1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat vinden jullie van tupac

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Osin, 30 jul 2003.

  1. AfTeRMatH187

    AfTeRMatH187 SECURITY

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand weet of hij nog leeft dan is het zijn moeder wel.. zij heeft ook volgens de dokter zijn lichaam moeten herkennen en onderteken voordat tupac een officiele doodsverklaring kreeg toegewezen...dus als je het echt wilt weten neem contact met haar op :D

    En een dokter kan je uiteindelijk omkopen en als dat niet helpt heb je je westcoast homies nog altijd die de dokter van gedachten kan laten veranderen :p . Dus zo moeilijk zou het niet voor hem zijn om een doodsverklaring te krijgen
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ook ik wil me hier bij aansluiten :)
     
  3. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik hou wel van Tulps manier waarop hij iemand op zijn plek zet; Stijlvol en erg duidelijk

    Maar even ontopic:

    Kun je je een mooiere dood voorstellen dan die van Tupac ?!? De halve wereld wil je graag terug, en je wordt door sommigen nog steeds aanbeden. Hoe ver kun je het schoppen: van straatarme jongen in een ghetto naar iemand met de status van halfgod (voor sommigen). Hij zal er enorm van genieten, waar hij ook op dit moment is.....
     
  4. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    wat doe jij voor werk tulip???:confused: _O_

    helemaal waar (al ben ik ook een puber) wat je zegt...
     
  5. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23

    true true true...maar rusland ook: Dictatuur van t proletariaat.... u know
     
  6. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    no offense, maaruh, je kent em dus niet, maar je weet wel zeker dat ie d00d is??
     
  7. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    snap out of it...tupac is dead like fried chicking wings
     
  8. PONKX

    PONKX New Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    1
    Weer zo'n bagger reactie, ken jij hem wel dan? Volgens mij ook niet....... Die man is gewoon dood, klaar, punt, basta, einde, the end, finito, son (turks :p)...... En ja ik ken hem wel, ben met hem opgegroeid in tha hood, hebben onze eerste crime samen gepleegd en geknikkerd, aaaah the good ol' days.... 8)
     
  9. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    barry white ken ik ook niet, die is ook dood
     
  10. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    schijnbaar zit elke vermoorde of verongelukte superster op een onbewoond eiland. wie da fak is die bullshit begonnen????



    maar et is wel spannend dat met die 13 september..:9

    nog zo´n aanwijzing van een neppe dood;

    tupac droeg in 1 van z´n nieuwe clips airjordans die in de tijd voor hij dood ging nog niet eens bestonden.
     
  11. bl0kkie

    bl0kkie pwn4tsj p0rk !

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    6
    beetje zinlose post.....sorry:+
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2003
  12. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal geen bagger reactie, als nog nooit van iemand gehoord hebt, dan kun je niet weten of hij nog leeft of niet.......en daarmee bedoel ik dus niet of je em persoonlijk kent....en ja, ik ken hem wel, in de zin van, ik weet wie het is....(of was uiteraard)
     
  13. PONKX

    PONKX New Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij ook blijkbaar........
     
  14. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    ben je nou echt zo dom of lijkt het maar zo???

    hij zegt toch duidelijk dat ie geen idee heeft wie het was....?
    lezen voor je blaat!!!
     
  15. PONKX

    PONKX New Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat boeit niet, hij geeft zijn mening en zegt dat hij denkt dat ie dood is......ben jij nou echt zo dom om niet te kunnen begrijpen dat iedereen zijn mening mag geven?!?

    En ik blaat op je hoofd dadelijk......
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2003
  16. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG, dat is iets TOTAAL anders van wat je eerder zei......
     
  17. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    dat van die schoenen is gruwelijke bs, stel ze waren nog niet op de markt, dan waren het gewoon excl schoenen speciaal voor hem gemaakt, tennisers bijv hebben niet anders.. die stoppen hun geld in de ontwikkelings kosten, en het 1e paar wordt dan ook speciaal voor hun gemaakt, afgestelt etc.. en het kan zijn dat een jaar daarna de producent besluit om de schoenen op de markt te brengen..

    maar anyway, waarom maakt iemand zich druk over die dude.. de wereld is er niet slechter van geworden hr.. :{
     
  18. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    de muziekwereld wel....
     

  19. Denk je nou echt dat tennisspelers hun geld in het ontwikkelen van schoenen investeren:confused:
    Ze krijgen juist bakken met geld als ze de schoenen van een bepaald merk dragen.
     
  20. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    doed, ik denk het niet, ik weet het... tenniser stoppen geld in het ontwikkelen van hun schoenen.. dit kan een bedrag zijn wat de sponsor van het bedrag aftrekt wat het aan de tenniser/ster betaald..
    anyway, schoeisel is bij topsport uitermate belangrijk, daarom hebben tennisers schoenen die speciaal voor hun voeten zijn gemaakt, want zoals je weet heeft iedereen verschillende voeten..
    nou en als mr de rapper het leuk vond om met excl sportschoenen van een gerenomeerd fopneger merk (nike) wou lopen, dan waren die zo gemaakt voor een leuk bedrag...
     

Deel Deze Pagina