1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat vinden jullie van tupac

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Osin, 30 jul 2003.

  1. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan nog heb ik liever dat ze de OG uitbrengen, in plaats van ze te remixen

    Rap Phenonomen(?) 2 is zalig, echt 20x beter dan Nu-Mixx _O_

    Kijk ik ook naar uit, nu maar hopen dat ze de productie niet verneuken, en het net zoals met RUSD doen, lekker ols skool beats dus.

    Bedoel je dat ie nieuw is??? Want dat is ie niet hoor
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2003
  2. Veggie

    Veggie Guest

    Rap Phenomanon :)
    K heb em nog niet kunnen bemachtigen, (pm me ff als je link heb) hier alvast een voorproefje:
    http://www.8mile.dva.pl/eminem/03-2pac_feat._xzibit-fight_music-wcr.mp3

    Weet ik, hij staat op de Gang Related soundtrack ...
    K bedoelde dat et een goeie track was .. :)
     
  3. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    die rap phenomenon mixtape is bruut moet je zeker checken, ik heb hem van irc
     
  4. unrealmaster

    unrealmaster Badboy Killa

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien erg vaak aangesneden en afgezaagd maar heb em op dit forum nog niet gezien: Wie denken jullie dat tupac heeft vermoord? Als het te offtopic is zeggen jullie het maar:) Alleen serieuze reacties en niet zoiets van mn schoonmoeder ofzo|:-
     
  5. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    mijn naam!!
    geinig
     
  6. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    persoonlijk denk ik Suge Knight, maar dat zal je toch wel niet te weten komen
     
  7. unrealmaster

    unrealmaster Badboy Killa

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk ook Suge Knight. Zeker nadat ik de film Biggie en Tupac heb gezien, alles wijst er op. Maar ja ik denk inderdaad ook dat ze er nooit achter zullen komen. Volgens de laatste geruchten wordt Puffy nu ook verdacht (maar ja iedereen van Badboy is eigenlijk al als verdachten geweest)
     
  8. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Kijk ik denk dat het gissen blijft. Het is heel simpel, TuPac is afgeknald door rivaliserende gansters. Ik bedoel hiermee dat alles eigenlijk duidelijk is. Waarom direct een complot ? TuPac was een publiek figuur die zijn ideeen naar buiten bracht. Dan heb je snel tegenstanders. Bovendien was het een echte gangster.

    Jim Morrison en Kurt Kobain zijn ook zo dood als een pier, en daar heb je ook allerlei theorieen over.

    Misschien schoot Paul MCCartney John Lennon dood omwille van het alleenrecht op royalties, die hij ltwintig jaar later terugkocht van Micxhael jackson.......................
     
  9. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat er 4 mogelijke daders zijn (dit is geen volgorde waarvan ik denk welke het meest verdacht is bovenaan staat):
    1. Suge
    2. Crips (Orlando Anderson)
    3. Cointel pro
    4. Bad Boy
     
  10. Veggie

    Veggie Guest

    K zou et echt niet weten, misschien iemand van de bloods of crips ?
    :confused:

    Hier nog een interessant stukje:

    http://www.hitemup.com/tupac/government.html
     
  11. unrealmaster

    unrealmaster Badboy Killa

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad wel interresant stukje ja:D. Alleen ik denk niet echt dat de crips een motief hadden om tupac te vermoorden, ze zouden bijv. veel beter Suge kunnnen neerknallen want die zit echt bij de rivaliserende gang. En tupac heeft nooit onderdeel uitgemaakt van de Bloods hij kwam er alleen mee in aanraking door deathrow omdat veel mensen bij deathrow bij de bloods zitten. The Bloods zouden em inderdaad wel hebben kunnen vermoorden in opdracht van Suge. Maar ja deze zaak zal helaas wel nooit opgelost worden
     
  12. Veggie

    Veggie Guest

    Tupac hing wel veel met de Bloods rond ... maar je hebt gelijk, deze zaak zal nooit opgelost kunnen worden, het was gewoon zo'n professionele gangster hit :D

    Zelfde geval was bij Biggie ...
     
  13. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat zijn de crips & the bloods eigenlijk??
    Ik weet(denk) dat het twee rivaliserende bendes zijn maar waar? In heel Amerika?
     
  14. unrealmaster

    unrealmaster Badboy Killa

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat zijn twee rivaliserende gangs in de wijk Compton in L.A.
     
  15. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt de C's en B's echt niet alleen in Compton hoor.
     
  16. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen motief? Een paar uur voordat hij werd neergeschoten, had pac en wat andere leden van DeathRow, Orlando Anderson in elkaar geschopt, OA was een Crip, dan hadden ze juist een heel goed motief om pac af te knallen.
    Ook nog omdat Suge een Blood was, en pac natuurlijk veel met Suge omging.
     
  17. unrealmaster

    unrealmaster Badboy Killa

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja okej, maar wie melde Tupac dat Orlando Anderson iemands deathrow ketting had gejat, dat heeft Suge aan tupac door laten geven. Later is gebleken dat dit niet waar is. Dus het lijkt me toch dat dit in scene is gezet door Suge. Maar ja ik weet ut ook niet hoor:confused:
     
  18. unrealmaster

    unrealmaster Badboy Killa

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke klopt, sorry foutje ik bedoelde eigenlijk dat daar de Bloods en Crips vandaan komen die verdacht worden gesteld met de moord op Tupac.
     
  19. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    Begin 2004 komt de laatste 2pac dubbel cd uit, dit album zal materiaal bevatten uit de interscope periode thuglife/me against the world ('94/'95) bevatten. Omdat deathrow geen geld krijgt voor dit album heeft interscope besloten deze keer veel geld in dit album te stoppen. De beats zullen voornamelijk door Dre Dre, Red Spyda, en Eminem gedaan worden. Dit beloofd een erg bruut album te worden, mischien zelfs wel beter dan R U Still down (beste album gerealesed na makaveli).

    Op de resurrection soundtrack krijg je al vast een voorproefje van de nieuwe sound, 'ghost' 'runnin (dying to live)' 'one day at the time' 'Realest Killaz'
     
  20. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou niet volgens de bodyguard van Tupac. Ik weet niet of je dvd "Before I Wake" hebt gezien, maar daar vertelt de bodyguard van pac, dat een van de mensen van DeathRow iets tegen pac had gezegd, en dat pac daarna begon te rennen richting Orlando Anderson en hem in elkaar begon te slaan, waarna ook nog Suge en de rest van DeathRow aankwamen.
     

Deel Deze Pagina