go liquid, sluit ik me volledig bij aan
Om nog wat toe te voegen aan dit topic: Het idee dat 2pac na 7 jaar terug komt is gebaseerd op verschillende aanwijzingen in zijn laatste album en films, een paar voorbeelden:
in het intro van het nummer 'blasphemy' spreekt een vervormde stem ''God has a plan and the bible unfolds this wonderfull plan through a message of prophecy and if the lord does return in comin 7 days'' in de achtergrond hoor je 2pac zachtjes maar duidelijk ''7 years'' zeggen.
In de eerste video van het makaveli album, slaat 2pac om 4:03 in de video een spiegel kapot (een symbool voor 7 jaar ongeluk) en sluit het nummer af met de woorden ''who can you trust only time reveals''
In de film gang related, blijkt een onbekende zwerver (john doe)eigenlijk een dokter te zijn (waarvan iedereen dacht dat hij dood was) deze joe was 7 jaar eerder in september van de aarbodem verdwenen er werd vermoed dat ie mischien in afrika zat.
In de film gridlocked speelt 2pac een karakter met de bijnaam spoon. Wanneer spoon in het ziekenhuis terecht komt krijg je zijn echte naam te horen dat is Ezekiel. Ezekiel is een bijbels figuur (het makaveli album verwijst velen malen naar de bijbel) en het 'toeval?' wil dat er in de Ezekiel versen vele verwijzingen staan naar het nmr 7 (spiritueel compleet) de 7e dag de 7 maanden de 7 dagen maar ook 7 jaar
Ezekiel 7:7 "The morning has come to thee, O thou that dwellest in the land, the time has come, the day of trouble is near."
Ezekiel 3:16 "And it came to pass at the END OF 7 DAYS that the word of the lord came unto me."
Ezekiel 39:12 "And 7 months shall the house of Israel be burying of them, that they may cleanes the land."
Ezekiel 39 "And they that dwell in the cities of Israel shall go forth, and shall set on fire and burn the weapons, both the shields and the bucklers, the bows and the arrows, and the handstaves, and the spears, and they shall burn them with fire of 7 years"
het is nu afwachten komende 13 september zijn de 7 jaar voorbij, ik wacht gespannen af
Laatst bewerkt: 9 aug 2003