1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat vinden jullie van tupac

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Osin, 30 jul 2003.

  1. Odyss NL

    Odyss NL New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat het op een nep-CNN site staat zegt al genoeg; hij leeft niet meer.
    Blijkbaar willen de makers van dit filmpje het echt over laten komen, en gebruiken ze daarom een nep-CNN site om het betrouwbaar te doen lijken.

    Het lijkt me heel erg sterk dat ie meer dan 7 jaar zou kunnen leven na 'Las Vegas '96' zonder dat iemand hem ooit vind.

    Ik denk dat mensen die '7 day theory' en dat Makaveli etc. allemaal verzinnen, omdat ze het niet kunnen begrijpen dat 2pac dood is.
    Als deze theorie zou kloppen, dan had hij z'n kop toch weer laten zien op 13 september 2003... waarom is dat dan niet gebeurd?

    2pac werd voor '96 ook al eens beschoten in New York. Dat was min of meer een roofoverval, want al z'n sieraden werden gejat...
    Hij overleefde het, en beschuldigede The Notorious B.I.G. Vanaf dat moment kwam er eigenlijk een soort van ruzie...
    Velen beweren ook dat Biggie in de nacht van 7 september 1 miljoen zou hebben betaald aan de Crips, in ruil voor de moord op 2pac.

    Misschien is het allemaal toeval... maar bestaat toeval :{.

    Die mensen houden zichzelf voor de gek, hoewel er toch wel wat aanwijzingen zijn dat ie leeft.
    Waarom deden zijn bodyguards niets toen 2pac werd neergeschoten? Geen achtervolging, niets...
    Waarom is de auto waar de 'daders' inzaten nooit meer teruggevonden?
    Waarom is er uberhaupt niemand opgepakt voor de moord?

    Allemaal vragen waarop waarschijnlijk niemand het antwoord weet.

    Ik vind het iig wel interessant... luister dan ook erg graag naar zijn muziek.

    Laat hem in vrede rusten...
     
  2. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    En waarvoor zou hij Eminem dissen, die heeft nooit wat tegen Biggie of 2pac gehad.
     
  3. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    ik vind Tupac best wel dood
     
  4. Tupac is toch al lang dood. Of hij is zit zeker weer samen met Bob Marley, Sid Vicious, Joey Ramone en Notorious B.I.G op een eiland ergens verstopt..

    Ik word gek van al die bullshit dat hij nog leeft. Hij is MORSDOOD.
     
  5. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt he! Dat slaat echt nergens op. Hoe komen ze daar nou bij. Hij is gewoon fakking dood. Doodgeschoten in Vegas punt uit. En ik ga nu weer lekker Tupac luisteren want hij is namelijk fakking dope/dood. :D
     
  6. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind hem vooral overgewaardeerd, wat heeft hij nou betekent voor de muziek in het algemeen!
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, best veel eigenlijk. Hij was erg populair en ook gewoon supergoed. Er worden nog steeds veel nummers gemaakt met Tupac z'n stukjes en remixen. Je ziet ook dat in de clip van Eminem (Like toy soldiers) Tupac weer herdacht word. Hij was echt gewoon supergoed. Op 'The Box' kan je nu ook nog steeds clips aanvragen van hem en dat word ook nog veel gedaan. Hij werkte tenslotte ook met grote namen samen zoals Dr. Dre en Snoop Dogg. Die zorgen er natuurlijk ook nog voor dat z'n muziek nog een beetje blijft bestaan. Op dit moment luister ik ook Tupac. De muziekwereld zou echt zo super anders geweest zijn als hij er nog was. Ik wed dat Hip-Hop nog veel levendiger was als hij er nog was. Was het maar zo... _O_
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2005
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.589
    Leuk Bevonden:
    8.691
    Berrie, dat zegt niks over muziek in het algemeen. Voor muziek in het algemeen heeft ie niet heel erg veel betekend. Hij heeft misschien rap nog wat populairder gemaakt bij een groter publiek, maar niet veel belangrijke dingen voor muziek in het algemeen.

    Zelf, als hiphop/rap fan vind ik tupac ook overrated. Hij was misschien wel goed, maar de meeste van jullie beschouwen hem als een god of zo. Als hij nog zou leven zou ie misschien maar half zo populair zijn als nu, aangezien na zijn dood de mensen pas echt naar hem begonnen te luisteren.
     
    hayabusa halo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina