1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat vinden jullie van tupac

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Osin, 30 jul 2003.

1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ff off-topic: veggie je houdt van rap, ken je Rahzel. Hij is echt lauw
    on topic: dit begint een beetje 8) te worden om te lezen, al die quotes

2. unrealmaster

unrealmaster Badboy Killa

Leuk Bevonden:
    0
    Rahzel is zeker dope! Ik wil niet bijdehand doen ofzo, alleen wat heeft Rahzel met tupac van doen, dit lijkt me meer iets voor het hiphop topic:)

Sorry zie nu pas dat je erbij had gezet ff offtopic:eek:

Laatst bewerkt: 8 okt 2003
  3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    daar lees je vet snel overheen alleen ik heb het nog steeds niet door met dat onderstrepen (dit is trouwens ook off-topic ;) )

4. unrealmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm hoe bedoel je onderstrepen? Misschien weet ik het wel:D

5. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    killaz er is een hiphop topic

6. Veggie

Veggie Guest

Rahzel, the human beat box? :p

7. unrealmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie eigenlijk tupac's beste album? Ik vind denk ik toch me against the world het beste _O_ . Maar 7 day theory en All eyez on me zijn natuurlijk ook wel erg goed hoor:D

8. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    voor mij staat 7 day theory op 1, het spirituele, paranoia en de komende dood staan centraal in dit album. Duistere beats en elke track is dope. een hiphop classic

9. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    voor mij staat 7 day theory op 1, het spirituele, paranoia en de komende dood staan centraal in dit album. Duistere beats en elke track is dope. een hiphop classic

10. Veggie

Veggie Guest

Me Against The World, daar was ik echt aan het genieten ...
    2e plaats is All Eyez On Me, bijna alle tracks daarop waren gegarandeerde hits.
    Verdiende 3e is voor mij Makaveli The 7 Day Theory, volgepropt met emotie en vette (dramatische) beats ...

Until The End Of Time is ook goed vind ik .. vette tracks maar jammer dat zoveel 'vocals' zijn verwijderd door die remixes ...

11. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    Van alle albums die na Makaveli uitkwamen is Until the end of time zonder twijfel mij minst favoriete album, van maar liefst 3 tracks stonden er 2 versies op (niet eens goede tracks) de nieuwe beats waren super soft en gericht op de gemiddelde mtv kijker. Slappe refrijntjes toegevoegd, lyrics gecencureerd etc etc. Super triest dat album had zoveel beter kunnen zijn. De volgende nummers zijn totaal verkracht:

Fuck Friends
    Lil Homies (origineel was zo master en hard en deze crap is zo soft)
    Let em have it
    All out (alle disses eruit plus softe outlaw verses, de originele waren keihard)
    thug n you thug in me
    Everything they owe (totaal off beat)
    Worldwide mob figgaz
    My closest Roaddogz (waarom jammerd die homo over het refrijn)
    Niggaz Nature (Too gangst 4 radio versie is 10 maal beter)
    When thugz cry (nog een klasieker verkrackt, waar is 2pacs refrijn???)
    Words to my first born (dj quik aan de crack???)

Al deze tracks zijn door onervaren en ongetalteerde producers verziekt. Gelukkig was Better Dayz al een hele verbetering.

12. unrealmaster

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad albums na zijn dood zoals Better dayz en Still I rise zijn veel beter dan Until the end of time. Maar ik vraag me zoizo af of het wel goed is om maar albums van hem uit te blijven brengen. Want zo goed als zijn albums voor zijn dood worden ze toch niet en het begint er wel heel erg op te lijken dat alleen Suge er wat aan heeft

13. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het zeker wel goed dat zijn muziek word uitgebracht, alleen de manier waarop dit een paar keer is gebeurt vind ik niet zo goed. Ik heb goede hoop voor het volgende dubbel album dat net als R U still down het beste album uitgebracht na makaveli, enkel door amaru en interscope word gedaan. (geen geld voor suge)

14. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, bij mij staat 7 day theory ook op 1.

Over zijn albums na zijn dood gesproken, hebben jullie de nieuwe gehoord? Nu-Mixx classisc. Als je het nog niet hebt gedaan, dan doe vooral geen moeite. Wat een bagger album zeg... :mad:

De beste productie van een album na zijn dood, vind ik R U Still Down[Remember Me], dan Still I Rise, dan Better Dayz, en dan UTEOT.

The Rose That Grew From Concrete is ook heel mooi trouwens.

15. TheWalrus

TheWalrus Guest

Ben ik nu gek of komen er vaker nieuwe TuPac albums uit dan dat hij van onderbroek verwisselde ?

16. Veggie

Veggie Guest

K weet et niet hoor, op UTEOT heb k wel van een paar tracks genoten ... maar k vind et ook scheef dat ze gewoon de originele shit niet erop laten ..

Better Dayz is ook 1 van mn favoriete albums ...
    Veel goeie tracks zoals Still Ballin', Changed Man, Momma's just a little girl, When we ride on our enemies, never b peace, my block (remix), Military Minds etc etc
    Eigelijk vind ik 80% van dat album goed, k vond et ook weer verrot dat ze Nas en Mya erop hebben gezet ...
    Die horen daar gewoon niet, dat kun je meteen horen ...

17. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat 9 van de 10 keer alleen maar om geld dat ze zoveel nieuwe albums uitgeven. The Rose That Grew From Concrete vind ik niet echt een heel goed album als je kijkt naar de muziek,er staan haast alleen maar gedichten op deze zijn opzich ook wel goed. Er zijn ook weer nieuwe mixtapes "van" Pac uitgegeven.

18. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    ^^ik heb het gedichten boek 'rose that grew from concrete' erg moei maar die cd vond ik nou niet zo, omdat pac er zelf niet op staat.

Nu mixxes is inderdaad afschuwelijk slecht, nog nooit zulke slechte beats gehoord op welke cd dan ook. Gelukkig hebben we all eyez on me.

R U still down is ook mijn favoriete album dat na zijn dood is uitgebracht, de tracks doen me denken aan het 'thuglife' en 'me against the world' album. De volgende dubbel cd komt uit de zelfde periode '94 en '95 ik verwacht zelf heel veel van, tracks als 'gheto gospel' 'lets get it on' 'tears of a clown' hot shit

Hier is trouwens de 'resurrection' tracklist

01. Ghost
    02. One Day At A Time (Feat. Eminem & Tha Outlawz)
    03. Death Around Tha Corner
    04. Secretz Of War
    05. Runnin' (Feat. Biggie Smalls)
    06. Holler If Ya' Hear Me
    07. Starin' At Tha World Through My Rear View
    08. Bury Me a G
    09. Same Song
    10. Panther Power
    11. Str8 Ballin'
    12. Rebel Of Tha Underground
    13. Tha Realist Killaz (Feat. 50 cent)

kijk zelf uit naar de eminem collabo, als het zo als 'dead wrong' is zitten we goed

19. Veggie

Veggie Guest

Worden die allemaal geremixed ?

Deze is verrrrssss ! :)

20. WiresOUTLAW

Leuk Bevonden:
    0
    Panther power en rebel of the underground krijgen hoogst waarschijnlijk nieuwe beats. Het is ook heel goed moeglijk dat ze de unrleased burry me a g solo versie en secrets of war met originele beat gaan gebruiken. Ik ben vooral benieuwd naar Ghost en one day at the time. Trouwens echt cool dat pantha power en rebel er ook op staan dat zijn een paar van de eerste tracks die hij heeft opgenomen

Deel Deze Pagina