1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat vinden jullie van tupac

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Osin, 30 jul 2003.

1. Osin

Osin Made G

Leuk Bevonden:
    0
    We zullen het nooit weten , en dat van zijn come-back , gelul... ( denk ik ) We'll see he !

2. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    nachtjes tellen tot 'DE' datum...we zullen zien, maar ik zit mijn geld in op: nogal dood

3. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik het mee eens, dat optellen van leeftijden etc is inderdaad triest. Maar de oorsprong van die flauwekul is wel intresant.

Heel dat gedoe van die 7s kwam namelijk opgang toen 2 maanden na zijn dood het 'makaveli' album uit kwam. Dit album had als subtitel 'the 7 day theory'. De dag dat ie neer geschoten werd was 7 september Het viel fans op dat 2pac op de 7e dag van de schietpartij overleed, vrijdag de 13e precies 7 maanden na de release van zijn deahtrow dubbel album 'all eyez on me' dat uitkwam op 13 februari 1996. Dit zijn concrete feiten, en zijn de oorsprong van de fanatieke jacht op 7s. Veel 2pac 'fans' proberen zoveel mogelijk 7s te vinden als bewijs dat hij nog leeft. Flauwekul die je zelf al noemde zoals: hij was 25 2+5=7 slaat natuurlijk totaal poep.

'Makaveli the don, solo killuminati 7 days' 2pac op hail mary

Laatst bewerkt: 5 aug 2003
  4. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0

Album covers als deze voegen natuurlijk ook toe aan het idee dat hij mischien nog leeft, of neem de outro van de laatste 2pac cd Better Dayz:''Expect me nigga, expect me like you expect jezus to come back, expect me nigga I'm comin''

5. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Ik vind 50 cent ook veel lijken op 2pac alleen dan niet innerlijk.

6. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    ik denk dat het een soort verkoopstunt kan zijn, kbdoel de platenmaatschappij heeft denk ik verzonne dat 2pac dood is enz. en dat hij terugkomt
    en is alles zo geheimzinnig
    en door hem als een soort legende uit te laten zien
    kopen daardoor veel mensen zijn muziek (ook omdat het zo goed is natuurlijk 8) )

maja ik zeg natuurlijk kan .. dus

je kan er anders over denke natuurlijk......

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    2 Pac is dood en zit nu te bieren met Elvis. No way dat een platenmaatschappij een goed verkopende artiest weghaalt om hem vervolgens 7 jaar later weer te herintroduceren. Wat ze wél hebben gedaan: een hype rondom zijn dood maken en zorgen dat het lijkt alsof er mysterieuze dingen aan de hand zijn. En hoppa, daar stijgen de platenverkopen weer! Echt, die vent die dit heeft verzonnen is geniaal. Het is gewoon waar wat ze zeggen: "de een zijn dood is de ander zijn brood".

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    je dacht tog zeker zelf niet dat tupac en zijn kornuiten slim genoeg waren om dat te verzinnen :cool:

9. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Al die zogenaamde aanwijzingen slaan volgens mij nergens op. Heeft iemand hier met zijn eigen ogen gezien dat tupac die nike air slofjes aanhad in de desbetreffende videoclip?

Volgens mij is dat net zo onstaan zoals het zo vaak gaat, iemand roept dat tupac schoenen aanheeft die in die tijd nog niet bestonden, en vervolgens roept iedereen het na zonder de feiten te checken...

oja, boeit het of hij dood is? Als hij nog leeft loopt hij in feite de boel flink te belazeren met al z'n laatste liederen. De fans blijven maar kopen omdat het haast heilig is, en het is een manier om zijn nagedachtenis in stand te houden. Ondertussen vult hij zijn zakken.

Laatst bewerkt: 6 aug 2003
  10. TheWalrus

TheWalrus Guest

Paul MCCartney zou ook dood zijn, beatles fans zochten ook naar tal van hints. Niks nieuws onder de zon.

11. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    En curt kobain dan....:confused:

12. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    never mind

13. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb jezus gister gezien bij de wallen

14. Heb je daar ook nog een paar chickies versierd?:p*)

Laatst bewerkt door een moderator: 8 aug 2003
  15. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee is hem niet gelukt. Ook niet met geld

;) sorry

16. el powkoz

el powkoz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ge meent da toch nie. gat in uwe cultuur

17. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lol

gat in tupac's hoofd,rug buik,been en linkerteelbal

18. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Als hij nog leeft zal hij er dus uitzien als de hunchback van de Notre Dame.

Tenzij het allemaal in scene is gezet, dan waren de gaten makeup.

19. OPL

OPL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op deze site staan veel artikelen over waarom 2pac nog zou leven.

Wat ik wel intressant vond is dat de auto waar ze in zaten bestookt was met een machine geweer, maar dat de chauffeur van de auto niets had. Verder is er nooit een autoptie geweest en die foto die je ziet is dus waarschijnlijk ook met photoshop bijgewerkt...

[off-topic]

@tulip: Vergeet niet dat je ook nog communisme in Laos en Vietnam hebt, beide onder dictatuur maar met als het verschil dat in beide landen echt een groot deel van de bevolking in opstand is gekomen tegen de voormalige leiders om het communisme daar tot stand te brengen. Overigens hebben ze in vietnam wel een soort marktmechanisme ingevoerd.

[/off-topic]

[edit]

Ik heb van die site nog een foto van vlak na de shootings

[/edit]

Laatst bewerkt: 8 aug 2003
  20. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Deze topic is voor 95% verziektheid en domheid en 5% waarheid/serieuze posts.

Poloscar die foto is uit '94 toen Pac is NY neergeschoten dus heeft eigenlijk niets met z'n dood te maken.

Je draait het precies om, lees dit maar es allemaal dan zul je begrijpen dat je het precies omgekeerd hebt.

Nou, dat van die schoenen is al zo goed als "opgelost" door jullie, waarschijnlijk heeft Pac die schoenen voor promotie/marketing gekregen.

En voor degene die toch eigenlijk alleen maar onzin posten, post dan gewoon niet als je niets belangrijks/interessants te vertellen hebt of waar anderen wat aan hebben.

Deel Deze Pagina