1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat vinden jullie van tupac

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Osin, 30 jul 2003.

  1. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    NOGMAALS!!!!!


    IK..ahum ik zei niet dat hij een kutrapper was! Ik zei dat ik zijn muziek niet goed vind, alleen 1 bepaalde nummer wel..

    Dus strijk niet iedereen over 1 kam!

    BEDANKT!!

    ps: ik hou niet van Linkin park:p
     
  2. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik vind alles van TUPAC slecht, zingen kan hij niet, praten ook niet, het enige wat hij kon is hijgen op slappe beats.......
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja oke..... Bedankt voor de nuttige info.. En wat voor goeds heb jij voor deze wereld gedaan??

    Ik dacht dat we net hadden besloten om de discussie ik haat/ ik hou van 2pac te stoppen??
     
  4. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    mods doe deze topic nou eens op slot
     
  5. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik heb de wereld verblijd met prachtige nummers.En ik ben een echte held. En Tupac zuigt ballen......
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Deze topic hoeft niet dicht, er zijn hier genoeg fans die het over hem willen hebben. Alleen moeten er niet van die zinloze post worden gemaakt zoals die van thewalrus.
     
  7. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    The Walrus als je niet normaal kunt reageren zeg dan a.j.b. niets, zoniet heb je alsnog een waarschuwing te pakken!
     
  8. Veggie

    Veggie Guest

    Helemaal mee eens, Walrus ik weet niet of je jezelf wel checkt maar je bent echt triest bezig ....

    Ontopic, hier is de officiele site van de nieuwe Tupac documontaire ... deze wordt denk ik beter dan Thug Angel:

    http://www.tupac-resurrection.com/

    De trailer is daar ook te zien ...
     
  9. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    de titel van deze thread is 'wat vinden jullie van tupac'

    dan geeft iemand zijn mening, en heeft hij bijna een waarschuwing te pakken :confused:

    dat 2e van thewalrus was idd onzin, maar het eerste wat hij zei is wel degelijk een mening:
    weliswaar niet optiem ondersteund met steekhoudende argumenten, maar toch een mening :confused:
     
  10. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    echt sorry hoor maar dit topic heeft geen zin
    sluit hem gewoon
    alle mensen gaan tog weer op elkaar zeiken
     
  11. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zegt het zelf al, hij onderbouwt z'n mening totaal niet, alleen kortzichtige reactie's als "Tupac zuigt ballen" etc., als je alleen maar komt om te bashen kun je liever wegblijven.
    Het is tenslotte wel het ASEL forum waar plaats is voor serieuze discussies.

    Zelf houd ik overigens ook totaal niet van Tupac, en het hele sfeertje eromheen wat een beetje wordt overdreven.
    Toch zal het best zo zijn dat hij een goede artiest is, waar rap-liefhebbers respect voor hebben..
    Als mensen als Walrus dan erdoorheen komen schreeuwen haalt dat meteen het niveau & sfeer van het topic naar beneden, en ik denk niet dat dat iets is waar de mensen hier op zitten te wachten, niet waar?
     
  12. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is geen goed onderbouwde mening.
    A: hij zal vast & zeker niet alles van tupac beluisterd hebben.
    b: het is niet echt zingen maar rappen wat tupac doet
    c: in zijn liedjes praat hij niet maar rapt hij
    d: niet hijgen, rappen
    e: ''slappe'' beats???

    Volgens mij luister jij gewoon graag naar rock/hardrock/punk weet ik veel wat & kom jij hier eens zeggen hoe slecht tupac is gewoon omdat jij enkel je eigen muziekgenre kent, zonder ook maar enige kennis van tupac zijn muziek.
    Misschien hoort deze discussie beter thuis in de hip hop thread.
     
  13. Veggie

    Veggie Guest

    Ja.... wat Tronky zei ... :)

    Ik snap echt niet waarom mensen hier hun mening geven als ze maar 3 liedjes hebben geluisterd of niet eens het genre echt goed kennen ... wat kom je hier dan doen vraag ik me af .... ?
    Alleen maar lollig zijn ? Je ziet mij toch ook niet in het metal topic schreeuwen van : LINKIN PARK ZUIGT WANT ZE SCHREEUWEN ALLEEN MAAR !!!11111!!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 sep 2003
  14. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat heb ik nu al een paar keer gehoord, maar de titel is overduidelijk wat vinden jullie van tupac... Maak dan van de titel: Wat vinden jullie van tupac, enige kennis vereist.

    Dan geeft iemand zijn mening (en veel mensen vinden hem nou eenmaal slecht, maar dat heb je altijd) en dan worden ze gelijk afgebrand...

    De enige manier hoe je deze topic nog een beetje recht kan houden is die mensen rustig proberen over te halen ofzo, maar als je die mensen dan gaat afbranden gaat deze thread idd nergens naar toe. Overigens wil ik hier niet mee zeggen dat jullie dat niet proberen want ik heb gezien dat jullie veel nr's aanwezen die we dan moesten luisteren.

    Maar deze thread gaat alleen nog helpen als iedereen zich een beetje voor elkaar opensteld, anders blijft het zo door gaan!!
     
  15. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    nou goed, mijn statement was alleen bedoeld om jullie uit de tent te lokken. Dom om een waarschuwing te geven, want wat als het wel mijn mening is ? Ik heb al eens, in een andere thread een gefundeerde mening gegeven over Tupac, maar toen ik hier las dat het allemaal geen zin had, en dat we allemaal maar wat dwaas liepen te blaten omdat we achterlijk zijn moest ik dat maar even bevestigen.

    Ik hou niet van TuPac, en hetgeen ik van hem gehoord heb vind ik muzikaal niet bijzonder interessant. Waar iemand als Eminem soms verrassend complexe ritmes in zijn muziek heeft is het bij TuPac veel meer eenheidsworst. Wat ik aan teksten van TuPac gelezen en gehoord heb vond ik niet verkeerd.

    Sommige moderators gooien trouwens wel snel met dreiging van waarschuwingen en band en dat vind ik de sfeer niet ten goede komen.....
     
  16. PromoStyle

    PromoStyle Guest

    Ik vind tupac homo
     
  17. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat lekker zo
     
  18. xforz

    xforz Guest

    Ik vind rap zowieso niet echt muziek, maargoed voor wat rap inhoud ik vind Tupac dan ook nog eens een slechte rapper aangezien ik aardig wat nummers van hem heb gehoord omdat een vriend van mij er fan van is geweest, alles wat hij zingt, en al dat gedoe om hem is gewoon zo cliché, net als met die aliya ofzow, die met een vliegtuig is neergstort, die word onderhand ook herdacht als een oorlogsheld van de muziek industrie of iets dergelijks.... maargoed :p

    ps. waarom is iedereen hier altijd zo bang van een felle discussie?
    zolang je elkaar maar niet in de haren vliegt..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2003
  19. Veggie

    Veggie Guest

    Maar dat was het niet! Het was gewoon spam ...

    K denk dat deze topic nu wel dicht kan ...
     
  20. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Waarom moet een topic nu dicht ? En het is geen spam, dan kun je het gepreek over TuPac ook als Spam bestempelen. Het was meer gezwam.
     

Deel Deze Pagina