1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat vinden jullie van tupac

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Osin, 30 jul 2003.

1. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    In het windsurfen kan je de pwa volgens, is een soort kampioenschap. En als ze daar met een plank surfen die je in de winkels kan k open(meestal zelfs een custom board) dan is die plank meestal van het jaar dat volgt en die kan je dusook nog nergens kopen. DUS dat van die schoenen is idd geen bewijs:)

2. Vele topsporters worden gesponsored door Nike. Met als doel dat Nike bij het publiek bekend komt te staan als een merk voor 'topsporters'.
    Deze reclame/sponsoring kost Nike tientallen/honderden miljoenen per jaar.
    Denk je dan echt dat al die sporters een rekening in de bus krijgen voor de nieuwe schoenen die ze gehad hebben??
    Eerder dat ze elke week een paar nieuwe krijgen.

Zo werk het ook in de muziekwereld. Vooral die hiphop en rap gasten krijgen van vele kledingmerken containers gratis thuisgetuurd. Als ze het merk dragen in hun nieuwe clip zitten de fabrikanten op 'easy street'
    Veel van de fans rennen naar de winkel om een shirt van hetzelfde merk te halen.
    Zo kan 2-pac dus ook goed aan die "High-tech' Nikes zijn gekomen.

3. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jezus wat is dit voor een zielig topic zeg
    sorry hoor maar wie denkt dat ie nog leeft is egt niet goed bij zijn hoofd

4. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Heb jij het topic ook maar enigzins doorgelezen?|:- ('echt' schrijf je trouwens niet met een 'g', dat heb ik op de basisschool geleerd..)
    Ik ben niet helemaal up-to-date met tupac's dood, maar ga me er de komende dagen er wel ff in verdiepen, zelf denk ik wel dat hij nog leeft, alleen ergens waar hij van alle problemen af is..
    Enneh.. hoe zit dat gedoe met 13 sept? Moet/kan hij dan terugkomen? Hoezo dan?

Laatst bewerkt: 1 aug 2003
  5. H3in

H3in Ja idd

Leuk Bevonden:
    0
    hij is op 13 september 96 of zo de pijp uit gegaan..

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    zoals ik al zei: of de sponsor houdt het in van het geld dat de topsporter betaald krijgt.. dus geen rekening in de bus;/
    maar ik weet ZEKER dat veel toptennisers hun schoenen voor hun laten maken..

7. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n topic doorlezen heb ik dus egt geen zin in hoor, wat is dat nou een fucking bullshit dat ie nog leeft. En als je zo gaat beginnen jij schrijft ff het moet even zijn heb ik ook op de basisschool geloord.

8. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en geleerd is met e niet o. Neimant heir kan zo goed spelen als ikk. ;)

Laatst bewerkt: 2 aug 2003

9. Eerder had je het erover dat tennisers hun geld investeerden in het ontwikkelen van hun schoenen. Zo werkt het zowiezo niet.
    Dat ze geld in zouden houden is ook maar vaag..

als voorbeeld Nike

Nike spreekt vooraf een bedrag af met de topsporter van bijvoorbeeld 1.000.000 euro per jaar. En daarbij krijgen ze elke dag/week nieuwe schoenen als het moet ( eventueel gemaakt voor de exacte wensen en afmetingen van z'n hem en z'n voet.)
    Of hij er 5 of 150 per jaar krijgt zal hij in z'n salaris echt niet merken.
    Nike moet er zelf naar zien te streven dat die schoenen perfect zijn voor een bepaalde sport/sporter.
    Als er telkens wordt verloren met Nike's aan krijg je als fabrikant niet echt bepaald een goeie naam.
    Als er vaak wordt gewonnen zit je gebakken. Maarja, dat is ook voornamelijk een kwestie van de beste, populairste en vooral duurste sporters te betalen om je merk te vertegenwoordigen.

10. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Ok, waarom is het ''neukende stierenstront'' dat ie (misschien) nog leeft dan?

PS: 'ff' is niet verkeerd gespelt, dat is net zoiets als bijv: 'w8', een afkorting dus.:)

11. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23

gespelt moet met een d |:-

12. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    dit kan volgens mijn idee maar beter gesloten worden, aangezien het in een lesje nederlands verandert|:- :{ :{ |:-

(maja who am i???:confused: )

13. Ricardovic

Ricardovic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook zo vreemd dat er steeds nieuw materiaal uitkomt. Kijk tuurlijk hebben ze nog oud spul liggen, maar toch.....

Tjah er word wel heel geheimzinnig over gedaan enzo, maar ik denk toch echt dat hij dood is. Heb een keer wat foto's gezien maja die kunnen ook fake zijn dusja.

14. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    Elvis Presley leeft ook nog hoor!!

:{ :{ :{ komop zeg wat een nutteloos topic...

waarom zou die gast dan zolang gewacht hebben met zn terugkeer :/

15. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    en wie heeft eigenlijk verzonnen dat ie 13 september terug zou komen?? :{

16. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    hij zou met kerst komen wist je nog, samen met de kerstman ;)

17. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof er niet zo in dat ie nog leeft, maar om te zeggen dat je zeker weet dat ie dood is zonder dat je verder ook maar iets weet van 2pac, is in de woorden van maxima 'een beetje dom'

er zijn namelijk wel heel veel aanwijzingen dat 2pac na 7 jaar terug komt.

Laatst bewerkt: 3 aug 2003
  18. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dude, je kan bij elke sterfte wel zo'n lulverhaal gaan verzinnen. En dat van 1996 = bij elkaar 25, en 25 is dan weer 7... Kom op man, hoe ver wil je het zoeken?

Te vergezocht imho, en die gast is gewoon dood. Zo bijzonder was die ook weer niet hoor :{

19. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat van die zeven vind ik ook wat ver gezocht. Maar je kan niet 100% procent zeker zijn dat hij dood is. Daar zijn geen bewijzen van.

20. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    punt 1: het gaat niet om de prestaties van de sporter, maar om de populariteit van de sporter..

punt 2: er wordt door de tennisers zeker betaald voor de ontwikkeling van hun eigen schoenen, alleen merken ze er weinig van.. maar alsnog wordt er wel geld voor betaald.. klaar uit..

Deel Deze Pagina