgooien, auto's bouncen en met vrouwenvlees gooien...
    en DAT irriteert me... ik geloof je dat Tupac over meer rapt dan bitches, hoe's, guns en Kristal, maar de rap die ik zie is wel zo mislukt...
     
  8. Veggie

    Veggie Guest

    Ik vind het ook zinloos, en die rap die je nu ziet, is niet Tupac .. want ik ben het met je eens, het is ook mislukt....

    Maar zoals ik al zei, het topic was niet bedoeld om je mening te geven over hem, totdat de topictitel om de 1 of andere rede is veranderd :confused: ....

    Het is Christal !! :)
     
  9. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou om maar gelijk aan de nieuwe on-topic te tippen..

    Tupac was de zoveelste rapper die ik niks vindt, srry alleen tugz masion was wel relaxt, alleen omdat daar eens voor de veranderind een echt instrument in zat (de gitaar).
     
  10. Veggie

    Veggie Guest

    K snap sommige mensen dus echt niet ...

    Als rap je genre niet is... waarom geef je dan je mening over een rapper? Je weet toch dat het alleen maar oproer gaat veroorzaken ... Peacock ... als je van gitaar houdt dan luister je maar naar rock .. noem jezelf PeaRock ofso ...
     
  11. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow sorry dan moet ik het vekeerd gelezen hebben...

    Er staat toch "wat vinden jullie van tupac", dus ik zeg wat ik ervan vind...!
     
  12. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    je hebt ook hiphop met gitaar (bv. wycleff) en dus ook mensen die alleen hiphop met gitaar (of iig iets instrumentaals) diggen.. Why not?! wat snap je niet?!
     
  13. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Way to go Johannus! Dat wilde ik nou duidelijk maken;)
     
  14. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Tupac was een rukrapper...... geef mij maar Mery Serveas
     
  15. Veggie

    Veggie Guest

    Snap je dan niet dat je daarmee alleen maar oproer mee maakt?
    Een paar pagina's terug was er al een super discussie waar iedereen last van had .... nu beginnen jullie weer met zulke trieste replies....
    Vooral die van jou en Walrus ... --'

    Vind je het gek dat die gast zn platen niet verkopen :)
    Dat kun je toch geen hiphop noemen !
     
  16. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    En maar doorgaan...wees eens volwassen en accepteer de meningen van anderen...PUNT!
     
  17. Veggie

    Veggie Guest

    Ik accepteer je mening ook wel, maar ben het er niet mee eens hoe jij iemand beoordeeld terwijl je geneens van rap houdt.

    Ik ga toch ook niet zeggen FUCK LINKIN PARK in het metal topic terwijl ik nog nooit van metal ofso heb gehouden?
    Laat staan een nummer heb gehoord ....

    Het is gewoon triest hoe jullie je gedragen ...
     
  18. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom worden al die fanboys van Tupac zo leip als mensen zeggen dat ze gewoon een hekel aan zijn raps hebben. Een reden daarvoor geven en het enige wat ze dan terug krijgen is dat ze er geen verstand van hebben.

    Ik zie hier alleen maar mensen schrijven over hoe geweldig hij was en dat hij over andere dingen rapten dan al die andere rappers enz. enz. Maar Tupac schreef ook over geld wijven auto's enz. Hij is niet anders dan andere westside rappers en hij was zeker geen rapgod. Echter sinds hij dood is, is er een soort cult om hem heen gekomen. Heel fijn enzo maar laat mensen gewoon de meing hebben als ze hem kut vinden.
     
  19. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ik zeg ook verder niks maar als mensen gaan zeggen hij is een kut rapper dan vind ik dat gewoon dom, ik bedoel, je mag hem een kutrapper vinden maar ga dan ook niet dingen zeggen waar je geen verstand van hebt. begin dan een topic over jouw muziek
    Punt.
     
  20. Veggie

    Veggie Guest



    Omdat de meeste er ook geen verstand van hebben ...

    Hij rapte wel over wijven (auto's heb k em denk ik nooit over horen rappen, behalve in Open Fire misschien maar dat had met de politie te maken :p) maar in een ander perspectief.
    Luister naar het liedje Wonder Why They Call U Bitch ...
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 sep 2003

Deel Deze Pagina