1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

wat vinden jullie van tupac

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Osin, 30 jul 2003.

  1. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Sorry hoor, maar ik ga echt die hele pagina niet doorlezen. Zet de text waarin staat dat ik het fout heb hier maar neer.
     
  2. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    ohw damn ik had ff beter moeten lezen (het staat er onder |:-) je hebt gelijk en ik geef je gelijk the mike... Maar dan vergeet je dat ook 95 % van de theorieen over dat hij nog leeft waarschijnlijk bullshit is.

    Misschien is dit zelfs wel wat ze wouden. Ze hadden een artiest die dood zou gaan maar nog heel veel nr's klaar had liggen om op cd te doen. Je weet niet wat ze hebben besproken in het ziekenhuis in de 7 dagen dat hij daar lag. Het zou iig een slimme zet geweest zijn om aan de ene hand nieuwe fans te trekken en aan de andere hand de oude fans bij hem ten houden. Maar dit is pure speculatie van mij en kan ook bij die 95% bullshit horen :cool:
     
  3. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Met die 95% bedoel ik meer posts als:

    gat in tupac's hoofd,rug buik,been en linkerteelbal

    ik heb jezus gister gezien bij de wallen

    jajojo, zoek maar es naar het woord plot, hier een voorbeeldje:

    * Million Dollar Spot (E-40, feat. 2pac) (1:43 - 1:47)

    Pac raps "Fans can't comprehend my ghetto slang, so I evade and plot and plan a life of better things..."

    Fuck em all let em understand my plot to get richer, much more than 6 figures..."

    1a. I'm trying Pac. This is for the non-believers. He knows he needs more than 6 figures to get a political party, and it wasn't going to happen with him alive. Now with him dead he got people who would not usually buy his album, buying it. Mo money, Mo money, Mo Money!!!

    Als je nou ff de eerste paragraaf leest dan zal je zien waar het woord plot mee te maken heeft, Pac had het idee (of heeft als hij nog leeft) om een politieke partij op te richten, hij wou de eerste zwarte president in het witte huis "zetten" in 2004 (Pac kan zelf geen president worden, ik had volgens mij ergens gelezen dat je 35 moet zijn om president te kunnen en hij heeft in de gevangenis gezeten)
     
  4. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zit het nu dus te lezen... en ik moet zeggen, it all makes sense en dat heb ik vaak niet bij die rare theoriën maar ik denk dus niet dat het hem gaat lukken....
     
  5. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een verschrikkelijk domme mensen posten hier zeg... Mensen als Tulip die gewoon geen idee hebben waar ze over praten maar denken dat ze wel gelijk hebben omdat ze geen"puber" meer zijn... Flikker toch snel op.

    2pac was één van de meest boeiende personen van de jaren '90!

    En wat mij betreft leeft ie gewoon nog. :)
    Misschien niet fysiek, maar wel in het hart van vele fans!

    Want 2pac was geen gewone rapper... als ik je moet uitleggen waarom dan ben je de uitleg niet waard.
     
  6. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    amen _O_
     
  7. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0

    vind je het gek? bij zo'n topic ga je tog nie serieus discussieren of hij nog leeft. je denkt tog niet dat ie egt nog leeft? sorry hoor maar ik vind deze mensen die dit serieus nemen egt zielig. die vent is gewoon dood man zoek een nieuw idool ofzo.



    p.s. 2pac was de shit
     
  8. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    btw check deze film= biggie and tupac
     
  9. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij niet mee wilt doen aan deze discussie hou dan je mond en denk bij jezelf dat wij triest zijn. Ik zelf geloof niet dat hij leeft, maar je kan iig je ogen open doen voor de theorien enzo... Als je dat niet wilt doen en de discussie afzeiken is dat jouw probleem maar daar hoef je ons niet mee lastig te vallen.
     
  10. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    go liquid, sluit ik me volledig bij aan

    Om nog wat toe te voegen aan dit topic: Het idee dat 2pac na 7 jaar terug komt is gebaseerd op verschillende aanwijzingen in zijn laatste album en films, een paar voorbeelden:

    in het intro van het nummer 'blasphemy' spreekt een vervormde stem ''God has a plan and the bible unfolds this wonderfull plan through a message of prophecy and if the lord does return in comin 7 days'' in de achtergrond hoor je 2pac zachtjes maar duidelijk ''7 years'' zeggen.

    In de eerste video van het makaveli album, slaat 2pac om 4:03 in de video een spiegel kapot (een symbool voor 7 jaar ongeluk) en sluit het nummer af met de woorden ''who can you trust only time reveals''

    In de film gang related, blijkt een onbekende zwerver (john doe)eigenlijk een dokter te zijn (waarvan iedereen dacht dat hij dood was) deze joe was 7 jaar eerder in september van de aarbodem verdwenen er werd vermoed dat ie mischien in afrika zat.

    In de film gridlocked speelt 2pac een karakter met de bijnaam spoon. Wanneer spoon in het ziekenhuis terecht komt krijg je zijn echte naam te horen dat is Ezekiel. Ezekiel is een bijbels figuur (het makaveli album verwijst velen malen naar de bijbel) en het 'toeval?' wil dat er in de Ezekiel versen vele verwijzingen staan naar het nmr 7 (spiritueel compleet) de 7e dag de 7 maanden de 7 dagen maar ook 7 jaar

    Ezekiel 7:7 "The morning has come to thee, O thou that dwellest in the land, the time has come, the day of trouble is near."

    Ezekiel 3:16 "And it came to pass at the END OF 7 DAYS that the word of the lord came unto me."

    Ezekiel 39:12 "And 7 months shall the house of Israel be burying of them, that they may cleanes the land."

    Ezekiel 39:9 "And they that dwell in the cities of Israel shall go forth, and shall set on fire and burn the weapons, both the shields and the bucklers, the bows and the arrows, and the handstaves, and the spears, and they shall burn them with fire of 7 years"

    het is nu afwachten komende 13 september zijn de 7 jaar voorbij, ik wacht gespannen af
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2003
  11. Tha Mike

    Tha Mike The Good Die Young

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Hou jij je maar stil met je 9 posts.

    WiresOUTLAW, heb je Gridlock'd en Gang Related gezien???, t zijn wel vette films. In Gang Related zie je nog allerlei dingen die met de 7ens temaken hebben. En in Gridlock'd zie je ook nog als je bij de snackbar (t was iniedergeval een soort snackbar) wanneer ze op de menukaart kijken dat alle Len 7ens zijn geworden.
     
  12. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Hij leeft nog

    Ik mag het van hem eigenlijk niet aan te veel mensen vertellen, maar voor jullie maak ik een uitzondering.

    Hij zit bij mij in de kast.

    sssst... Niet verder vertellen. Vlak na die shooting benarderde hij mij. Hij moest ergens kunnen onderduiken. Dus heb ik hem een woonplekje aangeboden bij mij in de kast. Hij heeft het er erg naar zijn zin.
    Soms dan maakt hij gebruik van mijn computer. Met Magix 6 knutseld hij een beat inelkaar, en op een casetterecorder neemt hij zijn tekst op. Dat stuurt hij dan op naar een muziekstudio.
    Een hele sympathieke man, die Tupac.

    Maar nogmaals. Houd het geheim. Ik druk het jullie ten zeerste op het hart.

    Tupac wil met rust gelaten worden. En wat denk dat er gebeurt als bekend wordt dat Tupac nog leeft, en bij mij in de kast woont? Heel veel mediacircus bij ons huis. Nooit meer onherkenbaar over straat.

    Houd het dus geheim. Jullie weten nu de werkelijkheid.

    Dank u wel.
     
  13. Darko

    Darko Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    0

    damm was je lekker stoned toen je dit allemaal typte ofzo:9
     
  14. THRM

    THRM Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    dikke word naar benneke is realistischer dan die domme shit van die andere fake's
     
  15. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    en dat is gebaseerd op?
     
  16. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Iedereen die er niets van weet en zowieso aanneemt dat hij dood is moet eigenlijk uit deze discussie blijven. Moest je eens wat informatie lezen zou je zien dat er geen bewijzen zijn dat hij dood was. Toch niet dat je het 100% zeker bent. Ik ben er voor 80% van overtuigd dat hij dood is maar als je er niets overweet en ier gewoon wat stoer zit te doen zonder dat je iets over tupac weet is dat een beetje kinderachtig vind ik.
     
  17. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    In een discussie heb je altijd voor en tegenstanders van de stelling. Als je het niet kan hebben dat er mensen zijn die het niet met je eens bent moet JIJ je erbuiten houden.
     
  18. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Tupac maakt rukmuziek, maar hij leeft vast nog. Net als benny Neijman.
     
  19. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan dat heel goed hebben dat er iemand gelooft dat hij dood is maar ik kan het niet hebben als iemand die nog niets gelezen heeft van heel deze thread gewoon post: Tupac is dood. En moest je mijn post gelezen hebben dan zou je ook weten dat hij volgens mij bijna zeker dood is....
     
  20. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom dan met tegen argumenten en ga niet onzinnig zitten schreeuwen dat hij dood is... Dat heeft weinig zin :cool:
     

Deel Deze Pagina